Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Rune blir sikkert gøy å ha med. Kan vi tvinge ham til å ta kattedoene? :-| Eller barnehagen. En av dem. :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, vi kan spørre veldig pent, om han har lyst til å ta ett bur eller to, men hovedsaklig skal han bare få lov å sosialisere kattepusene. ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kattungene skal kastreres idag, men ingen av dem er inne. De har vært ute siden igår kveld. Skulle tro de kan lukte det Må få kastrert jentepusen siden hu er tre uker på vei. Ikke lyst på kattunger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Når man tar kattedoen så sosialiserer man jo. De sitter jo på ryggen din og greier. Mhm. *håpe å komme seg unna her* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel. Nei, Rebecca. Du slipper ikke unna. Jeg skal dra lillebror rundt i butikker hele lørdagen, såe, ikke aktuelt at han må tvinges til kattedoer. xD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Attehhh? Er endel innlegg her som nok kan taes på PM fremover. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingen katter kom, fikk ny time. Noen som veit når grensa på abort og sterilisering på katt er? Vil ikke gjøre det hvis kattungene er så store at de må spjære hele katten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Minst tretten dager etter, så får de sprøyte med østrogen (en eller flere) til de aborterer. Men jeg vet ikke om det er en grense for når de må aborteres ved operasjon, eller om det er en slik grense i det hele tatt.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det at katten aborterer synes jeg hørtes lite koselig ut. Blir det til at hun får unger tror jeg at jeg kakker alle unntatt en, men tror ikke sjangsene for at det kommer fler enn 1-2 er stor. Men håper somsagt at jeg får tatt de ved sterilisering. Regner med at det er broren hennes som er faren, siden jeg har tre hankatter som holder alle andre katter vekk. Hun skulle ha vært sterilisert ved 6 mnd, men dyrlegen sa at hun var altfor liten. Hun har ikke vært stor nok før nå, og p-piller funket dårlig i mellomtiden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Oida, det høres absolutt ikke bra ut. Men det er kjemisk abort, da, så det er omtrent som at hun skulle spontanabortert.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har gjort det selv, vil ikke gjøre det mot katten, var ikke akkurat behagelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, forståelig. Men jeg vil tro det er lettere enn å drepe eventuelle kattunger som kan komme. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Klarer ikke gjøre det selv evt, kjenner mange bønder. Får satse på at sterilisering funker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor lenge vokser katter fra de er født til de slutter å vokse? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lurer på om jeg skal slenge inn bilder av de 14 kattene som jeg har. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lurer på om jeg skal slenge inn bilder av de 14 kattene som jeg har. Seriøst? Er det mulig å kose og ta vare på alle de? Synes det er masse med fire jeg... (blir snart fler siden jentepusen var altfor langt påvei. Kommer om 2-3 uker) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oida. Snakker vi incestbabyer? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vist det var uønsket hvorfor gav du ikke katten ppiller? Er jo det til katt å. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Okei, kanskje ikke mine katter, men hos kjæresten min. Mora har tatt inn katter som krisehjelp. Halvparten av kattene er som regel ute, så når jeg ligger på sofan er det ikke sjeldent at jeg har 4-5 katter liggenes rundt meg Må også nevnes at det er 2 hunder. Virker da som kattene trives godt, og de bruker mye tid på hverandre faktisk. 2 av disse er kattunger med en sykdom som gjør at kroppen vokser veldig sakte, mens innvendig vokser de normalt, så de krever mye tid, og regner med at de ikke lever med enn 1-2 år sa dyrlegen. Endret 13. desember 2007 av Ziuuung Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oida. Snakker vi incestbabyer? Ja. Gjør heldigvis ingenting omtrent for katter. Vist det var uønsket hvorfor gav du ikke katten ppiller? Er jo det til katt å. Den har gått på p-piller siden den var 6 mnd, fordi den var for liten til å steriliseres. Plutselig ble den litt vel feit, og jeg tok den med for å sterilisere, noe som var for seint. Har aldri hatt jentepus før, så har ikke lagt merke til tegn på løpetid og parringsdans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå