Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Jepp, er de ja. Fikk høre av en venninne at de man kjøper på klesbutikker som H&M ikke er like gode som de på clas ohlson, just so you know! Josera kjøper du online på www.nettdyret.no! For 50 kr ekstra får du sekken levert på døra. Jeg betaler da 450 kr for en 10 L sekk (det er inkludert levering på døra). Ellers er det gratis frakt. PS! Glemte å legge ved at en Furminator kan være veldig kjekt å ha! Drar med seg masse hår, så du kan børste de løse hårene av katten. Den funker veldig bra. Bestill fra ebay for ca 50 kr, ingen vits i å betale flere hundre når du får det billig. Flotte greier, gratis frakt er fin ordning med tanke på vekta på 10 liters posene. Skal prøve de ut! Furminator skal jeg absolutt skaffe meg. Så et par videoer på youtube, ble meget imponert. Så jo ut som hele pelsen kom av når de brukte den. Takk skal du ha! Endret 22. desember 2012 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Riktig fôr gjør underverker. Pus er langhåra, men røyter minimalt. Hun får mat fra RC, en med ekstra vitaminer og som er litt fetere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 God mjau til dere alle http://links.danlod.com/science/000450.php Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kom over denne! Er det noen som kapper av halen på kattene sine? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Katta til søsteren min måtte amputere halen sin etter at den hadde havnet i en vill slåsskamp. Og jeg tror faktisk det finnes det noen katteraser som blir født med en sånn kort hale. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Katterasen manx har ikke hale. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Katterasen manx har ikke hale. Åja heldigvis. Men finnes det noen som gjør det for at de skal se penere ut? (Tenker ikke på amputering slik som søsteren din Honey Power.) Og et annet spørsmål: Reagerer alle katter på kattemynte? Så ikke ut som at min ble så veldig påvirket, eller hun ble ganske rolig og søvnig. Er det en vanlig oppførsel? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Noen katter reagerer på catnip mens andre ikke gjør det. Kjøper jeg ordentlig catnip stuff of spray så blir kattene mine enten skremt (spray) eller totalt uinteressert. Kjøper jeg catnip LEKER, og f.eks stinkmus (FAEN FOR EN STANK! Det der er ikke bare catnip, det er noe djevelsk som er i dem.. lukter som fjerter og tåfis om hverandre) så går de BANANAS. Katter er forskjellige. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Og et annet spørsmål: Reagerer alle katter på kattemynte? Så ikke ut som at min ble så veldig påvirket, eller hun ble ganske rolig og søvnig. Er det en vanlig oppførsel? Det finnes mer enn 250 typer kattemynte og ikke alle katter blir ruset av lukten. I tillegg kan kattunger under seks måneder og eldre katter ofte være uinteressert. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kom over denne videoen her tidligere idag, aner ikke hva jeg skal si: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SE0Q8G3kjjQ 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg liker denne bedre.. Også har vi fantastiske Fatso som Keyboard Cat: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Her er Luna, nyoperert. Eggstokkene er fjernet, øret er tatovert og hun har blitt chippet. Og hun misliker virkelig den kragen, så selv om hun var svært rusa og påvirka av narkosen enda da vi la oss, våknet vi nå til at hun hadde fått av seg kragen og slikket "rent" såret, gått på do både i og utenfor boksen sin og mer til. Spørsmålet mitt er da som følger, bør vi rense såret med klorhexidin for å minske infeksjonsfaren, eller går det greit? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Spørsmålet mitt er da som følger, bør vi rense såret med klorhexidin for å minske infeksjonsfaren, eller går det greit? Har selv en Luna! Klorhexidin skal ikke brukes på åpne slimhinner, slik såret hennes er. Rensing vil nok uansett ikke være nødvendig med mindre det har satt seg kattesand e.l i det, i så tilfelle ville jeg brukt vann som er kokt opp og avkjølt til ca 40*. Enten så fikk hun en sprøyte forebyggende antibiotika da hun ble kastrert, eller så har dere fått en kur selv?, så det skal gå fint. Bare sørg for at hun holder seg unna såret, risikoen er om hun river opp stingene og setter i gang en kraftig blødning og må gjennopereres. Supert at dere har fått dette gjort! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jeg antar hun fikk en sprøyte. Det er min minste søsters katt, og min andre lillesøster og jeg ble oppnevnt som kattepassere i går kveld, slik at hun kunne ta med seg typen på kino etter at han hadde vært på vinterøvelse. Skal bruke vann om vi merker noe, takk for tips. Kraven er festet på nytt også, for å være på den sikre siden. Endret 26. januar 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er dere veldig bekymret kan dere ta i bruk en ''body''. Jeg kjøpte våre hos vet når de ble kastrerte, så da slapp de krage og jeg slapp å bekymre meg.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg har sterilisert fire katter og det har gått bra uten body på alle unntatt en. Hun var en halvvillkatt og reiv opp såret sitt. Er bare å følge litt med. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Spre gjerne ordet for de som bor i Trondheim og omegn. Rød/orange hannkatt funnet i Trondheim. Rase: Katt, ukjent Pels: Korthåret, tigerstripet Farge: Rød/orange Funnet: 29.01 2013 Ukastrert hannkatt, ca. 1 år gammel, kanskje litt yngre. Leken, kosete og tydelig menneskevant. Stripete hale (rød/orange og hvit), hvite sokker og hvit fra under munnen og ned på halsen/brystet. Katten fulgte etter vår niese fra Åsheim barneskole i 16-tida, og siden vi har hatt katt før, så visste hun at hun kunne komme til oss når slikt skjer. http://www.dyrebar.no/15720 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Lurte på om noen kunne hjelpe meg hvilken blanding katten min er? Tror hvertfall at hun er halv norsk skogkatt. Hun er 1,5 år nå og kastrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå