Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men husk at de ikke er så søte og små så himla lenge da...  :roll:

Søte er de da hele livet. :)

Flotte bilder du har der! Det første og det siste var geniale.

9221795[/snapback]

Joda, søte er de jo. Men sjelden de er små så lenge :p Og ikke alltid folk syns det er så veldig stas med dem når de begynner å bli voksne og kjedelige heller desverre... :(

Og ang bilder, tusen takk ;) De er morsomme fotomodeller de kattene også ;)

LuciferLynx:

virkelig fine katter og bilder må jeg si :)

9221798[/snapback]

Takk for det! :D

Lenke til kommentar

det er vondt når katta på garden her får kull. vi har så månge at nesten alle må avlivast. av et kull som hadde fått leve nåken veke, fora dei, klappa dei, blitt gla i alle 5 faktisk. men man vi kan ikkje ha 9 katter. So eg og pappa var aleine heime den dagen og eg måtte velge ut 4 hårnøste for å bli kakka ihjell. en etter en :( (berre for å betrykke folk her var det en mometant død)

so jævli, eg var heller ikkje særlig gammal.

men so negativ eg va. bilder kjeme her:

Lenke til kommentar

det er vondt når katta på garden her får kull. vi har så månge kattar frå før at nesten alle må avlivast.

Av eit kull som hadde fått leve nåken veker hadd eg fora dei, klappa dei å blitt gla i alle 5 faktisk. men vi kan ikkje ha 9 katter. So eg og pappa var aleine heime en dag og eg måtte velge ut 4 hårnøste for å bli kakka ihjell. en etter en :( (berre for å betrykke folk her var det en mometant død)

so jævli, eg var heller ikkje særlig gammal.

men so negativ eg va. bilder kjeme her:

post-101671-1186451876_thumb.jpg

post-101671-1186451979_thumb.jpg

post-101671-1186452011_thumb.jpg

Lenke til kommentar

knegg: Steriliser katten! Det koster rundt 1000 kroner og er ikke mye penger å investere i en katt. Det er veldig hardt for en katt å få kattunger heletiden og den vil leve mye lengre og ha en bedre liv hvis den slipper å få unger to-tre ganger i året.

Lenke til kommentar
knegg: Steriliser katten! Det koster rundt 1000 kroner og er ikke mye penger å investere i en katt. Det er veldig hardt for en katt å få kattunger heletiden og den vil leve mye lengre og ha en bedre liv hvis den slipper å få unger to-tre ganger i året.

9224186[/snapback]

Ja, er det rette å gjøre. Fy faen, aldri vært snakk om å ta evt. livet av dyr(katt, hund) uten å gå til dyrlegen i min familie. Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Har kommet hjem to ganger med to kattunger når jeg skulle ha tatt en :p De er så søte!

Kattungers er så søte at det bryter fysikkens lover. Jeg utfordrer etthvert menneske til å gå inn i samme rom som en kattunge uten å bryte samme i en mølje av usammenhengende babyspråk ord. Umulig! :no:

9204933[/snapback]

So true! =]

cat_proximity.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...