Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 *Snipp* For en nydelig katt Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 *Snipp* For en nydelig katt Takk Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hun har satt inn en annonse på Finn nå, uten at eier er opplyst om det: "(...) Han har vært litt ute i det siste fordi eieren ikke vil ha han lenger". Spørs vel om noen ser han og vil ha han. Eier har ikke bilder av han, og han er jo heller ingen kattunge. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan ikke venninna di passe katten for denne kusina si ? Nydelig Birma. Elsker de kattene der Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan ikke venninna di passe katten for denne kusina si ? Nydelig Birma. Elsker de kattene der Venninna mi bor på studenthybel i en annen landsdel. Jeg tenkte kattehus, men de finnes ikke overalt og er gjerne overfylte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har dere prøvd å tatt en tlf til de da? Forjævlig at katten må gå ute. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har dere prøvd å tatt en tlf til de da? Forjævlig at katten må gå ute. Jeg vet ganske lite. Venninna mi har temperament, men er altfor forsiktig til å tørre å konfrontere dem. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er selv veldig forsiktig med å konfrontere folk, men noen ganger greier jeg bare ikke å la være ! Folk som ikke tar vare på dyrene sine gjør meg forbanna. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da var årets første flått fjernet fra katten.... Noe man kan gjøre for å sikre seg mot disse små jævlene? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes hun burde kastet ut typen i stedet og sagt at "nå har du det bra" når han kom tilbake på trappa for trøst. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg blir gal! Det lukter kattepiss ett eller annet sted i stua, men jeg klarer ikke finne hvor! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da var årets første flått fjernet fra katten.... Noe man kan gjøre for å sikre seg mot disse små jævlene? usj.. kan ikke si at jeg misunner deg dyrelegen selger slike draaper, som fjerner teite dyr som fester seg paa katten. Koster noen faa hundrelapper; Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg blir gal! Det lukter kattepiss ett eller annet sted i stua, men jeg klarer ikke finne hvor! Prøve med blacklight? Aner ikke om det funker på piss som er tørt tho. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Birma pusen min Fin. Er det blåmasket? Lignet ekstremt på min! Hvor gammel er den? Den så en del yngre ut enn min. Min er vel rundt 13 år. EDIT: Hvor er den kjøpt? Kanskje den er fra samme familie. Jeg syntes i hvertfall den var mistenelig lik. Endret 18. april 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Da var årets første flått fjernet fra katten.... Noe man kan gjøre for å sikre seg mot disse små jævlene? usj.. kan ikke si at jeg misunner deg dyrelegen selger slike draaper, som fjerner teite dyr som fester seg paa katten. Koster noen faa hundrelapper; Har sånn flåttfjerner da. Vet ikke om jeg tar feil, men får man ikke sånne halsbånd til hunder, som holder flått og andre udyr borte? Endret 18. april 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fin. Er det blåmasket? Lignet ekstremt på min! Hvor gammel er den? Den så en del yngre ut enn min. Min er vel rundt 13 år. EDIT: Hvor er den kjøpt? Kanskje den er fra samme familie. Jeg syntes i hvertfall den var mistenelig lik. Thanks Tror det, er ikke helt sikker om det er blåmasket Hun er rundt 9/10år, vi kjøpte henne for 1.5 år siden. Eller vi fikk henne, siden eier ikke kunne ha henne lenger på grunn av allergi. Den er kjøpt hos en privat person ikke langt fra Trondheim, jeg hadde så lyst på Birma så fant vi en annonse, dro og så på katten og jeg falt pladask Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Flått er skumle greier. Skal egentlig være for kaldt for slikt her oppe, men Virma fikk flått i fjorsommer. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Man kan få kjøpt flott bånd til katter også, tanta mi har det på katten dems.. De båndene lukter mint ganske sterk bare sånn at du vet det.... ihvertfall tanta mi sitt, vet ikke om det er på alle. Hunnkatten min hadde løpetid for 1,5 måned siden. Er det normalt at når en katt har vært ute og begynte å utforske litt, at den ikke har lyst til og komme inn igjen? Hunnkatten min har ikke lyst til og komme inn igjen selvom den har vært ute i 30minutter. Hun er vel 7 måneder gammel og er helt vill ute, mens broren som er like gammel er veldig forsiktig når han er ute. Lister seg liksom på tå når han går ut og slikt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen av disse halsbåndene er faktisk giftige, og kan gi allergiske reaksjoner. Jeg snakket med ei dame, hvis valp hovnet opp i ansiktet. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Usikker på om jeg skulle poste her, eller i hundetråden, uansett: Jeg kjøte meg en liten Boxer-valp i går, morsom liten skøyer - men kattene mine deler ikke helt begeistringen min for det nye familiemedlemmet. Den ene er likegyldig, men freser hvis hunden snuser på den, men tror de kommer ganske godt overens når de får utforsket hverandre litt, den andre virker veldig redd for hunden og har laget leir i klesskapet mitt. Hvordan kan jeg venne den til hunden? Begge kattene er godt voksne, den ene er 7 år, den andre 11, og begge er norsk skogkatt - hvis det har noe å si for hvor tolerante de er ovenfor hunder. Håper noen har erfaring på området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå