Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg skal prøve å overtale mamma til å få en kattunge til, snart. Har så lyst på et lite nurk å kose med! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her er katten min Remus (oppkalt etter Remus Lupin). Og et litt mer seriøst bilde av han Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Elsker katter med den fargen der. Er det noe spes navn på den "rød/oransjfargen"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Den heter faktisk rød om den bare er i sånn farge, eller rødtabby/hvit som den katten der. Rød er den mørkere varianten av creme ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Som de har vokst! Silvia er liten og søt enda, men Sonic har fått uhorvelig lange bein og hale. Ser helt merkelig ut. Lille Silvia Lange Sonic Sjekk den halen! Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal prøve å overtale mamma til å få en kattunge til, snart. Har så lyst på et lite nurk å kose med! 9208951[/snapback] Men husk at de ikke er så søte og små så himla lenge da... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Her er mine kattepuser... Psycho Lynx Lucifer Lynx Schnappi Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men husk at de ikke er så søte og små så himla lenge da... Søte er de da hele livet. Flotte bilder du har der! Det første og det siste var geniale. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) LuciferLynx: virkelig fine katter og bilder må jeg si Endret 6. august 2007 av khaffner Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men husk at de ikke er så søte og små så himla lenge da... Søte er de da hele livet. Flotte bilder du har der! Det første og det siste var geniale. 9221795[/snapback] Joda, søte er de jo. Men sjelden de er små så lenge Og ikke alltid folk syns det er så veldig stas med dem når de begynner å bli voksne og kjedelige heller desverre... Og ang bilder, tusen takk De er morsomme fotomodeller de kattene også LuciferLynx: virkelig fine katter og bilder må jeg si 9221798[/snapback] Takk for det! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kattene til Mushi er til å spise opp! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke gjør det da! Men jeg er enig i at de er megasøte LuciferLynx: Du har og veldig søte katter, og utrolig flotte bilder av dem :] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den tjukke katten til en venn av meg. Jo, den er tjukk, du skulle sett den når den står oppreist ^^ Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 det er vondt når katta på garden her får kull. vi har så månge at nesten alle må avlivast. av et kull som hadde fått leve nåken veke, fora dei, klappa dei, blitt gla i alle 5 faktisk. men man vi kan ikkje ha 9 katter. So eg og pappa var aleine heime den dagen og eg måtte velge ut 4 hårnøste for å bli kakka ihjell. en etter en (berre for å betrykke folk her var det en mometant død) so jævli, eg var heller ikkje særlig gammal. men so negativ eg va. bilder kjeme her: Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 det er vondt når katta på garden her får kull. vi har så månge kattar frå før at nesten alle må avlivast. Av eit kull som hadde fått leve nåken veker hadd eg fora dei, klappa dei å blitt gla i alle 5 faktisk. men vi kan ikkje ha 9 katter. So eg og pappa var aleine heime en dag og eg måtte velge ut 4 hårnøste for å bli kakka ihjell. en etter en (berre for å betrykke folk her var det en mometant død) so jævli, eg var heller ikkje særlig gammal. men so negativ eg va. bilder kjeme her: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det ser ut til at katten vår har flyttet til bestemor. Vi var på ferie i 3 uker, mens tante matet henne. Hun har flyttet til bestemor nå ser det ut til. Hun er vel veldig skuffet over oss, i tilleg til at vi fikk hund. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 knegg: Steriliser katten! Det koster rundt 1000 kroner og er ikke mye penger å investere i en katt. Det er veldig hardt for en katt å få kattunger heletiden og den vil leve mye lengre og ha en bedre liv hvis den slipper å få unger to-tre ganger i året. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 knegg: Steriliser katten! Det koster rundt 1000 kroner og er ikke mye penger å investere i en katt. Det er veldig hardt for en katt å få kattunger heletiden og den vil leve mye lengre og ha en bedre liv hvis den slipper å få unger to-tre ganger i året. 9224186[/snapback] Ja, er det rette å gjøre. Fy faen, aldri vært snakk om å ta evt. livet av dyr(katt, hund) uten å gå til dyrlegen i min familie. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har kommet hjem to ganger med to kattunger når jeg skulle ha tatt en De er så søte! Kattungers er så søte at det bryter fysikkens lover. Jeg utfordrer etthvert menneske til å gå inn i samme rom som en kattunge uten å bryte samme i en mølje av usammenhengende babyspråk ord. Umulig! 9204933[/snapback] So true! =] Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Elsker katter med den fargen der. Er det noe spes navn på den "rød/oransjfargen"? 9208992[/snapback] Cornish rex, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå