Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nesten det jeg også, men hun har spist ett for som skal forebygge dette og hårballer, men om det funker er en annen sak :p Hun får whiskas i blautfor, men gir henne ikke så mye av det siden hun skal ha mest tørrfor. Også får hun et merke som heter for royal kanin, det er store kuler. Også friskies tørrfor.

Prøv å kutt ut våtforet, og gi bare royal canine. Våtforet inneholder ikke noe næring, mest vann og dritt som bla gir dårlig ånde og andre småproblemer. Prøv det, og om ikke det hjelper kan det hende hun må renses for tannsten. Du kan forøvrig sjekke om hun har det, ved å kikke på tennene. De skal ha en jevn elfensbenfarge, og dersom de har gule/orange flekker, spesielt ved roten bør du nok rense for tannstein.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt helt feil her nå altså. Trodde Zeta var en katt, men der tok jeg feil, for hun er ei gaupe :p

IMG_0026copy.jpg

EDIT: ser nå hvor dårlig skjermen på den andre lappisen var, for snøen er helt utbrent, så ikke det når jeg redigerte bildet ^^

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Hva er beste måten å introdusere kattene for ny hund? Vi har fått oss hund, når vi har to katter fra før av, og det er ikke lett å få den og kattene til å møtes, da det som regel hender med at at hunden vil bort å snuse, men vi vil ikke la den få lov til det, fordi den da blir overivrig, og kattene hisser seg opp, bare hunden nærmer seg kattene, og vi er rett kattene skal trekke klør. Vi kan jo ikke holde dem skilt for all fremtid?! :p

Lenke til kommentar

Start med ett av dyrene i bur, enten kattene eller hund. Tror kanskje det funker med hund i bur best siden du har 2 katter. Tanta mi har 2 hunder, 1 katt, 2 kaniner og en fugl... når henne skaffa hund lot hun katten sjekke ut hunden fra utsiden av buret... Good Luck :thumbup:

Lenke til kommentar

For guds skyld, ikke steng katten i ett bur!

Det jeg har gjort er å sette katten på ett høyt sted hvor valpen ikke kommer til, for så og slippe dem inn til hverandre. Blir litt fresing i begynnelsen, men går ikke lang tid før de er nysgjerrige på hverandre. Du kan evt ha valpen i bånd, hvis du er redd for at den kan bli litt voldsom.

Lenke til kommentar

Kom faktisk på en ting, en venn av meg hadde katt og moren hans skaffet seg hund. Det endte med av vennen min holdt katten da hunden kom, katten hoppet opp på hodet til vennen min og klorte seg fast. Resten endte med legevakts besøk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...