Hotel Papa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det bare meg, eller er det løpetid for katter nå? Pusen har vært inne i sånn 4-5t de siste 24timene, begynner å bli veldig skitten og lukter. Vurderer å vaske hun, neste gang hun kommer inn (henger masse dritt i halen og rundt fiseringen) Endret 7. april 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Katten til kompisen min har løpetid nå. Hu springer rundt å viser stumpen til hannkatten i huset men han bare ignorerer henne totalt og går vekk Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Traff på verdens søteste katt i dag. Mjauet og bare ville kose. Strøk seg inntil meg og heiv seg på bakken når jeg klødde den. En av de mest kosete jeg har truffet på. Når jeg flytter til en leilighet hvor jeg kan ha katt så er jeg redd jeg vil ende opp med en flokk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har børstet "bestemorkatten" i dag, med Furminator. Herrefreeed, så mye hår jeg tok av :!: Og det bare på fem minutter. Den er genial på enkelte typer pels. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er så koselig med katter som snakker. Veldig typisk når jeg slipper inn katta: Meg: Heeei! Pus: Aaaaa-aaaa? Meg: Ja, broilern min joo! Pus: Aaaaaaaaa? Meg: Å dutteduttedutt! Pus: Aaaa-aaaaaiiiiaaaiii? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hmm. Funker furminator på halvlang, tykk pels? Frøya røyter fryktelig nå. Får liksom ikke tatt så mye med den gamle kattekammen jeg fant fram. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg bruker den på min korthårede kanin, når den er i en røyteperiode som nå. Funker strålende. Da funker den sikkert på din katt også. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hmm. Funker furminator på halvlang, tykk pels? Frøya røyter fryktelig nå. Får liksom ikke tatt så mye med den gamle kattekammen jeg fant fram. Den funker på alle mine og de har alle forskjellig pels. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen tips til å få katta til å holde seg i ro når man skal børste den? Har både furminator og vanlig børste. Men han er veldig glad i å prøve fange børsten å tygge på den (eller meg) når jeg prøver å børste han. Virker som at det er lettere å få børstet han med den vanlige børsten, da holder han seg litt roligere. Men den tar jo ikke like mye hår da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg holder de fast i nakkeskinnet Ikke hardt såklart. Jeg prøver også å få lagt de på siden, slik at det bare er å børste i vei. Jeg tok en ny runde på katta. Jeg tok av like mye pels nå, som i sted. Helt utrolig hvor mye som kommer av! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvor i Oslo/Akershus kan jeg få tak i furminator? Har lett i alle dyrebutikker jeg har kommet innom de siste ukene, ikke funnet den. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 De har på dyrebutikken på Strømmen storsenter hvertfall, til blodpris selvsagt. Kjøp på eBay heller. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Katten min elsker børsting, så hver gang jeg tar fram hansken så detter han bare over på siden. Minner litt om de sauene som detter når de skvetter. (Ja, det rimte.) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvor i Oslo/Akershus kan jeg få tak i furminator? Har lett i alle dyrebutikker jeg har kommet innom de siste ukene, ikke funnet den. Felleskjøpet har en børste som ser helt lik ut, bare at den heter noe annet. Ellers så har man internett. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det er like billig å kjøpe deg på Canis.no som på en dyreklinikk feks. Her koster den 500 spenn, og det er akkurat det samme som jeg betalte for den inkl frakt Det er sjokkerende hvor mange som ikke vet nå leveringstiden for kattunger er!? De skal være TOLV uker ! Ikke åtte, eller ti. Endret 14. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) En venninne er ganske fortvilet nå som kusina hennes har tenkt å kaste ut en innekatt, fordi hun har blitt sammen med en iraker som sier det er uaktuelt å ha katt i hus. Hvordan er mulighetene for å overleve ute? Er det her noe man kan anmelde (hvis hun har lyst til det)? Hun setter inn annonse på "gis bort" hos Finn for dem. Jeg vet ikke hva slags katt det er, men den er fem år gammel og har aldri vært utendørs. Edit: Nå viser det seg visst at de allerede har kastet den ut. Han kommer til trappa deres for å få mat, og det mener de er et tegn på at han har det bra. Endret 15. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hun kan ta en tlf til mattilsynet! Makan til kjerring??? Fytti. Enn å gjøre noe slikt ?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Stakkars, den er sikkert dritredd ------- Flytta igår og kattene har begynt å vise sin missnøye på det å flytte rundt på møbler igjen. Hørte katta pissa så det spruta på en plastpose etter jeg hadde lagt meg Har gitt bort get off'en min også, så lukta spennende inne på soverommet i natt :!: Kjøpe ny idag ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha Mushi. Må si jeg savner krabaten selv... Får nok se hva jeg gjør med kjæledyr når jeg skaffer meg egen leilighet om ett par år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå