Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Det er en kasterert hannkatt ja, så har fått høre at de fort kan legge på seg hvis man ikke passer på kostoldet. Spesiellt nå de første månedene.

 

Men skal sies at jeg gir han mere enn det står pakningen og passer heller på å veie han innimellom å sjekke.

 

Jeg vil se bilder Turtlis. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken type matskåler bruker du Turtlis? Det var en som advarte meg mot å bruke plastskåler, da det lett danner seg riper som det kan samle seg bakterier i. Hun hadde opplevd problemer med en slags mark tror jeg. Kanskje det hjelper å skifte skåler eller vaske de hver dag om du har mulighet?

 

Kom på hva det var for noe. Sorte små hudorm. Og det er jo ikke "orm" i den forstand at det er en levende mekanisme.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Hvilken type matskåler bruker du Turtlis? Det var en som advarte meg mot å bruke plastskåler, da det lett danner seg riper som det kan samle seg bakterier i. Hun hadde opplevd problemer med en slags mark tror jeg. Kanskje det hjelper å skifte skåler eller vaske de hver dag om du har mulighet?

 

Kom på hva det var for noe. Sorte små hudorm. Og det er jo ikke "orm" i den forstand at det er en levende mekaniske.

 

Sa hun noe mer om det? Høres ut som Feline Acne det også. Det er ganske vanlig hos katter har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Sa hun noe mer om det? Høres ut som Feline Acne det også. Det er ganske vanlig hos katter har jeg hørt.

 

Ikke som jeg kan huske. Hun sa bare at kattene hennes slet med det, og at hun mente at det kom av at hun hadde brukt plastskål til vannet deres. Hun nevnte det i forbindelse med at hun så bilde av katten vår ved en plastskål.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...