Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker første gangen vi skulle barbere katten. Han flyttet inn hos oss etter å ha rømt fra eller blitt mistet av sine forrige eiere (vi fant dem aldri). Han satte såpass liten pris på hele greia at det endte med fullstendig anestesi og snauklipping. Katter er festlige når de våkner fra bedøvelse; det kommer aldri på tale å innrømme at man for øyeblikket ikke har stålkontroll. Han lot som han var i fin form, og sjanglet nonchalant mot ytterdøren. På matta bikka han over og sovnet. Jeg la ham i den teppekledde esken hans, og et par timer etterpå fant vi ham sovende en halvmeter unna, etter et nytt mislykket forsøk på å dra på tur. Etter dette satte vi ham på et strengt børsteregime, en fullstendig strigling om dagen.

Lenke til kommentar
Pusen min får også sånne klumper selvom vi grer han. I fjor fikk vi han likesågodt barbert når han var hos dyrlegen for *snipsnip* likevel. Lurer på å gjøre det samme i år når våren er skikkelig igang. :p

8470022[/snapback]

 

Er dette rasekatt? har en kjenning som eier en Perser, og katten har mye klumper. De forsvant da de klippet katten.

Lenke til kommentar
Åssen går det etter 4 timer?

8482058[/snapback]

Keisersnitt, 1 levende barn og en døfødt. Den levende er en gutt

Ja, hvordan ble fødselen? Har du bilder av nurkene?

8488935[/snapback]

Keisersnitt. :thumbdown: Bilder: Nei.

 

Kattunger er noe av det søteste og artigste som finnes :love:

8488946[/snapback]

Jeg vet :love:

 

Latterkongen; Planlagt parring? ^^

Hvilket oppdrett er de fra? Ser de er fra samme, så :)

8490446[/snapback]

Planlagt parring ja.

Lenke til kommentar

Åhå! En Kattetråd! er dydelig vis deler av forumet jeg ikke har oppdaget..

 

Jeg liker katter. Har forresten en plan om å bli genforsker, for så å manipulere fram en blanding av ku og katt. En ku som er like stor som en katt, og oppfører seg litt som en katt, men ser veldig ut som en ku!!

 

Har selv hatt flere katter. Akkurat nå har jeg en feit arrogant mons :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

photo0126bc9.jpg

p1010011kf5.jpg

baldrianxxxcd5.jpg

Endret av svartskog
Lenke til kommentar

Haha, katter er noen luringer. :love: Har hatt to selv, den ene ble 18 år. :O

 

Katter har en egen evne til å bli låst inne i kjelleren og ikke lære av det. :) Åpner man døra spretter de inn og gjemmer seg bak noen esker. Så hører du noe majuing fra rundt i huset og finner en kattepus som står i majuer i kjelleren. :love:

Lenke til kommentar
Haha, katter er noen luringer. :love: Har hatt to selv, den ene ble 18 år. :O

 

Katter har en egen evne til å bli låst inne i kjelleren og ikke lære av det. :) Åpner man døra spretter de inn og gjemmer seg bak noen esker. Så hører du noe majuing fra rundt i huset og finner en kattepus som står i majuer i kjelleren. :love:

8515085[/snapback]

Hehe, kjenner til det der jeg også ;)

 

Katta mi er gravid, har begynt og fått tydelige patter nå. Gleder meg få fælt til kattungene kommer :love:

Lenke til kommentar
Haha, katter er noen luringer. :love: Har hatt to selv, den ene ble 18 år. :O

 

Katter har en egen evne til å bli låst inne i kjelleren og ikke lære av det. :) Åpner man døra spretter de inn og gjemmer seg bak noen esker. Så hører du noe majuing fra rundt i huset og finner en kattepus som står i majuer i kjelleren. :love:

8515085[/snapback]

Hehe, kjenner til det der jeg også ;)

 

Katta mi er gravid, har begynt og fått tydelige patter nå. Gleder meg få fælt til kattungene kommer :love:

8523403[/snapback]

 

Du får poste bilder av dem når det blir aktuelt... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...