Anaio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg bildespammer litt mer Ååå, er det en russian blue? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg bildespammer litt mer Ååå, er det en russian blue? Jepp. Nytt nick, samme bruker. Lenke til kommentar
Edderkopp Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Får vel bidra litt med min elendig mobilkvalitet, men det får være. Den røde er Ludvig på 7 måneder og svartsølven er Oliver på 4 måneder Å, så søte, pene små! Lenke til kommentar
EndOfTime Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg elsker katter, så denne tråden likte jeg! Men det bildet ovenfor, WOW, for en sinnsykt nydelig pus! Her er en av mine to hjerteknusere, tatt med elendig mobilkamera: Lenke til kommentar
EndOfTime Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg elsker katter, så denne tråden likte jeg! Men det bildet ovenfor, WOW, for en sinnsykt nydelig pus! Her er en av mine to hjerteknusere, tatt med elendig mobilkamera: Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fått katt i hus nå, 11 måneder gammel tiger!! Det er en katt som jeg fikk adoptere pga allergi hos familien den hørte hjemme hos. Den brukte noen timer(tre, fire kanskje) på å inspisere kåken, for så å gjemme seg under sofaen. Fikk lokket den fram med løfte om litt kos, og tror egentlig vi har blitt venner nå, sånn etter jeg kidnappet den. - Kolbjørn 4 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Flott katt, gratulerer! Regner med det er gutt pga. fargen. Endret 8. januar 2012 av mushi Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Flott katt, gratulerer! Regner med det er gutt pga. fargen. Jepp, det er en hannkatt. Skiftet navn når den ble min gjorde den også, gikk ifra Pugg til Schottky. Han veksler mellom å være totalt hengiven og fornerma fordi han ikke får lov å dra ut enda. Her er en video der han klager litt for så å gå over i vaskemodus: - Kolbjørn Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ludov på 10 mnd og 4,7 kg. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ludov på 10 mnd og 4,7 kg. Nice. Er det den dens vanlige plass? Hører rykter om at katter liker å holde oversikten over territoriet sitt. - Kolbjørn Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ludov på 10 mnd og 4,7 kg. Nice. Er det den dens vanlige plass? Hører rykter om at katter liker å holde oversikten over territoriet sitt. - Kolbjørn Hehe, han ligger der hver dag, men er mange steder han liker å ligge I dag hoppet han opp for å jakte på en edderkopp, flinke gutten. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Mine liker å ligge høyt oppe på klatrestativene, i alle fall. Sjelden den nederste hylla blir brukt, med unntak av det stativet som har en hule i bunnen. Klart de ønsker oversikt over kongedømmet sitt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Noen her inne som har en drikkefontene til katten sin? Sett litt på en som heter Pioneer 6022: http://www.amazon.com/Pioneer-Pet-6022-Drinking-Fountain/dp/B00329RZFE Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Noen her inne som har en drikkefontene til katten sin? Sett litt på en som heter Pioneer 6022: http://www.amazon.com/Pioneer-Pet-6022-Drinking-Fountain/dp/B00329RZFE Jeg har en slik en som jeg legger ved bilde av. Vannskåla blir ikke brukt lenger, og jeg tror alle tre drikker mer. Kan fort bli litt søl, men det er bare å legge noe under. Vasker og bytter vann hver femte dag, og tok bort filteret da det bare var til bry. Absolutt verdt investeringen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Så litt på den, men den virker litt stor? Lett å rengjøre? Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Må vel ha inn Sol her også igjen; Hun er, såvidt jeg vet i motsetning til mange katter, veldig glad i vann - spesielt rennende; Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Så litt på den, men den virker litt stor? Lett å rengjøre? Hvor kjøpte du den? Buddy dyrebutikk. Den er veldig enkel å rengjøre, alle delene tas fra hverandre fort og greit. Filteret trengs ikke, da det egentlig bare avgir små svarte partikler som legges i bunnen. Størrelsen er akkurat slik at katten kan sitte å drikke (som er naturlig for den). Den kunne ikke vært mindre i alle fall. Lenke til kommentar
dj6230 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Denner siden er interessant: http://www.messybeast.com/catnip-valerian.htm Det er s å morsomt når jeg gir pus valerina og kattemint hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå