Revolution Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, katten min har vært borte i 3-4 dager nå. Det har hendt alle kattene jeg har hatt, men det er like jævlig hver gang. Har leita så mye i skogen de siste dagene at jeg like godt kunne begynt med VM i disorientering. Lurer på om jeg skal spørre naboer og slikt i morgen. Ah, kjedelig. Vår katt var i begynnelsen slik at når vi slapp hun ut ble hun ute helt til vi fant henne i skogen og hentet henne hjem igjen. Ofte tok det 3-5 dager. Ellers har katten vår vært alene i skogen hos bestemor i 11 uker, og frisk som en fisk var hun når vi endelig fikk hentet henne. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Min katt har aldri vært borte så lenge før, bortsett fra den gangen han ble sperret inne i en garasje. Da bodde jeg i et tettbebygd strøk, nå bor jeg ute i skogen. Jeg regner med at det er en rev/grevling som har tatt han, ellers så er det en eller annen bonde som har litt sære meninger om hvilke dyr som skal få slippe inn på eiendommen hans. Hadde bare vært greit å fått tak i kroppen hans isåfall (til katten), så jeg virkelig vet at han er død. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ville ikke gitt opp helt ennå, katter klarer seg lenge ute i skogen så sjangsen for at den fortsatt er i live er jo der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei herlighet, gir ikke opp så tidlig. Har mer med at jeg ikke stoler på folka i området her. Det koster dem ikke så mye å ta fram hagla om et ukjent dyr kommer inn på tunet. Skulle akkurat til å kle på meg istad da jeg hørte et velkjent "aah-ah?" utenfor. Så nå er han hjemme igjen. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Så bra. --------- La til noen bilder av kattungenes første tur ut. Endret 12. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sjarmtroll det der.. Noen som har tips til et bra kattedass, som ser litt ok ut og sånn? Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe meg en av disse men de var jo utsolgt på ubestemt tid selvsagt.. Vil gjerne ha en litt lukket variant, han graver så det spruter sand overalt.. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De er kjempe søte. Naboen kom og ville adoptere den ene. Sånne kasser har de på tropehagen Zoo . Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Luremus, fikk meg til å tro at de hadde samme type som petshopgirls.. Er kanskje litt kresen men hadde lyst på noe som så litt mer ok ut. Står i gangen så ser jo kassen hver gang jeg går forbi... Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan vel pynte den selv vel? Inviter alle ungene i gaten, samle piperensere og glitterspray, nå skal det bli doverksted! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg sa se bra ut, ikke kebabtralle! Endret 12. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Pfft, du bare mangler et kreativt gen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Er det vanlig at katter er LENGE ute om gangen, på denne årstiden? I dag gikk hun ut rundt 03:00 og har enda ikke vært innom. Slik har det vært de siste ukene. Lurer litt på om hun er hjemme hos noen andre Endret 13. mai 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Er hun sterilisert? Jeg har ei katt som er mye ute, en som er litt mye ute og ei som løper inn og ut tyve ganger på et kvarter Jentene mine er heldigvis steriliserte. Bare gutten igjen. Endret 13. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, hun er sterilisert og chippet. Hun kom inn rett etter at jeg skrev innlegget, da hadde hun vært ute i 9t Hun løper også inn og ut hele tia, noe som jeg j*vla irriterende når man ikke har kattedør.. Inn, spise også rett ut igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er vanlig. Det er deilig og varmt ute nå. De trenger å få rast litt fra seg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mine ligger inne når det er varmt. Det er bedre å ligge på en kjørlig sofa, enn i solsteken -selv om de ligger der også. Jeg har ei lita kjekk katt. Hun er et jævla gnagsår Om morningen når jeg slipper henne ut i syvtiden, vil hun inn igjen etter syv minutter. Så vil hun ut igjen, og inn igjen om ti. Slik har hun holdt på i hele dag. Jeg måtte ha opp vinduet til slutt, så hun fikk styre dette selv. Det endte selvfølgelig med at jeg så rett inn i øynene til en fremmed katt, som snudde brått da den så hunden min Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehe, genialt. Hadde det ikke vært for den jævla flåtten, så skulle katta fått lov til å hoppe inn og ut av soveromsvinduet mitt. Meeen er litt skeptisk til å ha henne på rommet, når hu drar med seg flått og alt det der. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den ene katten min hadde faktisk en flått her om dagen. Jeg finner sånn ca en stk hvert år. Vi bor ikke på en plass hvor det er mye flått. Heldigvis! Det er værre når jeg tar med bikkja på "landet" til svigers. Grøss. Jeg hadde tre stykker som kravlet på meg, her om dagen Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Katten min halter og finner ikke ut hva det er:( Jeg har kjent på foten (forbeinet) og opp til skulderene og katta mi virker ikke som den vrir seg i smerte når jeg kjenner på det. Men han halter som bare, når han går, og han er ikke villig til å lene poten fram over (når han står f.eks.). Men når jeg kjenner på det virker det ikke som at han har kjempe vondt, det er bare haltingen som jeg er bekymret over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå