Nora90 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg lurer på 2 ting. Jeg har lagt merke til at katten min har mye "øyegugge" i det siste. Burde jeg gå til dyrlegen å sjekke det, eller er det ufarlig? Jeg piller det ut av øynene hennes, burde jeg ta det ut eller la det være? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Du kan ringe dyrelegen, for å høre hva du kan kjøpe å skylle øye med. Sikkert bare en liten irritasjon. Endret 1. februar 2010 av Turtlis Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Når vi er innepå katter som sitter fast høyt oppe, se denne treffende videoen! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Når vi er innepå katter som sitter fast høyt oppe, se denne treffende videoen! Sett den før. Den katten er syk! Og jeg ante ikke at katter kunne tåle SÅ mye. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Katter kan tåle utrolige høyder. Det fins utallige eksempler på at katter har falt ned fra skyskrapere og overlevd. Evnen til å orientere seg med føttene ned i luften + at formen på en utstrakt katt bremser hastigheten gjør at de tåler mer enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dessuten har de stor luftmotstand, så de kommer ikke opp i så høy hastighet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 da var min mor overtalt. Tips til hvordan min far skal overtales? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fedre overtaler man ikke! Man skaffer dyret, og siden kommer han til å elske katten! Classic! Med mindre katten er en plage da.. menne Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 haha, det gjorde jeg med en hamster - har den forsatt, prøver å bli kvitt den, for jeg føler at jeg får ikke kost nok med den - som nok stemmer ganske bra, da jeg syns et sånnt lite dyr liksom gir for lite tilbake av følelser. men jeg må nesten overtale han, for en katt er ikke noe du får skaffa uten foreldrene dine, og mamma vil ikke uten at han er med på det Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Okey... En merklig ting... Når dere plystrer EN (Lys, men ikkje for lys og langt fra mørk ) frekvent tone til katten i ca. 5-10 sekund... Kva skjer med katten dykk då? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Okey... En merklig ting... Når dere plystrer EN (Lys, men ikkje for lys og langt fra mørk ) frekvent tone til katten i ca. 5-10 sekund... Kva skjer med katten dykk då? Morsomt du skulle nevne det! Har prøvd det på den ene katten og hun så rart på meg før hun løp vekk :!: Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Katten min blir lutter øre, røyser seg, går mot meg og kommer med en sånn kosete mjau, ei blanding av maling og mjau... prrrrauuu Så blir den veldig kosete, og legg seg tilbake på plassen sin.. Oppe på hagebordet på rommet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Fedre overtaler man ikke! Man skaffer dyret, og siden kommer han til å elske katten! Classic! Med mindre katten er en plage da.. menne Han kommer til å forbanne katten og alt med den, men en dag oppdager du at han egentlig er ganske glad i den edit: For guds skyld hold den unna senga hans. Endret 3. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 heh, den forrige katten vår kalte han krek, og all mulig faenskap, og siden han har kjeftet på meg så lenge jeg kan huske for minste filleting, så kjefter jeg på han for alt jeg kan, og vi snakker egentlig ikke stort - men mamma har visstnok respekt for han, og hun vil derfor ikke skaffe uten hans akksept. Hender katten gikk på rommet dems, men ALLTID på mamma sin side av sengen, RØRTE ikke far sin. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kanskje en ide å begynne å være snillere med faren sin. Kanskje han får med på deg når du har blitt snill gutt Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har oppdaget noe morsomt! Når jeg stryker min supersøte katt bak på ryggen, og nærmere rumpen, så rykker hun liksom litt i hele pelsen/huden. Hehe, det gjør mine og. Aner ikke hvorfor Fordi dere har rørt deres G-punkt? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Okey... En merklig ting... Når dere plystrer EN (Lys, men ikkje for lys og langt fra mørk ) frekvent tone til katten i ca. 5-10 sekund... Kva skjer med katten dykk då? Han bare ser dumt på meg... o.O Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fordi dere har rørt deres G-punkt? Ehh...? Lenke til kommentar
Carri Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Til Sk!ppy: Du har altså et hamster som du ikke vil ha? Jaha. Og du mener det er greit å bare gi bort hamsteret når du er lei av det? FY!! Ta deg av det dyret du allerede har istedet for å skaffe enda en bæsjemaskin til! Ser rødt når jeg leser slikt. Du har anskaffet deg dyret, så du får se og ta deg av det til det dør. Dyr er ikke bruk og kast-vare! Dyr skal ha respekt. Dessuten er det ikke sikkert at katten du eventuelt får gir noe kjærlighet tilbake. Finnes mange katter som ikke er så glad i kos - uansett hva man gjør Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Carri: Jeg føler at den ikke får nok kos stell osv - jeg gir den sefølgelig mat, vasker buret o.l. et år siden jeg kjøpte den nå, og jeg kan si jeg er lei, og det er forsåvidt greit å gi bort hamsteren når du er lei om du er sikker på at den kommer til ordentlige folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå