Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Uff ja, kjenner til det. Har bare katten min jeg nå. Tror ikke det blir flere på en stund, skal få meg hund etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Siden husverten satte ned foten kommer det ikke noen flere dyr her i hus, før vi flytter. Jeg har jo lyst på alle :!: Men etter å ha hatt fem katter i hus har jeg skjønt at jeg må være millionær for å føde opp en hel flokk. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken rase kommer du til og velge hvis du skaffer deg hund?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Blir enten Lapsk vallhund, Siberian husky eller Alaskan malamute tror jeg. Men det er godt mulig interessene/bosted har forandret seg innen den tid, så det er jo mulig det blir noe annet enn det igjen. Aww, nicy kitty! Endret 24. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nååååååh.. Så søte! Mammakatten ligner på svigers sin katt. Det er en gutt Lenke til kommentar
Snor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror nesten det jeg også, men hun har spist ett for som skal forebygge dette og hårballer, men om det funker er en annen sak Hun får whiskas i blautfor, men gir henne ikke så mye av det siden hun skal ha mest tørrfor. Også får hun et merke som heter for royal kanin, det er store kuler. Også friskies tørrfor. Prøv å kutt ut våtforet, og gi bare royal canine. Våtforet inneholder ikke noe næring, mest vann og dritt som bla gir dårlig ånde og andre småproblemer. Prøv det, og om ikke det hjelper kan det hende hun må renses for tannsten. Du kan forøvrig sjekke om hun har det, ved å kikke på tennene. De skal ha en jevn elfensbenfarge, og dersom de har gule/orange flekker, spesielt ved roten bør du nok rense for tannstein. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tøffe kattunger! Alle har samme mønster, bare forskjellig farge ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg har tatt helt feil her nå altså. Trodde Zeta var en katt, men der tok jeg feil, for hun er ei gaupe EDIT: ser nå hvor dårlig skjermen på den andre lappisen var, for snøen er helt utbrent, så ikke det når jeg redigerte bildet ^^ Endret 24. februar 2009 av mushi Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bader dere kattene deres ofte? Når dere tørker dem bruker dere hårføner da? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har badet Frøya hele tre ganger. Hun hadde diare, ikke gøy Frøya har forrestn funnet seg en ny favorittstol: hos farmor og farfar. Der kan hun ligge halve dagen, og må nesten bli hentet. når det blir for sent Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har også badet katten min i dag. Bakbarten bare. Han STINKA piss !!! Tror han markerer på seg selv, eller noe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva er beste måten å introdusere kattene for ny hund? Vi har fått oss hund, når vi har to katter fra før av, og det er ikke lett å få den og kattene til å møtes, da det som regel hender med at at hunden vil bort å snuse, men vi vil ikke la den få lov til det, fordi den da blir overivrig, og kattene hisser seg opp, bare hunden nærmer seg kattene, og vi er rett kattene skal trekke klør. Vi kan jo ikke holde dem skilt for all fremtid?! Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Start med ett av dyrene i bur, enten kattene eller hund. Tror kanskje det funker med hund i bur best siden du har 2 katter. Tanta mi har 2 hunder, 1 katt, 2 kaniner og en fugl... når henne skaffa hund lot hun katten sjekke ut hunden fra utsiden av buret... Good Luck Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 For guds skyld, ikke steng katten i ett bur! Det jeg har gjort er å sette katten på ett høyt sted hvor valpen ikke kommer til, for så og slippe dem inn til hverandre. Blir litt fresing i begynnelsen, men går ikke lang tid før de er nysgjerrige på hverandre. Du kan evt ha valpen i bånd, hvis du er redd for at den kan bli litt voldsom. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For guds skyld, ikke steng katten i ett bur! Mente hunden da... siden blir så trangt for katt/kattene i bur. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vil tro at hvis man stenger en skremt katt inn i ett bur hvor den ikke har noen steder å komme seg vekk på, er den perfekte oppskriften på at de aldri skal kunne bli venner noengang. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kom faktisk på en ting, en venn av meg hadde katt og moren hans skaffet seg hund. Det endte med av vennen min holdt katten da hunden kom, katten hoppet opp på hodet til vennen min og klorte seg fast. Resten endte med legevakts besøk... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Haha, prøvde det engang jeg også Endte med at jeg hadde masse små hull i brøstkassa og det var mye blod involvert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Anbefaler å ta dette i små porsjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå