Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Odin gjør ikke det : \ Skal jeg ta bilde av han skygger han banen. Jeg har la merke til noe "uordinært" med han i går. Hver gang han har spist eller drukket eller vært på do. Går han ca 30 cm unna objektet (mat/vannskåla eller toalettet) og "graver" på golvet. Han gjør det hver gang xD.

Lenke til kommentar

Noen som har ragdoll her? Familien vurderer seriøst å gå til anskaffelse av et kjæledyr, men vi er usikre på hvilken rase vi skal velge. Personlig liker jeg ragdolls utseende veldig godt, og det jeg har lest om de virker de som rolige dyr.

Lenke til kommentar
Ohhh...Puser er så søte, små knuffne elskinger. Jeg og Dolly ligger alltid og koser i varmen her inne, søtt det og kose litt :-)

Dæven, den ene katten min heter også Dolly :new_woot::ohmy:

Katta til farmor het Dolly! Men det viste seg ganske fort at det var en hannkatt, så han ble hetende Dollemann :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hihi. så søt!

men de vingene der får meg til å tro at han er død :(:p

Ja, jeg tenkte på det jeg også... Må nok sette de vingene på et bilde av Buffy istedet.

Men det var for å få frem at selv om han har navn etter en Gud, så er han absolutt ikke det :p Derav svarte vinger :p

Lenke til kommentar

Noen som har råd til å få en kattunge eller hun er vel snart over 6 mnd gammel så.. Men uansett, hun driver å tisser overalt mens de fleste gangene så tisser hun oppi sand-dasset. Men må lære henne på en eller annen måte med å slutte å tisse på gølvet i leiligheten.

*hjelp*! :p

Lenke til kommentar
Noen som har råd til å få en kattunge eller hun er vel snart over 6 mnd gammel så.. Men uansett, hun driver å tisser overalt mens de fleste gangene så tisser hun oppi sand-dasset. Men må lære henne på en eller annen måte med å slutte å tisse på gølvet i leiligheten.

Dersom du vasker gulvet med salmiakk, slutt. Det lukter litt som kattepiss, og da vil katta markere over det.

Lenke til kommentar

Hmm.. nå har katten våres blitt gravid igjen.. 3 gangen på rundt 2 måneder :p. Er egentli ganske kjipt, siden vi må avlive alle disse søte, uskyldige skapningene. =/

Får håpe det kommer bare 1 eller 2, så vi kan beholde de.

Dersom du vasker gulvet med salmiakk, slutt. Det lukter litt som kattepiss, og da vil katta markere over det.

Måten vi lærer kattene å ikke bæsje eller tisse inne, er at vi tar å presser tryne i bæsjen deres :p Ikke sån at de har drit over hele trynet, men at de får det litt på nesen. Det funker faktisk ganske bra.

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar

Brukerprofil + telefonkatalogen + last.fm + skattelistene + navnestatistikken til ssb hadde nok info til at jeg er 99% sikker på at jeg har funnet rett navn, telefonnummer og adresse.

Når p-piller er billig og lett tilgjengelig så er det absolutt ingen grunn til å utsette en stakkars katt for slikt. Siden du skriver "katten vår" så regner jeg med at det er en familiekatt, selv om det ikke nødvendigvis er du som bestemmer alt med katten så er det lov å ta ett standpunkt - synes du selv det er greit å gjøre dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...