Turtlis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er vel leopardKATT den er krysset med, bare for å rette deg litt der Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så det blir en bengalkatt tilslutt? eller regnes det som leopardkatt? den er sikkert grei til å løpe og jakte :9 Lenke til kommentar
Carri Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bengaler koster vel nærmere 8000 kroner, som jeg har sett. Veldig fine farger på de kattene, og de er visst ganske aktive. Det er en krysning mellom tamraser og asiatisk leopardkatt. Endret 11. februar 2010 av Carri Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Leopard eller katt, kul er den hvertfall! Hadde jeg hatt 8000 å spandere på en katt, og hatt brukt for en ny, hadde jeg kjøpt en bengal Men tror ikke den er så barnevennelig, leste at den kan være agressiv, og det hadde blitt en stor forandring i forhold til nå Lenke til kommentar
Carri Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe, hadde jeg hatt 8000 kr til overs, hadde jeg tatt meg en sydenferie Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jo den er grei, mye jeg hadde kjøpt før en katt.. Men om jeg hadde hatt 8000 i KATTEreserver... Da hadde jeg kjøpt en Vår katt, 10 år gammel, fikk vi gratis, og er den kuleste av de alle ^_^ Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kva feiler ei katte som berre spring? Lenke til kommentar
Carri Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kva feiler ei katte som berre spring? Berre spring? Stopper den aldri? løper den hele tiden? Da kommer den til å dø snart, og da feiler det ikke katten noe som helst Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hehe, når den forflytter seg, spring den... Opp trappa også, så den tryner og bommer på trappetrinn... Men når den ligg i ro, så ligg den i ro Lenke til kommentar
Carri Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hehe, når den forflytter seg, spring den... Opp trappa også, så den tryner og bommer på trappetrinn... Men når den ligg i ro, så ligg den i ro Kanskje katten er hyperaktiv eller nervøs? Kan være begge deler, hvis den løper hver gang den rører på seg Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hehe, når den forflytter seg, spring den... Opp trappa også, så den tryner og bommer på trappetrinn... Men når den ligg i ro, så ligg den i ro Kanskje katten er hyperaktiv eller nervøs? Kan være begge deler, hvis den løper hver gang den rører på seg Er ikkje langt ifra Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 På tide med flere kattebilder! Jeg og sambo har 2 katter som er søsken. Yzma og Tigergutt. Tigergutt Anser seg selv som en tøff kar, men er egentlig lettere pinglete Han er og veldig glad i å henge øverst i kattetårnet og overvåke livet både inne og ute. Yzma Den faktiske tøffingen, kan til og med si NEI til å bli tatt bilde av, noe som medfører kun en pote i kameraet :| Hun har en fetisj for sugerør(av alle ting...) Begge er ganske så forskjellige av seg, men de holder sammen til tross Noe vi så allerede etter et par dager hos oss Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vi har to katter på et og et halvt år som er søsken. Den ene av de begynte for noen måneder siden å utvikle dårlig ånde. Nå er deler av tannkjøttet hennes rødt, er det noen som har vært borti dette, finnes det en quick-fix eller MÅ man til veterinæren? Lenke til kommentar
Carri Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er jo vanlig at katter utvikler dårlig ånde med alderen pga tannstein (som må slipes hos veterinæren).. Dette kan til en viss grad forebygges ved å kjøpe bra tørrfor som f.eks Eukanuba og Royal Canin. Søte kattebilder forresten. Jeg liker hvite katter Lenke til kommentar
Hopka Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Katten min Bosse sikler når jeg koser med ham, er det normalt? ps har fått svar nå Endret 28. februar 2010 av Hopka Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Katten min Bosse sikler når jeg koser med ham, er det normalt? Ja To av mine gjør det, den ene så¨ille at jeg blir skikkelig våt :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 To av kattene til faren min gjør det også, spesiellt hun ene som alltid etterlater seg en stor våt flekk etter å ha blitt klappet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/28/nyheter/kattedrap/innenriks/11476258/ (Alt jeg har å si om saken nå) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/28/nyheter/kattedrap/innenriks/11476258/ (Alt jeg har å si om saken nå) Håper han får en så kraftig bot/erstatningskrav at han angrer på sin idiotiske oppførsel resten av livet. Sånne folk mangler totalt empati, og alt de forstår er bøter. Ja, kanskje fengselsstraff, men det er vel ikke aktuelt så lenge det er et sivilt søksmål? For min del kunne han gjerne fått like lang fengselsstraff som en som begår drap på et menneske (ok da, det er å ta litt i, men dere forstår poenget). Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg så en katt som ble angrepet av en måke en gang i forrige uke, det så for meg ut som om måken hadde et rede i nærheten og ønsket å beskytte det. Var ganske underholdene å se på; måken stupte ned mot katten gjentatte ganger, men holdt høyde - Katten hoppet opp for å gripe tak i måken hver gang. ... Katten fikk ikke tak i måken til slutt. D= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå