Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Hehe, hvordan har hun greid det?

Du "henretter" jo andre som ikke steriliserer kattene og får kattunger.. :p

Fikk sinna-inkasso, så da gikk pengene jeg hadde spart av til kastrering. Hehe.

Hun hadde tre løpetider på to mnd'r. Avbrøyt de to første med p-piller, men gjorde ikke det med den siste siden jeg hadde penger til kastrering. Jeg måtte bare vente til løpetiden av over. Har ikke sett noen hannkatter i nabolaget som ikke er kastrerte og har holdt henne inne om natta. Får håpe det gikk bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har hatt en hunnkatt i ca seks-sju år nå. Den har ALLTID vært kjemperolig, veldig kosete og aldri klort eller noe lignende. Hun har hatt et par dårlige opplevelser med fødsel, siden fostrene har vært påvirket av p-piller, og dermed har blitt misdannede eller dødfødte.

For et halvt år siden fikk hun to katteunger, hvor vi beholdt den ene. Nå som kattungen, som er hannkatt, har blitt kjønnsmoden, begynte moren å ta avstand og ble oftere og oftere borte. Nylig ble den kastrert, og etter det har moren knapt vist seg.

I dag kom den tilbake, men virker kjempenervøs. Den tar imot kos, men kun i noen sekunder før den begynner å murre og biter etter den som koser. Akkurat nå sitter hun og vasker seg i stua, som om alt er normalt.

Noen som vet hva dette skyldes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...