Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at katten aborterer synes jeg hørtes lite koselig ut. Blir det til at hun får unger tror jeg at jeg kakker alle unntatt en, men tror ikke sjangsene for at det kommer fler enn 1-2 er stor.

Men håper somsagt at jeg får tatt de ved sterilisering. Regner med at det er broren hennes som er faren, siden jeg har tre hankatter som holder alle andre katter vekk. Hun skulle ha vært sterilisert ved 6 mnd, men dyrlegen sa at hun var altfor liten. Hun har ikke vært stor nok før nå, og p-piller funket dårlig i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Okei, kanskje ikke mine katter, men hos kjæresten min. Mora har tatt inn katter som krisehjelp. Halvparten av kattene er som regel ute, så når jeg ligger på sofan er det ikke sjeldent at jeg har 4-5 katter liggenes rundt meg :p Må også nevnes at det er 2 hunder. Virker da som kattene trives godt, og de bruker mye tid på hverandre faktisk.

2 av disse er kattunger med en sykdom som gjør at kroppen vokser veldig sakte, mens innvendig vokser de normalt, så de krever mye tid, og regner med at de ikke lever med enn 1-2 år sa dyrlegen.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar
Oida. Snakker vi incestbabyer?

Ja. Gjør heldigvis ingenting omtrent for katter.

Vist det var uønsket hvorfor gav du ikke katten ppiller? Er jo det til katt å.

Den har gått på p-piller siden den var 6 mnd, fordi den var for liten til å steriliseres. Plutselig ble den litt vel feit, og jeg tok den med for å sterilisere, noe som var for seint. Har aldri hatt jentepus før, så har ikke lagt merke til tegn på løpetid og parringsdans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...