Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sommer og de kommer mest sannsynlig til å klare seg selv. Er det ikke din katt, la dem være. Er det din kan du godt ta med katten og ungene inn.

8766098[/snapback]

 

Flott :) da skal jeg la dem få ordene seg selv, men ha et lite øye med dem

 

Nei, aner ikke hvor de kommer fra..

Lenke til kommentar
Har SÅÅÅÅ lyst på katt, er liksom så tomt her uten :p

 

Count me in! Har fulgt med i denne tråden en stund nå, og alle de søte bildene får meg til å tenke på pusen min vi hadde for 15 år siden. Nei etter sommeren blir det en ny pus på meg :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns ikke man bør mate fremmede katter, med mindre de f. eks er skadet. Det kom en katt til oss, som hadde brekt bakbein. Den bare gikk inn i gangen og begynte å spise av maten vår :dontgetit: Så vi stengte den inne og tok vare på den, og hang opp masse lapper her vi bor for å prøve å finne eierne. Da ingen meldte seg, beholdt vi henne og kalte henne Hufsa :) Hun var så tynn at man kunne kjenne alle knoklene i ryggen når man klappet henne, og sky var hun også. Nå er hun den mest kosete katten vi har :D

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke man bør mate fremmede katter, med mindre de f. eks er skadet. Det kom en katt til oss, som hadde brekt bakbein. Den bare gikk inn i gangen og begynte å spise av maten vår :dontgetit: Så vi stengte den inne og tok vare på den, og hang opp masse lapper her vi bor for å prøve å finne eierne. Da ingen meldte seg, beholdt vi henne og kalte henne Hufsa :) Hun var så tynn at man kunne kjenne alle knoklene i ryggen når man klappet henne, og sky var hun også. Nå er hun den mest kosete katten vi har :D

8866161[/snapback]

 

Fint gjort det! Viss du har bilde må du legge ut. :)

Lenke til kommentar
Kjempefint det Juliess.  :)

 

Vi har tatt imot noen katter fra omplassing o.l.

Den ene av dem var gal, og klorte opp naboen. Så vi måtte "sende han ut på landet"  :whistle:

Har hørt katter ikke bør drikke melk? (H-melk f.eks)

8867856[/snapback]

Det er noe i den vanlige melken som de ikke skal ha for mye av.. Det er grunnen til at kattemelk finnes, der det (hva enn det er) er redusert :)

Lenke til kommentar
Disse bildene må vel være noe av de kuleste jeg har sett av en kattepus...

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/06/15/503618.html

8873579[/snapback]

Wow! Han var jo helt rå! :ohmy:

 

Det er noe i den vanlige melken som de ikke skal ha for mye av.. Det er grunnen til at kattemelk finnes, der det (hva enn det er) er redusert :)

8873689[/snapback]

Laktose kanskje. Uansett, takk for oppklaringen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...