Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle kattene bor hos faren min en liten stund nå og de må være inne. Det går med 10-15 kg dyr kattesand i uka :/ Håper ikke jeg må holde de inne mer enn en mnd eller to, for detta er dyrt i tilegg til all maten de trøkker i seg! :p

Savner dem masse, er så tomt og stille her...

Lenke til kommentar
Har fem katter og bruker klumpesand. Går med litt da :p Tar ut alt som er av klumper en eller to ganger om dagen. Har to doer.

Synes det var uhorvelig mye jeg også. Trodde ikke at det kom til å gå med så mye.

 

Er dette et kull eller har du faktisk så mange fast?

Lenke til kommentar
Har fem katter og bruker klumpesand. Går med litt da :p Tar ut alt som er av klumper en eller to ganger om dagen. Har to doer.

Synes det var uhorvelig mye jeg også. Trodde ikke at det kom til å gå med så mye.

Hm.. hva med å prøve den sanda som suger til seg veske? Da går det ikke fult så mye sand.

Lenke til kommentar

Tok turen hjem nå for påske, da jeg ikke hadde vært hjemme siden jul. Gledet meg virkelig til å se katten igjen. En time før jeg er framme får jeg telefonen om at den akkurat hadde blitt påkjørt utenfor, sjåføren hadde stukket av, men var mange naboer, kjente, og forbipasserende som stoppet for å hjelpe. Etter å ha snakket med vetrinærene ble det klart den var for skadet og måtte avlives, jeg fikk aldri se henne..

 

Nå blir jeg nødt til å feire påske alene hjemme uten noe katt. Snakk om å få ferien ødelagt.

Lenke til kommentar
img0669ap2.jpg

Linux nerd xD Katter er rare dyr :p Har to stykker selv. Pusen, insiterte på det navnet som 6 åring og hun heter det enda. Skikkelig kosete og sosialkatt :love: Også har vi Pusungen (Noen som har noen bedre navn, svart hun katt), som er litt med sky og skvetten av seg da, men søt allikevell. Født morgenen til 17. mai i klesskapet mitt forresten.

 

2ppyj2s.jpg

Pusen og Pusungen, tror han bare var noen dager gammel på det bildet :love:

Endret av Rockie
Lenke til kommentar

Katten min har en fantastisk irriterende vane med å putte alt han finner oppi vannskåla si, forså og fiske det ut igjen. Noe som resulterer i mye vann overalt. Ekstra hyggelig er det når han kommer med den våte ballen eller hva det måtte være og legger i fanget mitt. :wee:

 

Noen tips til å venne han av med dette? Kan jo ikke akkurat fjerne vannskåla..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...