Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmmm, da jeg hadde odin gjorde han ikke noe slikt Du hadde vel ikke han så mange månedene heller? SOm oftes etter fylte ett år de starter med slikt tull Er han kastert da? Niks! Han er dessverre ikke det enda. Håper vi får klipt de av i løpet av sommeren. Jentekattene er heldigvis det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vel han er over året nå og jeg har ikke hørt noe tull ifra de som adopterte han. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som har en vidunderkur til en gammel hunnkatt som sliter voldsomt med pelsklumper? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Barbermaskin burde gjøre susen Mikkel: Det er ikke ALLE som markerer, men det er ganske vanlig fra de er rundt året. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ok Maria Jeg er klar over det. Er ikke noe kattene til kompisen min gjør heller. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Noen som har en vidunderkur til en gammel hunnkatt som sliter voldsomt med pelsklumper? Bytt til kvalitetsfor for seniorkatter. Gjorde susen for gamlekatta mi Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kattene fikk sove på rommet mitt i går. De takket meg med å tisse på puten min. Og teppet mitt. Og jakken min. Herlig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fantastisk!! Den ene katten min har bæsj i baken, i følge typen min. Når han banker på vinduet, må jeg vaske ræva hass i dusjen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Foreslår at enkelte her disiplinerer kattene sine mer når det kommer til dorutiner. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) For et fantastisk forslag. Som om jeg ikke har prøvd det Noen ganger er bare katten, særlig ukastrerte hanner, inni i en periode hvor de liker å tisse inne Det er ikke stort å gjøre med det, egentlig. Jeg våknet grytidlig i dag. Turtlis lå lang som hun var oppå meg. Bildet ble litt dårlig siden jeg tok det halvveis i søvne Hylis har verdens kuleste hale :!: Endret 29. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) For et fantastisk forslag. Som om jeg ikke har prøvd det Noen ganger er bare katten, særlig ukastrerte hanner, inni i en periode hvor de liker å tisse inne Det er ikke stort å gjøre med det, egentlig. Da skal det også sies at jeg bare har eid hunnkatter Endret 29. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei Første post i denne tråden (litt merkelig egentlig ettersom jeg har hatt katt i noen år ) Jeg opplevde noe merkelig tidligere i dag. Jeg lå på plenen og halvsov med katten min løpende rundt i bånd. Plutselig kommer hun bort til hodet mitt og begynner å dunke med potene, småbite og slikke på håret mitt. Syntes dette var litt merkelig siden hun har aldri har gjort noe slikt før. Noen som kan gi meg en forklaring på hva dette var? Dersom det betyr noe er det en 1++ år gammel bengal katt som er gravid (2-4 uker igjen ) Anyways, jeg tror jeg skal begynne å henge i denne tråden Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror "bengalen" min er gravid også :/ Hun hadde løpetid for to uker siden, og har lagt på seg litt. Blir de feite så fort? På bikkjer ser man det jo ikke før 4-5 uker på vei. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror ikke de blir så feite veldig fort. Katten min har ikke blitt veldig feit, men jeg kan se at hun har blitt litt større. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vet om en som stort sett ikke har kattene ute, dette er vel ikke bra? Mente han snakket om at katten ikke har vært ute på et helt år. Jeg personlig syntes dette ikke er noe bra for katten. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen bilder jeg tok av nabo katten når vi lekte tidligere i dag, rart hvor glad jeg er blitt i den selv om den ikke er min. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nå må du ikke kapre den helt da. ^^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Til dere som sliter med flått: Kjøp Frontline hos dyrlegen. Lucy har gått ca 2uker uten flått nå! Det er litt stiv pris, og en pypette funker kun i ca 2-4uker, men det er vel verdt det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror "bengalen" min er gravid også :/ Hun hadde løpetid for to uker siden, og har lagt på seg litt. Blir de feite så fort? På bikkjer ser man det jo ikke før 4-5 uker på vei. Hehe, hvordan har hun greid det? Du "henretter" jo andre som ikke steriliserer kattene og får kattunger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå