Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Kattene mine ble enda mer jaktgale og oppegående etter kastrering.. Da hadde de nemlig andre ting å gjøre enn å markere og parre på alt de så..

Samme med hukatta til en kamerat av meg.. Ingen mer løpetid og mye herjing i ettertid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frøya liker ikke bilkjøring, hun fikk helt panikk når hun var innom dyrlegen for vaksinasjon for noen dager siden. Hadde hun i en pappeske med åpent lokk og holdt henne fast. Hun endte opp veldig stresset og det gikk hardt utover pappesken. Tror ikke det var noe særlig sjakktrekk å kjøre en bråkete gammel bil, tror det var mest støyen som var problemet.

Tror heller det var å bli holdt fast i en åpen eske katta ikke liker.. Katter liker generellt sett ikke å bli holdt fast når de blir stresset, da vil de ha kontrollen selv. Og de føler seg tryggest i en lukket omgivelse der de kan gjemme seg. Kjøp dere et kattbur, koster tross alt bare 2-300,-.

Lenke til kommentar

Som sagt, det finnes midler man drypper i pelsen på dyrene(nakken/rygg.) Er vant med at dette brukes på sauer, men vet ikke helt hvordan dette er for vanlige husdyr.

Hurra, fikk beskjed om at det er kattunge klar for levering om et par uker. Skal bli gøy med ny katt igjen.

Lenke til kommentar

Silvia har fått samme type sår som hun hadde i ansiktet, i nakken. Hun klør seg mye der og det ser faen ikke ut. Er blod i hele nakken og såret har blitt merkbart større de siste dagene. Skal ta henne med til dyrlegen på mandagen, kan ikke helt skjønne hvordan jeg skal få henne til å holde opp å klø.. :( Ser ut som hun har småsår i ansiktet igjen også, men de er bittesmå foreløbig.

Lenke til kommentar
Gratla med ny katt da. :)

Kjønn? Rase?

Håper mine også får nye hjem snart.

Korthåret hunnkatt, svart med hvitt bryst, haletipp og "sokker." Har ikke fått sett den enda, men bare fått hørt. Bor nemlig på hybel.

Skal legge ut bilder så fort jeg kan.

Lenke til kommentar

Faen, katten min har vært borte i 3-4 dager nå. Det har hendt alle kattene jeg har hatt, men det er like jævlig hver gang. Har leita så mye i skogen de siste dagene at jeg like godt kunne begynt med VM i disorientering. Lurer på om jeg skal spørre naboer og slikt i morgen.

Lenke til kommentar

Det viser seg at silvia mest sannsynlig har en imunsvikt av ett eller annet slag. Det er derfor hun er feit, flasser veldig, har dårlig pels og grunnen til at sår aldri gror. Har fått med salve jeg må smare på hver gang hun får ett sår, uansett hvor stort det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...