phax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er en kasterert hannkatt ja, så har fått høre at de fort kan legge på seg hvis man ikke passer på kostoldet. Spesiellt nå de første månedene. Men skal sies at jeg gir han mere enn det står pakningen og passer heller på å veie han innimellom å sjekke. Jeg vil se bilder Turtlis. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 La den få fri tilgang til mat, så ser du om den blir feit eller ikke etterhvert Ble dårlig med bilde:P Det fløy hår overalt..hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg gav han tre ganger så mye som anbefalt dose her for et par dager siden, alt på en gang. Og skåla var tømt til neste morgen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hehe.. sulten gutt Som sagt. Du ser an selv om det er for mye/lite mat. Og er katten skrubbsulten kan du godt gi han ekstra Jeg har ikke sett den ene katten min etter at hun fikk en runde med furminatoren :!: Endret 26. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvilken type matskåler bruker du Turtlis? Det var en som advarte meg mot å bruke plastskåler, da det lett danner seg riper som det kan samle seg bakterier i. Hun hadde opplevd problemer med en slags mark tror jeg. Kanskje det hjelper å skifte skåler eller vaske de hver dag om du har mulighet? Kom på hva det var for noe. Sorte små hudorm. Og det er jo ikke "orm" i den forstand at det er en levende mekanisme. Endret 27. januar 2009 av darkness| Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvilken type matskåler bruker du Turtlis? Det var en som advarte meg mot å bruke plastskåler, da det lett danner seg riper som det kan samle seg bakterier i. Hun hadde opplevd problemer med en slags mark tror jeg. Kanskje det hjelper å skifte skåler eller vaske de hver dag om du har mulighet? Kom på hva det var for noe. Sorte små hudorm. Og det er jo ikke "orm" i den forstand at det er en levende mekaniske. Sa hun noe mer om det? Høres ut som Feline Acne det også. Det er ganske vanlig hos katter har jeg hørt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hm.. Men da bør vel de kunne sees i mikroskop? Dyrelegen pillet av en del rur og studerte det. Og det var ingenting levende. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, det var vel det hun sa - sitat: "Og det er jo ikke "orm" i den forstand at det er en levende mekaniske." Eller misforstår jeg deg nå? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Man kan lære katter å drite og pisse i kattedoen, men kan man lære dem å kaste opp der også? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mente selvfølgelig mekanisme. Jeg måtte bare si det, jeg hater skrivefeil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Sa hun noe mer om det? Høres ut som Feline Acne det også. Det er ganske vanlig hos katter har jeg hørt. Ikke som jeg kan huske. Hun sa bare at kattene hennes slet med det, og at hun mente at det kom av at hun hadde brukt plastskål til vannet deres. Hun nevnte det i forbindelse med at hun så bilde av katten vår ved en plastskål. Endret 27. januar 2009 av darkness| Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ganske sikker på at katta er drektig nå. Magen har blitt større ivertfall. Hun ble parret i midten av desember, så da kommer vel ungene i midten av februar? Noe jeg burde passe ekstra på, nå som hun er drektig, eller klarer hun alt selv? Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 det er vel strengt tatt ikke mekanisme, men organisme? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Talg er vel ikke en organisme? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ganske sikker på at katta er drektig nå. Magen har blitt større ivertfall. Hun ble parret i midten av desember, så da kommer vel ungene i midten av februar? Noe jeg burde passe ekstra på, nå som hun er drektig, eller klarer hun alt selv? Her står det masse bra! http://www.birmanett.no/oppdrett/kattens_forplantning.html Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Her står det masse bra! http://www.birmanett.no/oppdrett/kattens_forplantning.html Nå ble jeg en del klokere, ja. Forige gang hun hadde unger fødte hun på dagen da vi ikke var hjemme. Er det et problem at vi ikke er der, eller klarer hun det selv? Hun er også på jakt etter et sted å føde. Spesielt under senger, i skuffer ol. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gikk det bra sist, går det nok bra nå også. Men det går jo ann å dra til dyrlegen for å røntge henne, da finner du ut om de ligger bra og hvor mange det er Han kan også gi deg råd. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oki. Får spørre pappa, siden det er han som bestemmer. Må vel vente et par uker med det uansett. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 :lol: Frøya prøvde nettopp å klatre inn gjennom åpningen og opp inn i ene høyttaleren min Når jeg reagerte snudde hun, sprang fort vekk og snublet/dro med seg hodetelefonene, ned fra ett høyt bord. Det blir ikke kjedelig når man har ei katt i huset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå