Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som har katter med sære og teie vaner? Har fire katter så litt å ta av.

 

- Skal alltid drite i kattedoen når den lukter at vi lager middag

- Skal alltid inn midt på natta, bor tett, så må opp for å slippe han inn. Ca hver natt.

- Sniker seg ut rett før vi legger oss, venter rundt hjørnet i tretti minutter før han løper bort og hyler for å komme inn

- Må tråkke på det trådløse tastaturet til TV'n

- Tirrer bikkja så den herjer og biter, er fornøyd med selv selv når hunden får kjeft.

- Sover i kurven med rent tøy på badet

- Sover oppå håndklehaugen, gøy å tørke seg med kattehår

- Går i beina på meg opp trappa så jeg nesten snubler. Kan ikke skjønne hvorfor jeg blir sur.

 

Det artigste er hver gang den ene katta blir dårlig i magen og vi slipper den inn på natta. Ååååh, så gøy å vaske halve huset for dritt, kan ikke ligge ETT sted. TV'n har også en diger ripe midt i etter kattungen og samme katt presterte å knuse et objektiv til 4.000. Herlig med katter, dere! Godt de er søte og maler! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min fant natt til i går ut at sokkeskuffen var en egnet soveplass. Hun har aldri lagt seg i skuffer og sånt før, så hun har fått lov å være på soverom nr. 2 (der klærne er). Samboeren som fersket henne, men han sa hun sov så søtt inni der at han bare lot henne ligge. :p

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pusen min spiser alltid tørrfor når jeg har lagt meg, det bråker.. Men den mulige irritasjonen som kan oppstå er borte så snart hun hopper opp i sengen og legger seg i armkroken min for å sove der helt til jeg bestemmer meg for å stå opp neste dag. Det hender, dog, at hun våkner før meg og vil ut, så da står hun oppå meg og mjauer rett i trynet på meg med den "fantastiske" ånden sin. For ikke å glemme alle 'gavene' hun tar med seg hjem og gjemmer på de mest ubeleilige stedene rundt om i leiligheten. Men joja, ville ikke vært foruten henne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åh, tørrfôr-knasking om nettene er irriterende, ja. En stund tok jeg bort maten om nettene, men da bare mjauet hun hull i hodet på meg istedenfor. Nå har jeg henne helst i stua med døra igjen når jeg legger meg, så slipper han henne ut når hun maser. På den måten sover jeg allerede når hun begynner å knaske. :p

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis dører til alle rommene i huset, inkludert stua. Men å ha dem igjen om nettene kan være vanskelig, fordi katter hater lukkede dører. Slipper jeg henne inn på soverommet når hun står og maser utenfor og lukker igjen døren, da skal hun ut igjen sporenstreks. Lukker jeg igjen døren når hun er gått ut, går det ikke lange tiden før hun skal inn igjen. Så ja... katter og lukkede dører er ingen god kombinasjon. :p Derfor står alle dørene i huset på gløtt nesten hele døgnet.

Lenke til kommentar

Helt enig. Min mor lar kattene sine seile sin egen sjø nå. Naboen måtte lage en makeshift seng til dem under trappen sin... urettferdig! Den jævla hunden som hun MÅTTE ha i hus har sørget for at kattene har mistet hjemmet sitt og nå går ute i all slags vær og ser helt jævlige ut.

 

Misforstå meg rett, jeg elsker hunder. Men den hunden der... ikke faen!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Katten min skremte med skikkelig i natt! I 3-tiden vekket hun meg ved å hoppe opp på og ned av sengen. Helt normalt. Men like etter at jeg hadde sovnet igjen, våknet jeg av at katten spant noe inn i helvete på gulvet, så hørte jeg et forferdelig rabalder et sted i rommet, så skrek katten, så kom enda et rabalder. Jeg spratt opp av senga og sprang for å se hva som var galt. Jeg fant henne hylende på vinduskarmen på badet, som er halvannen meter opp. Det var veldig rart, for hun hopper ALDRI opp der. Men der satt hun altså, på god vei til å hoppe ut. Heldigvis fikk jeg takk i henne og hun var helt fra seg! Skalv og var helt vill i blikket. Noe må ha skremt livskiten av henne. Hun skremte i alle fall meg!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...