Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

noen som har noen ide hva eg skal gjør for at min katt ikkje skal håre(røyter) sånn, det er en langhåret katt blandingrase skogskatt? 10 mnd.

Bytt til mat fra dyrlege eller dyrebutikk. Ta en som er for bedre pels :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn
Ang ormekur, er det like viktig å gi ofte til innekatter?

Mine får en gang i året (to om jeg oppdager noe tull), som oftest når snøen har forsvunnet og vi ikke drar med oss så mye vann og bøss inn i huset.

Lenke til kommentar

Da er hunden min mye smartere, som brøt seg inn i kjøkkenskapet , veltet søppelbøtta, fant i en igjenknytt bæsjepose som jeg kasta dagen før, som inneholdt tørkepapir som jeg brukte til å tørke spyet hennes med dagen før, spiste hull i posen, og dro tørkepapiret med seg rundt på stua.

Eller den gangen hundene åpnet kjøkkenskuffen, åpnet lokket på oboy'en og forsynte seg grovt...

Vel, jeg kaller det ikke smart, bare irriterende :p

Lenke til kommentar

Kattene mine spiser gjennom plastposer for å komme til bollene inni.

De elsker boller.

Hunden til en venninne av meg klarte å rive av gavepapir, plastinnpakning og åpne en eske under juletreet en gang.

Gjett hva som var i esken da?

Romsjokolade. :xmas:

Lenke til kommentar
Mine kattar fekk ormekur for om lag tre veker sidan fordi eg oppdaga at dei hadde makk. For ei veke sidan såg eg at den eine hadde fått makk att, men sidan de skriv at dei kan verte immune er det vel lite aktuelt å starte ny kur att. Er det noko som helst eg kan gjere?

Er du sikker på at de fikk i seg nok?

Det kan være at det lå flere egg i magen deres som nå har blitt til mark.

Vi prøvde forøvrig oralpasta først og ble ikke kvitt marken. Måtte kjøpe en annen type markkur som ble dryppet i nakken på pus.

Lenke til kommentar
Dene ene katten min biter og river hull i RC tørrforposen hvis jeg glemmer å gi dem mat. Det er tykk plast ass. Blir de digre hulla av bittelille kattungen :!:

Er det din egen katt i avataren? Må le hver gang jeg ser den.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at de fikk i seg nok?

Det kan være at det lå flere egg i magen deres som nå har blitt til mark.

Vi prøvde forøvrig oralpasta først og ble ikke kvitt marken. Måtte kjøpe en annen type markkur som ble dryppet i nakken på pus.

Følgde doseringa. Knuste tablettane og blanda dei med leverpostei. Det låg ingenting att på fatet, so eg er sikker på at dei fekk i seg alt. Men eg skal sjå om eg kan få tak i noko anna.

Lenke til kommentar

Fy faen! Katta mi røyter noe jævlig!!!

Kan ikke klappe henne uten at hårene flakser rundt meg.

Skulle ta henne med utenfor for en runde med furminatoren her isted, men katten slet seg, så det ble ikke noe børsting :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Føler at jeg har noe å si til dere alle. Ca 1 måned før jeg ble utestengt fra HW omplasserte jeg Odin. Jeg følte det ble for lite tid og for lite plass til han. Historien endte godt med en familie litt lengre mot kysten som hadde barn og muligheter til å la han være ute og utifra det jeg sist hørte så har han vokst til å bli en skikkelig leken og aktiv pus. Håper ingen vil hate meg for beslutningen jeg tok, selv om det var for stort av meg å hoppe rett ut i ett katte-eierskap. Jeg skal prøve igjen om noen år når jeg får kjøpt meg egen leilighet og får normal lønn etc.

Lenke til kommentar
Kattene mine spiser gjennom plastposer for å komme til bollene inni.

De elsker boller.

Hunden til en venninne av meg klarte å rive av gavepapir, plastinnpakning og åpne en eske under juletreet en gang.

Gjett hva som var i esken da?

Romsjokolade. :xmas:

Mojo fant ut at pakken med havregryn som lå i handleposen igår var veldig godt. Jeg er glad jeg så det før han fant melposen

Lenke til kommentar

Er mel farlig?

Hunden som stjal romsjokolade klarte seg forresten fint. Litt fyllasjuk men det må en nesten regne med. :p

Nå får jeg kattunger her om 1 uke max. :love::fun:

Jentepus har lurt seg unna en pille og funnet seg en hannkatt ute i skauen.

Lenke til kommentar

Kjempekoselig ja. :!:

Men blir vanskeligere og vanskeligere å gi de fra seg.

Heldigvis er det mange dønn nydelige kjøpere der ute. En kjøper tok like godt med seg kone, barn og bestemor for å hente den lille pusen. :)

Helt fra Gudbrandsdalen til Bergen. :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Var på skogtur i går og hadde med meg en pose marshmellows hjem.

Det var gøy syntes de. For de kravlet nemlig inn i sekken min, tok hver sin marshmellows. Løp av gårde og lekte med de på soverommet så gikk det kanskje 10-15 minutter før de kom løpende ut igjen (begge to) og hentet to nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...