hakonvl Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Stolen vår ser ikke fin ut lengre i allefall :s Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tonna: Hehe, det er nå du får svi for slike uvaner Både sofa og puff her, er oppklort. Jeg hadde en haug kattunger som drev å hang fast i den Har et klorestativ også, det bruker de faktisk! De har vel mer eller mindre sluttet å klort på sofaen nå. Heldigvis Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kattungene har mest sannsynligvis fått nye hjem. :!: Kasper la seg i takrennen. ^^ Endret 24. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg har latt pus klore på sofaen helt siden jeg fikk den for litt over et år siden, for sofaen tar ikke skade av det. Men nå får jeg snart nye skinnsofaer inn i hus. Det kommer nok til å bli mange uker med kjefting og tepper over sofaene. Det er godt man tenker langt Vi hadde samme problemet. Vi kjøpte klorepinne samtidig. Ved hjelp av litt godbiter og kjefting ble det gjort et par ganger. Sant skal sies så virket ikke kattene så interessert egentlig å klore i den. Men for all del kjøp en stor og høy klorepinne. Da får pusen strekt seg og kan klatre litt på den. Det er faktisk anbefalt av eksperter også. Endret 24. mai 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har tre katter, og kun den ene bruker klorestativet. Hun gjør det for å "markere". Feks hver gang hun kommer inn, eller når hun er lekete. Da ligger hun å ruller rundt klorestativet og lager lyder Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bestemor og bestefar hadde når de levde en kjær hund og en kjær katt som alltid var venner. De lå alltid sammen, og hvis katten feks lå et annet sted i rommet hentet alltid hunden katten, også la den bort til seg for å passe på den. Søtt da når hund og katt er så kjære med hverandre. ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Katten min vil ligge ved siden av hunden min, men hunden vil ikke Han "napper" etter de, eller brummer når de nærmer seg. Men de kan godt ligge ved siden av hverandre i sofaen, sammen med meg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ååå er så søtt å se Spesielt når hunden duller med pus ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) I går natt!! Jeg holdt på å KLIKKE. La meg i ett-tiden, og sovnet ikke før tre fire. Jeg har nemlig ei meget irriterende katt ved navn Turtlis. VInduet er ei håndsrekning unna meg, så katten vet å utnytte dette. Jeg slapp henne inn og ut sikkert seks ganger i løpet av mine våkentimer. En gang var hun ute i nøyaktig TRE sekunder! Hun fikk også seg en klikk på stua, som gjorde at hun ville ramponere ei eske som stod der. Turtlis har seriøst en fetisj for esker og skuffer/skap. Jeg måtte da reise meg opp to ganger, for å fjerne kasser og boss(...fant ut at hun skulle bite hull i det). Hun har faktisk blitt mye roligere og kosete etter sterilisering. Før det var hun så godt som vill, men nå liker hun å kose -selv når jeg tvinger henne Her er rampekatten min bare et halvt år Sitter å ser på pusebildene mine på facebook nå. De har vært så små Jeg har sikkert fem album med bare kattene, og seks av bikkja Endret 28. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hadde gitt mye for en kattedør nå ja. Fy faen så irriterende det er å våkne av en som står og gnåler fire om morran.. >.< Endret 28. mai 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) EKSTREMT irritedende !! Jeg kan ikke ignorere det heller, siden hun klorer på vinduet som er rett ved siden av hodet mitt. Når det blir litt varmere i været kommer jeg til å ha vinduet på soverommet eller stua litt åpen. Driten er at hannkattene markerer i vinduskarmen For noen uker siden var det ei ekstrem lukt på soverommet. I vindueskarmen lå det tre små dråper kattpiss. Utrolig hva det kan stinke!! Det var ikke mye hannkatten hadde market seg. Endret 28. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ikke klag! Jeg har fem som vil konstant ut og inn Har også funnet ut når Blanko pisser på ting. Han tisser på ting som er reine *sukk* Skifta på senga og gikk i naborommet for å hente mobilen. Når jeg kom inn igjen sto han å pissa i senga Dustekatte. Skjer hver gang liksom ^^ Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Uff, er ikkje kjekt med det! Nellik har drete under trappa. Igjen Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Når jeg leser på denne siden her så føler jeg at jeg har verdens lydigste katt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gr, jeg fant akkurat ut at katten min også har pisset inne! På fòrsekken sin !!! Ikke mye, så det er tydelig en markering. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmmm, da jeg hadde odin gjorde han ikke noe slikt Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De har sikkert ADHD, disse kattene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Gr, jeg fant akkurat ut at katten min også har pisset inne!På fòrsekken sin !!! Ikke mye, så det er tydelig en markering. Er han kastert da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Katter har vel en større trang til å markere seg når de ikke er kasterert eller? Har ikke merka til noe kattepiss her heldigvis.. ennå! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De blir ihvertfall mere "kjæledyr". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå