Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Nå har katten min vært borte siden i går tidlig. Kan ikke huske at den har vært så lenge borte før. Frykter at den har dratt grunnet at vi hadde besøk av 2 andre katter som den ikke var helt fornøyd med. Faen heller.

Noen som har noen tips? Har laget en facebook-gruppe og invitert lokale venner. Tenker å henge opp lapper i morgen rundt om kring i nærområdet.

Den er ikke merket på noen som helst måte.

Helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda ikke kommet tilbake. Den følte seg vel invadert og fortrengt av de to besøkende kattene. Har hengt opp rundt 20 plakater på oppslagstavler, postkasse-samlinger og lyktestolper i nærområdet. Skal få inn en annonse i lokalavisa også.

Lenke til kommentar

Den ene katten min oppfører seg rart for tiden. Hun spiser, drikker, er aktiv ute, fanger mus og lever et normalt katteliv. Men et par ganger om dagen hoster hun så hardt at det grenser til oppkast, uten at noe kommer ut. Slapp av, dyrlegetime er bestilt til tirsdag kveld, men i mellomtiden; hva tror dere det kan være?

Lenke til kommentar

Hm.. mark? :p

De spyr jo opp det.

Jeg har ikke snøring.

Skal dere har ormekur til katt eller hund nå, så må det bestilles på DYREKLINIKKEN. Får resept. Det får man ikke kjøpt på apoteket mere.

Jeg husker ikke om jeg skrev at eieren til den herreløse katten jeg hadde funnet, dukket opp? Bor fem minutters gange unna.

Han ringte faktisk like etter at jeg pratet med min onkel, som kanskje kunne tenkt meg denne katten, om eier ikke dukket opp innen uka var omme.

Jeg ble sååå glad i den lille, og jeg felte en tåre da den dro :love:

Lenke til kommentar
Katter tar seg noenganger en tur som varer en dag eller to. Håper det bare er det! :) Når den kommer tilbake må du kjøpe halsbånd med telefon-nummer på til den.

Gode tips hvor man får kjøpt slike? :)

Lenke til kommentar
Gode tips hvor man får kjøpt slike? :)

Sjekk dyrebutikkene - min lokale har en graveringsmaskin, så du kan kjøpe en liten tag og gravere telefonnummeret ditt på den. Ellers selger også butikken min vanntette kapsler som kan hektes på et halsbånd. Inni der kan du stappe en lapp med telefon nummer osv.

Hvis det feiler, prøv nille eller en skoreperatør - de har av og til litt stæsj som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Flått kan jo være skadelig for mennesker. Kan det være skadelig for hunder og katter? Begge mine katter har hatt et par flott, og hunden min fikk sin andre flått i dag, som vi nå har fjernet. Det virker som om de ikke blir særlig påvirket av dem.

Lenke til kommentar
Flått kan jo være skadelig for mennesker. Kan det være skadelig for hunder og katter? Begge mine katter har hatt et par flott, og hunden min fikk sin andre flått i dag, som vi nå har fjernet. Det virker som om de ikke blir særlig påvirket av dem.

Var hos dyrlegen idag, og han sa at katter sjelden lar seg plage av flott.

Og angående hosten til katten min, det var mest sannsynlig et gresstrå som satt fast i systemet et sted, men hun fikk den vel ut.

Lenke til kommentar

plutselig en dag får ditt husdyr en flått med hjernevirus da! Da tar vel ditt husdyr ikke skade, plukker rundt en flått om dagen her på hytta mi. hytta mi ligger på en øy uti havet så burde ikke vært flått her, men noen som har hatt med hund eller katt hit som har flått på seg da. Kjempe Flott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...