Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det løpetid for katter nå?

Pusen har vært inne i sånn 4-5t de siste 24timene, begynner å bli veldig skitten og lukter. Vurderer å vaske hun, neste gang hun kommer inn (henger masse dritt i halen og rundt fiseringen) :p

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Traff på verdens søteste katt i dag. Mjauet og bare ville kose. Strøk seg inntil meg og heiv seg på bakken når jeg klødde den. En av de mest kosete jeg har truffet på. Når jeg flytter til en leilighet hvor jeg kan ha katt så er jeg redd jeg vil ende opp med en flokk. :love:

Lenke til kommentar

Noen tips til å få katta til å holde seg i ro når man skal børste den? Har både furminator og vanlig børste. Men han er veldig glad i å prøve fange børsten å tygge på den (eller meg) når jeg prøver å børste han. :wee:

Virker som at det er lettere å få børstet han med den vanlige børsten, da holder han seg litt roligere. Men den tar jo ikke like mye hår da.

Lenke til kommentar
Hvor i Oslo/Akershus kan jeg få tak i furminator? Har lett i alle dyrebutikker jeg har kommet innom de siste ukene, ikke funnet den.

Felleskjøpet har en børste som ser helt lik ut, bare at den heter noe annet.

Ellers så har man internett.

Lenke til kommentar

Det er like billig å kjøpe deg på Canis.no som på en dyreklinikk feks. Her koster den 500 spenn, og det er akkurat det samme som jeg betalte for den inkl frakt :)

Det er sjokkerende hvor mange som ikke vet nå leveringstiden for kattunger er!?

De skal være TOLV uker ! Ikke åtte, eller ti.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

En venninne er ganske fortvilet nå som kusina hennes har tenkt å kaste ut en innekatt, fordi hun har blitt sammen med en iraker som sier det er uaktuelt å ha katt i hus.

Hvordan er mulighetene for å overleve ute? Er det her noe man kan anmelde (hvis hun har lyst til det)? Hun setter inn annonse på "gis bort" hos Finn for dem.

Jeg vet ikke hva slags katt det er, men den er fem år gammel og har aldri vært utendørs.

Edit: Nå viser det seg visst at de allerede har kastet den ut. Han kommer til trappa deres for å få mat, og det mener de er et tegn på at han har det bra.

:(

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

Stakkars, den er sikkert dritredd :(

-------

Flytta igår og kattene har begynt å vise sin missnøye på det å flytte rundt på møbler igjen. Hørte katta pissa så det spruta på en plastpose etter jeg hadde lagt meg :p Har gitt bort get off'en min også, så lukta spennende inne på soverommet i natt :!: Kjøpe ny idag ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...