Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men det var en nyttårsaften vi glemte å ta henne med inn og da var hun vel borte i rundt 3 dager.

8662307[/snapback]

 

Det kan jeg tenke meg. Smell og lys over alt. Stakkar lille kattepus, ble sikkert helt vettskremt. Tror muttern gav katta vår noe beroliggende nyttårsaften, så den ikke skulle bli så redd.

Lenke til kommentar

Har fått meg terentell nå og katten er helt i hundre. Den er i slik boks (selvfølgelig) og katten driver å banker på glasset og ruller seg på ryggen og "strekker" seg etter den fra utsiden. Jeg tror den har ligget slik i over én time nå. :p

 

Katten får heldigvis ikke tak i den, det kunne gått galt - selv om de ikke er spesiellt giftige.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil ha meg katt igjen, og tenkte å skaffe meg ei lita skogskatt over sommeren. Må være av den langhåra typen, noe ala Floppy her oppe :)

 

Noen som vet om noe fint sted å lete? Syns enten det blir for "streetmix" med tynn korthåra huskatt, eller så blir det så fryktelig flott med stamtavle og greier. Vil bare ha ei skogskatt liksom.

Lenke til kommentar

Skogskatt er en rasekatt. Huskatt er det du leter etter. Finn en som er fløffy når den er liten, så får den somregel godt med pels når den vokser opp. Gi også kvalitetsfor fra dyrebutikk eller dyrlege, så når den nok næringsstoffer til å vokse seg stor og pen :)

Lenke til kommentar
Jeg har 2 spørsmål om katter!

 

1: Kan katter være kilne under beina?

2: Kan katter ha mareritt når de sover?

8755728[/snapback]

 

Katter har jo sånne puter under potene, så tviler på at dei er så følsomme der..

Når det gjelder mareritt, veit at min katt får diverse rykninger når han sover. Virker som han drømmer..

Lenke til kommentar
Jeg har 2 spørsmål om katter!

1: Kan katter være kilne under beina?

Katter har jo sånne puter under potene, så tviler på at dei er så følsomme der..

Når det gjelder mareritt, veit at min katt får diverse rykninger når han sover. Virker som han drømmer..

Pisil får også rykninger når hun sover, regner med at hun drømmer da..

Det som Latterkongen lurer på:

De er vel ikke så kilne på potene, men jeg tror de er kilne mellom tæra i potene.

Still lillefingeren imellom fingrene under poten; da vil katten din nok strekke ut fingrene (enten kiler det, eller så er det godt) ;)

Lenke til kommentar
Kan man få tak i sånne hvor folk gir dem bort, eller er det dyre rasekatter? (den på bildet der)

8645164[/snapback]

Ta en tur på Kiwi (elns).. Der bruker de å ha ei oppslagstavle hengende med noen katteannonser hengende.

Hvis det ikke er rasekatter, så er det vel gratis.. :ermm: (tror jeg, da..) Bare å ta kontakt og hente den kattungen du har lyst på. :love:

edit: au da.... dobbelpost :(

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...