phax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Katten min halter og finner ikke ut hva det er:( Jeg har kjent på foten (forbeinet) og opp til skulderene og katta mi virker ikke som den vrir seg i smerte når jeg kjenner på det.Men han halter som bare, når han går, og han er ikke villig til å lene poten fram over (når han står f.eks.). Men når jeg kjenner på det virker det ikke som at han har kjempe vondt, det er bare haltingen som jeg er bekymret over. Hva enn du gjør, ikke ta den til veterinæren for å få de til å se på den. Da blir den nok skutt! Eller var det hester..? Endret 16. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva slags teit svar er det? Katten min haltet også for ikke så lenge siden, tok den til vetten og de sa det var en bitt skade. Var faktisk ganske vanskelig å finne såret, da tennene deres er så tynne og skarpe. Fikk no antibiotika. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Katta mi knakk lårbeinet og fikk hofta ut av ledd for ett halvt år siden, ble helt fint igjen Vetrinæren kunne ikke gjøre noe, så vi måtte bare vente å se. Det eneste er at han har sykt dårlig musklatur i bakparten og er handicapet pga det og det at han halter litt, fordi det ene beinet nå er litt kortere. Men ta deg en tur til dyrlegen uansett! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg setter en liten femmer på at det er bittskade fra en slåsskamp, eller kanskje noe som har satt seg i poten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva slags teit svar er det? Det var et sarkastisk svar. Kort sagt, ta katta til veterinæren å få den undersøkt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg setter en liten femmer på at det er bittskade fra en slåsskamp, eller kanskje noe som har satt seg i poten? Den ene katten min hadde en lignende skade, forskjellen var at det var dritvondt for henne at vi tok på stedet, som viste seg å være et veldig betennt kattebitt Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Håper eg får Kovu til dyrlegen i dag. Dei siste månadene har han gått frå å vere god og tjukk til tynn og med pjuskete pels. Han èt nesten ikkje og er slapp som berre det. Stakkar gamlepusen Det som er ekstra fortvilande er at eg ikkje kan ringa sjølv og må venta til pappa har bestemt seg for å ringa. Nokon gonger sug det å vere tunghørt! Endret 19. mai 2009 av Bonselo Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kanskje den har fått orm? Det er vel sånn at man burde gi katten ormekur 2 ganger ila et år eller no. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ein av dei andre to kattane hadde orm i vinter, og då kura me alle tre. Har nett kura Kovu igjen, men det har ikkje hatt noko effekt. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Var inne hjå dyrlegen nettopp. Viste seg at Kovu hadde tarmkreft med stor spredning. Var ingenting anna å gjere enn å avliva Så no ligg han att hjå dyrlegen og skal kremerast. Sjølv om me har to kattar til, så er det heilt tomt her, både i huset og innvendig Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takkar. Er grådig rart utan han her, og no merkar dei to andre kattane at han er vekke òg. Det er likevel litt trøst i at det var det beste for han, hadde eg ikkje tatt han til dyrlegen i går så hadde han sannsylegvis døydd her heime i løpet av veka. Så han leid ikkje meir enn nødvendig. Tar meg likevel i å vente på at han skal komme opp trappa eller rundt hjørnet. Ikkje så rart, med tanke på at eg faktisk vaks opp med han. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vet hvordan det er. Spesielt lite gøy når man da bare har en katt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ah, alltid kjipt å miste en katt Lenke til kommentar
fergu Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hello! Jeg bare lurer på hva slags utstyr man burde ha til en katt så den skal være fornøyd. Vi holder på å søke om å bli fosterhjem for katter som skal bli plassert ut i permamente hjem. Sånn sett bort ifra det aller vanligste, hva anbefales for en katt til å ha et hyggelig tilholdsted? takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Leker, seng, børster, kvalitetsfor og ren kattedo. Da skal pus ha det ganske godt tenker jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kloremøbler, mat, vannskål og et transbortbur. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vi har matskål, transportkasse, kattedo, halsbånd, bånd til våre to og tror de er fornøyde Vi hadde sånn kloreting og, men stolen våres er vist bedre Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har latt pus klore på sofaen helt siden jeg fikk den for litt over et år siden, for sofaen tar ikke skade av det. Men nå får jeg snart nye skinnsofaer inn i hus. Det kommer nok til å bli mange uker med kjefting og tepper over sofaene. Det er godt man tenker langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå