Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Vinduet var åpent? Er det så lavt at en katt kunne ha hoppet inn? Det skjedde et par ganger et sted jeg bodde før, at fremmede katter gikk inn vinduene for å finne mat om natten. Katter er ikke så glade i å få fremmede katter på territoriet sitt og spesielt ikke inn i huset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men det er myggnetting på alle vinduene her, og den holder faktisk så sterkt at hun ikke klarer å presse seg ut, da klarer ikke en katt å hoppe inn.

 

Det samme skjedde i dag tidlig, forresten. Hun satt karmen og skrek for fulle lunger. Så ut, og der sto en katt utenfor og så på henne. Så var sikkert det som freaket henne ut forrige gang også.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg trenger råd. Den ene kattungen(13.uker) har begynt å halte. Det vil si at han ikke trakker ned med den ene forpoten. Jeg har prøvd å ta på den, og han reagerer ikke, altså ham skriker ikke. Han har haltet siden lørdag ettermiddag. Hva skal jeg gjøre?

Endret av Kiro
Lenke til kommentar

Hei. Jeg trenger råd. Den ene kattungen(13.uker) har begynt å halte. Det vil si at han ikke trakker ned med den ene forpoten. Jeg har prøvd å ta på den, og han reagerer ikke, altså ham skriker ikke. Han har haltet siden lørdag ettermiddag. Hva skal jeg gjøre?

Det kan hende pus har det vondt selv om h*n ikke viser det. Det å vise svakhet i en flokk er å underskrive sin egen dødsattest, derfor er det ofte slik at man tar med dyrene sine til veterinæren når det er for sent..

Jeg ville tatt den med til veterinæren.

Lenke til kommentar

Hund redder og tar til seg kattunger. Video . Så det kan også skje? Trodde hunder og katter alltid var fiender hvis de er fremmede.

Selvsagt kan det skje :)

Akkurat som oss mennesker er dyr forskjellige og har forskjellige behov for å vise omsorg for andre. Det at ett dyr av en helt annen rase tar vare på ett dyr fra en annen rase er slettes ikke uvanlig. Her ser du en leopard som ''adopterer'' en bavian. Uheldigvis så mener jeg å ha lest at bavianungen dør etterhvert, fordi leoparden har ingen peiling på hvordan hun skal mate den :(

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...