Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gror av seg selv og kommer tilbake. Enten på høyre side eller venstre side av hodet. Vet ikke det kom frem at det er flere sår på forje bilde. Har også en pus til. Si hei til Missti ^^ Ho har aldri noen sår. kanskje fordi ho er jente og ikke liker å slåss/være ute så mye. Men ho spyr heletiden. Nesten hver dag. Av og til ser det ut som avføring. Så blir vel en dobbel date med dyrlegen om et par dager når pengene kommer inn på konto. Både Oliver og Missti har fått årets kurer.

Sårene har alltid vært så store. Kan det være en sykdom av et eller anna slaget eller er eneste muligheten en anna katt som har vært stygg med gutten min?? 

post-32072-1287988584,1475_thumb.jpg

post-32072-1287988627,0827_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvilken mat får hun?

Skikkelig glansfull og flott pels på henne :)

Må nesten tenke meg om - mine to har vært gjennom mye forskjellig mat...på det tidspunktet så tror jeg hun gikk på en spesiell lav-allergi mat (måtte teste om det var det som var grunnen til utslettene :)). Ellers var det nok standard RC kattunge mat det gikk i. Har gått over til RC's Maine Coon mat nå som de er eldre; men de har begynt å være mindre entusiastiske for den i høst, så det blir vel å skifte til noe nytt snart :)

Lenke til kommentar

Er vel ingen grunn til å bytte bare fordi de ikke er like interesserte som når de får en ny type for? Da ender man bare opp med bortskjemte katter som skal ha nye sorter for ofte.

Frøya forlanger Spesific, og vil ikke lenger ha billigfor. Går ikke lei, og pelsen blir fin og blank av det. Ikke akkurat billigste sort, men så går det og lite av det sammenlignet med billigfor.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Fikk ikke inntrykk av at de nettopp hadde skiftet? Kan jo forsåvidt skjønne at katter også kan gå lei av mat. Vi bruker stort sett RC Fit32, eller Outdoor. Har prøvd dyrlegen sin RC også, og da har vi prøvd den for steriliserte hunkatter (hun er kastrert). Den luktet mye sterkere, synes jeg. Nabokattene virket også fornøyd med den, de kom inn og tømte skålen gjentatte ganger :ermm:

Har brukt Hills en gang, og det gikk nå ned det også :) Katten er i utgangspunktet kresen på andre ting enn tørrfór (kan jo være hun er kresen her også, men vi har aldri prøvd billigmat). Kokt skinke er stort sett det eneste hun liker utenom. Hun vil ikke engang ha dyrt våtfór lenger (spiste litt av dette som kattunge).

Lenke til kommentar

Kattene våre har fått dårligere pels etter at vi byttet til RC. Føffaen :(

Hvilken type RC da?

Har du gitt markkur? :)

Young adult etter anbefaling av veterinær. Før gikk det i Friskies siden det var alt vi hadde råd til i den perioden, og alle var sjokkert over hvor fin pels de hadde. Men, heller friske katter med litt dårligere pels enn det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...