Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sylvia var jo nydelig. Heldig du.

 

EDIT: Siden ingen har postet siden sist, redigerer jeg bare posten min.

 

Har et spørsmål til kattekjennere der ute. Kjøpte meg en bok om "Alle verdens katteraser" i går, og har bladd i den en god del nå. Noe fanget oppmerksomheten min. De fleste raser har en "M" på pannen. Jeg trodde den "M"en var kun et kjennetegn for Maine Coon raser? Kan noen forklare meg det?

Endret av myst84
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En fæl uvane jeg har er å pelle på skorpene til katta mi, det gjorde jeg da nå i kveld.

 

Jeg får av denne lille skorpa, men skvetter da jeg ser at det ikke var en skorpe, men en flått jeg har sitti å pelt på hele tia *grøss*

 

Den er ikke stor, men lurer på om det er noe jeg burde gjøre. Flotten hadde altså festa seg til en av kattens skorper, kan den ha lagt egg?

Skjekka, og alle 6 ben og hodet sitter på flåtten, så ikke noe er igjen på katten håper jeg.

 

Men som sagt, er det noe jeg burde gjøre, eller er det ikek noe fare?

 

Katten min har forresten akkuratt fått en rift på skulderen og har derfor hatt det litt vondt de siste dagene, kan flåtten infisere såret?

Lenke til kommentar

Er selv på utkikk etter en liten kattepus. Helt sinnsykt hvor mange det er å velge mellom  :dontgetit:

9034291[/snapback]

Det positive er at du kan velge og vrake. Prøv å titt i nabofylkene også, kanskje de har finere katter der :wee: Hanta min ene på Alnabru.

Det negative er at det er flere unger enn potensielle eiere, og mange blir tatt livet av.

Lenke til kommentar
man skal ikke klemme flåtten mens den har bitt seg fast, da presser man bare mere gift inn i offeret

9034904[/snapback]

Men jeg visste ikke at det var en flått jeg satt å pelte på, burde jeg kanskje ta med katta en liten tur bort til dyrlegen? Er naboen her, så er ikke langt

Lenke til kommentar

Er selv på utkikk etter en liten kattepus. Helt sinnsykt hvor mange det er å velge mellom  :dontgetit:

9034291[/snapback]

Det positive er at du kan velge og vrake. Prøv å titt i nabofylkene også, kanskje de har finere katter der :wee: Hanta min ene på Alnabru.

Det negative er at det er flere unger enn potensielle eiere, og mange blir tatt livet av.

9035546[/snapback]

 

Det jeg syns er ille er at det er så mange som ikke blir hentet og dermed blir levert til vetrinæren for avlivning.. Så jo bare vetrinæren i Moss, de avliver sånn 20 kattunger hver uke eller no :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Her kan folk diskutere katter.

 

Jeg liker de ikke. :p

6845141[/snapback]

 

Her kan folk diskutere pedofile.

 

Jeg liker de ikke ... :ph34r:

 

 

De to nye pusene mine :D

 

 

Jeg er som vanlig i en tilstand av total forvirring. Så nå lurer jeg på hvor mange katter kjære Mushi egentlig har? Eller eter du kattene dine?

 

 

Førsteposten i denne tråden er en smule ironisk...

9035587[/snapback]

 

En smule ... :whistle:

 

 

Edit: Og sånn helt til slutt, ble det en salig røre med siteringen ... :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Her er pusen min, Bob :)

Fikk katt av søstern da jeg var 2 år gammel, døde da jeg var 19. :nei:

Klarte ikke mange årene før jeg måtte ha en ny, er så søte atte!

 

 

photo0124jk0.th.jpg

 

 

photo0130mp8.th.jpg

 

tror det er en skogskatt men er ikke sikker, slapp unna avliving og lever på god mat hos meg!

Sinnsykt renslig katt, veldig rolig når jeg bader'n og liker å bli gredd! konge :thumbup:

Endret av dabooo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...