Datasmurf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ja, katta til minstesøss har økt jaktingen. Nå er 2 mus i døgnet. Katta er faen meg så glad i mus at man skulle tro hun var lesbisk. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hehe, samme her. Fikk melding dagen etter (etter siste innlegg) om at hun hadde funnet igjen den skadde musen, samt kommet med ny ikke lenge etter. Hun får seg flere mus enn jeg klarer jo! 1 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Katta mi brekker seg i ny og ne nå etter hun kom inn, men får ikke opp noe. Når hun spiste nå nettopp kom det også noen lyder, nesten som et slags "hyl/hvin" , så jeg vil tippe hun har et eller annet fremmedlegeme i magen (evt hårball?). Kan jeg sjekke dette med å ta henne på magen, kan jeg gjøre dette selv? Og går det ann å utføre en slags "heimlich" manøver på katten slik at hun kan få opp det hun evt har liggende i magen? Eller vil det automatisk i alle tilfeller komme opp av seg selv? Lenke til kommentar
Flying Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Katter er veldig flinke til å kaste opp helt på egenhånd, de spiser gjerne litt gress for å det til. Det kan av og til ta noen dager med jevne brekningsforsøk med en skikkelig god hårball. Se opp for magesyre og spytt på gulvet. Hvis det ikke er borte i løpet av noen dager eller om kattens helse skulle bli drastisk verre ville jeg tatt en tur til dyrlegen. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg trenger seriøst hjelp. Pappa er utrolig allergisk mot katt, kanskje også mot allergivennlige (men vi har ikke helt testet det enda), men jeg har utrolig lyst på en liten katt :3 Finnes det noen katter av den mindre sorten (du vet, sånne som er litt større enn en kattunge men mindre enn en average voksen katt) men som er allergivennlig? Finnes det? Om jeg finner en sånn skal jeg sannelig prøve om han reagerer. Hvis han ikke reagerer har livet mitt plutselig en mening ^^ Lenke til kommentar
S0L Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Akk og ve, det er ikke bare lykke i kattekvinnenes (og restens) land om dagen.. En sak om mannen som drepte en katt og "godtgjorde" det med noen tusenlapper: www.aftenposten.no/nyheter/7000-i-bot-for-kattedrap-7270021.html Endret 2. august 2013 av S0L 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=37Mb1d9Nu5M 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Haha, noe av det herligste jeg har sett. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Akk og ve, det er ikke bare lykke i kattekvinnenes (og restens) land om dagen.. En sak om mannen som drepte en katt og "godtgjorde" det med noen tusenlapper: www.aftenposten.no/nyheter/7000-i-bot-for-kattedrap-7270021.html Enkelte folk må faenmeg roe seg ned i blant :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=37Mb1d9Nu5M I alle dager … Hva i all faen er det der? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Katt som koser seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ved å bli spanket med skumgummi-et eller annet? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ved å bli spanket med skumgummi-et eller annet? Mmm. Du vet, er jo noen mennesker som liker å bli spanket også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jo jo, men likevel. Usikker på om jeg hadde prøvd det der på katten til minstesøss. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 https://www.facebook.com/events/153018058232168/?ref=3 Markering for dyrepoliti i Norge Torsdag 8/8 kl 1900 på torgallmenningen, Bergen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spanket guttekatten min, litt som i videoen over mens han "ligger" halvt på fanget til en kompis. Jeh kan bekrefte at han ELSKET det. Faen så sær pus Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Pusejenta mi var til sjekk i går og må ha tannbehandling igjen. Stakkaren hadde aldri fått behandling før hun kom til meg (litt over et år siden, 13 år gammel) og nå er det hun (og lommeboken min) som får svi; hadde henne til behandling i Mars og nå er tannkjøttet betent igjen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Spanket guttekatten min, litt som i videoen over mens han "ligger" halvt på fanget til en kompis. Jeh kan bekrefte at han ELSKET det. Faen så sær pus Katter elsker sånt, men blir plagsomt når de skriker etter det, SQUUUIIIIKK MAMAKKAAAKJAYYYSUUSUS. Høres det ut som., god i miss my cat. har ikke hatt husdyr siden jeg var 15 år, nå er jeg 23. dette året er året for og skaffe seg dyr, må flytte vekk fra leiligheten så da betyr det nye regler! ;D jeg kan ha dyr ! Og Buffy du må bli med ut på en date en gang, du virker som en dame unlike the rest ^^ Just kidding jeg bor i Bodø. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hahaha, sjarmtroll! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg drømte at jeg blendet katten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå