marlboro! Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Katt er mitt absolutte favorittdyr. De er selvstendige, tar livet med ro og er ellers stille og rolige dyr som stressfolk absolutt burde ha som forbilde. =p Har vokst opp med katt, og kommer nok mer eller mindre alltid til å ha en pus i hus. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Oida. Snakker vi incestbabyer? Ja. Gjør heldigvis ingenting omtrent for katter. Vist det var uønsket hvorfor gav du ikke katten ppiller? Er jo det til katt å. Den har gått på p-piller siden den var 6 mnd, fordi den var for liten til å steriliseres. Plutselig ble den litt vel feit, og jeg tok den med for å sterilisere, noe som var for seint. Har aldri hatt jentepus før, så har ikke lagt merke til tegn på løpetid og parringsdans. Kan det være for seint å sterilisere en jente katt? i såfall hvor gammel skal den være før den kan steriliseres? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hun var ikke for gammel, ungene var for store.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Lucas, en av de hjemløse i kattehuset. Jonas, broren hans. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Så utrolig søte! Får nesten lyst på ny kattunge jeg! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg skal bli en gammel jomfru med 40 katter (om ikke mer) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hadde jeg bare hatt lov til å ha katt det jeg bor nå så Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 To av de fotogene kattene mine Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Første bilde var bra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hjlper ikke med speilrefleks når kattene ikke er pene :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvem pokker er det som gjør sånt? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192133 Burde være dødsstraff for å gjøre sånt.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal bli en gammel jomfru med 40 katter (om ikke mer) Hadde ikke du kjærest da? :!: Katter > hund. Våres er en hvit halvtam villkatt som ikke liker mennesker og som må børstes for å ikke få panser pels. Akkurat nå har den spiseveisproblemer og uler og bærer seg når den har spist. Men hva gjør vel det? I sommer "donerte hun 5 små fuglekrek på en liten halvtime til meg. Må bare bli gla i sånne dyr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg blir så sint. Helt på gråten. >< Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hadde ikke du kjærest da? :!: Leger kan fikse alt nå til dags (ang. jomfrudommen) Endret 29. desember 2007 av Nora90 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvem pokker er det som gjør sånt? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192133 Burde være dødsstraff for å gjøre sånt.. Enig, men tror ikke politiet vil gjøre så mye med det. de driter i alt. må ha bevis og sånt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Morro at katten liker vann.. Fant fram en balje og fylte den nå, og hu hoppa oppi med en gang jeg snudde ryggen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Den fremste heiter Krekar og den bakerste heiter Kalle. Dei er halvbrødre/brødre. Kalle er eit halvt år eldre. Begge er utstøtt av mora og Kalle tok oppdragelsen av Krekar... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Katt har stått øverst på ønskelisten min siden jag var syv. Har aldri fått lov til å ha katt, men når jeg flytter ut neste år er det første jeg skal gjøre å kjøpe en søt liten kattunge Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Katt har stått øverst på ønskelisten min siden jag var syv. Har aldri fått lov til å ha katt, men når jeg flytter ut neste år er det første jeg skal gjøre å kjøpe en søt liten kattunge kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå