Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Katten min halter og finner ikke ut hva det er:( Jeg har kjent på foten (forbeinet) og opp til skulderene og katta mi virker ikke som den vrir seg i smerte når jeg kjenner på det.

Men han halter som bare, når han går, og han er ikke villig til å lene poten fram over (når han står f.eks.). Men når jeg kjenner på det virker det ikke som at han har kjempe vondt, det er bare haltingen som jeg er bekymret over.

 

 

Hva enn du gjør, ikke ta den til veterinæren for å få de til å se på den. Da blir den nok skutt!

 

Eller var det hester..?

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Katta mi knakk lårbeinet og fikk hofta ut av ledd for ett halvt år siden, ble helt fint igjen :) Vetrinæren kunne ikke gjøre noe, så vi måtte bare vente å se. Det eneste er at han har sykt dårlig musklatur i bakparten og er handicapet pga det og det at han halter litt, fordi det ene beinet nå er litt kortere.

Men ta deg en tur til dyrlegen uansett! :)

Lenke til kommentar
Jeg setter en liten femmer på at det er bittskade fra en slåsskamp, eller kanskje noe som har satt seg i poten?

Den ene katten min hadde en lignende skade, forskjellen var at det var dritvondt for henne at vi tok på stedet, som viste seg å være et veldig betennt kattebitt

Lenke til kommentar

Håper eg får Kovu til dyrlegen i dag. Dei siste månadene har han gått frå å vere god og tjukk til tynn og med pjuskete pels. Han èt nesten ikkje og er slapp som berre det. Stakkar gamlepusen :(

 

Det som er ekstra fortvilande er at eg ikkje kan ringa sjølv og må venta til pappa har bestemt seg for å ringa. Nokon gonger sug det å vere tunghørt! :(

Endret av Bonselo
Lenke til kommentar

Var inne hjå dyrlegen nettopp. Viste seg at Kovu hadde tarmkreft med stor spredning. Var ingenting anna å gjere enn å avliva :cry: Så no ligg han att hjå dyrlegen og skal kremerast.

 

Sjølv om me har to kattar til, så er det heilt tomt her, både i huset og innvendig :(

Lenke til kommentar

Takkar. Er grådig rart utan han her, og no merkar dei to andre kattane at han er vekke òg. Det er likevel litt trøst i at det var det beste for han, hadde eg ikkje tatt han til dyrlegen i går så hadde han sannsylegvis døydd her heime i løpet av veka. Så han leid ikkje meir enn nødvendig.

 

Tar meg likevel i å vente på at han skal komme opp trappa eller rundt hjørnet. Ikkje så rart, med tanke på at eg faktisk vaks opp med han.

Lenke til kommentar

Hello!

 

Jeg bare lurer på hva slags utstyr man burde ha til en katt så den skal være fornøyd. Vi holder på å søke om å bli fosterhjem for katter som skal bli plassert ut i permamente hjem. Sånn sett bort ifra det aller vanligste, hva anbefales for en katt til å ha et hyggelig tilholdsted?

 

takk for alle svar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...