mushi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe, hvordan har hun greid det?Du "henretter" jo andre som ikke steriliserer kattene og får kattunger.. Fikk sinna-inkasso, så da gikk pengene jeg hadde spart av til kastrering. Hehe. Hun hadde tre løpetider på to mnd'r. Avbrøyt de to første med p-piller, men gjorde ikke det med den siste siden jeg hadde penger til kastrering. Jeg måtte bare vente til løpetiden av over. Har ikke sett noen hannkatter i nabolaget som ikke er kastrerte og har holdt henne inne om natta. Får håpe det gikk bra Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hoho! Har nå fått bilde av kattungen som skal bli min nye. Måtte vente litt til før vi fikk den, da den ikke enda kunne gå på do Endret 8. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Husk at den skal være 12 uker før du får den da. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vet ikke hvor gammel den er enda, er familien hjemme som har kontroll på tingene. Men gleder meg nå virkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Søstra mi har fått to galne kattunger, så da måtte jeg på besøk og hilse på de. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Fikk et nytt bilde idag, er visstnok yndlingsskålen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Så genialt! Odin likte å ligge som ei pølse i fanget mitt han Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ough, idag kom Dolly inn med en mus med et poppet øye Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Katten min lekte seg med en dau måse i fjor han... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tanten min er katte oppdretter, hun tjener fett på Sibirkatter Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Søstra mi har fått to galne kattunger, så da måtte jeg på besøk og hilse på de. Søt Likna på kattungen vår, men din hadde svarte poter, vår er en svart ulykkeskatt. Håper den ikke krysser veien mens vi ser på :s Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vi har hatt en hunnkatt i ca seks-sju år nå. Den har ALLTID vært kjemperolig, veldig kosete og aldri klort eller noe lignende. Hun har hatt et par dårlige opplevelser med fødsel, siden fostrene har vært påvirket av p-piller, og dermed har blitt misdannede eller dødfødte. For et halvt år siden fikk hun to katteunger, hvor vi beholdt den ene. Nå som kattungen, som er hannkatt, har blitt kjønnsmoden, begynte moren å ta avstand og ble oftere og oftere borte. Nylig ble den kastrert, og etter det har moren knapt vist seg. I dag kom den tilbake, men virker kjempenervøs. Den tar imot kos, men kun i noen sekunder før den begynner å murre og biter etter den som koser. Akkurat nå sitter hun og vasker seg i stua, som om alt er normalt. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ikke alltid mor og sønn går bra sammen når han vokser opp. Jeg ville sterilisert mammaen og sett om det ble noe bedre da. Husk at det kan ta flere uker/mndr før man ser noen forbedring. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 hvordan vet man om en hunnkatt er gravid, ettersom jeg tror ikke jeg ser det på hunnkatten min siden hun har sjukt mye pels... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den får fastere og større nipler. De vil også være mørkere i fargen enn ellers. Du kan også dra til dyrlegen. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 tror katten min halter, burde jeg dra til vet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Om du ikke ser noen ytre sår som kan forklare det så burde du det ja. Snarerst Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gamlepusen min skal avlives i dag. Han er bare skinn og bein, kan nesten ikke gå, og er ikke helt bra i hodet. Demens eller noe slikt. Dakars pusen blir ikke 21. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kondolerer Ninja Fint du fikk så mange år med den da Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ene katten min fanget sin første mus (spissmus) i dag, det var katten sin det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå