Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Neinei.. hun poserer lekent til kameraet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Odin gjør ikke det : \ Skal jeg ta bilde av han skygger han banen. Jeg har la merke til noe "uordinært" med han i går. Hver gang han har spist eller drukket eller vært på do. Går han ca 30 cm unna objektet (mat/vannskåla eller toalettet) og "graver" på golvet. Han gjør det hver gang xD. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lekt meg litt med et bilde av Nubis Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hihi. så søt! men de vingene der får meg til å tro at han er død Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ohhh...Puser er så søte, små knuffne elskinger. Jeg og Dolly ligger alltid og koser i varmen her inne, søtt det og kose litt :-) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ohhh...Puser er så søte, små knuffne elskinger. Jeg og Dolly ligger alltid og koser i varmen her inne, søtt det og kose litt :-) Dæven, den ene katten min heter også Dolly Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har ragdoll her? Familien vurderer seriøst å gå til anskaffelse av et kjæledyr, men vi er usikre på hvilken rase vi skal velge. Personlig liker jeg ragdolls utseende veldig godt, og det jeg har lest om de virker de som rolige dyr. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Ohhh...Puser er så søte, små knuffne elskinger. Jeg og Dolly ligger alltid og koser i varmen her inne, søtt det og kose litt :-) Dæven, den ene katten min heter også Dolly Katta til farmor het Dolly! Men det viste seg ganske fort at det var en hannkatt, så han ble hetende Dollemann Endret 7. januar 2009 av mushi Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hihi. så søt!men de vingene der får meg til å tro at han er død Ja, jeg tenkte på det jeg også... Må nok sette de vingene på et bilde av Buffy istedet. Men det var for å få frem at selv om han har navn etter en Gud, så er han absolutt ikke det Derav svarte vinger Lenke til kommentar
Emilfight Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei alle katte proffer! Jeg trenger hjelp katten min er ca 1/5 år gammel og er kjempe kosete, nå den siste ukene har den begynt å bli ganske sky og mindre kossete! hva kan det komme av ?? Svar fort pliz er beskymret:( Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har råd til å få en kattunge eller hun er vel snart over 6 mnd gammel så.. Men uansett, hun driver å tisser overalt mens de fleste gangene så tisser hun oppi sand-dasset. Men må lære henne på en eller annen måte med å slutte å tisse på gølvet i leiligheten. *hjelp*! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har råd til å få en kattunge eller hun er vel snart over 6 mnd gammel så.. Men uansett, hun driver å tisser overalt mens de fleste gangene så tisser hun oppi sand-dasset. Men må lære henne på en eller annen måte med å slutte å tisse på gølvet i leiligheten. *hjelp*! Dersom du vasker gulvet med salmiakk, slutt. Det lukter litt som kattepiss, og da vil katta markere over det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 bruker vann med litt klor i... Vet ikke om salmiakk er noe i samme gata. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Klor er greit, bruker det selv. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hmm.. nå har katten våres blitt gravid igjen.. 3 gangen på rundt 2 måneder . Er egentli ganske kjipt, siden vi må avlive alle disse søte, uskyldige skapningene. =/ Får håpe det kommer bare 1 eller 2, så vi kan beholde de. Noen som har råd til å få en kattunge eller hun er vel snart over 6 mnd gammel så.. Men uansett, hun driver å tisser overalt mens de fleste gangene så tisser hun oppi sand-dasset. Men må lære henne på en eller annen måte med å slutte å tisse på gølvet i leiligheten. *hjelp*! Dersom du vasker gulvet med salmiakk, slutt. Det lukter litt som kattepiss, og da vil katta markere over det. Måten vi lærer kattene å ikke bæsje eller tisse inne, er at vi tar å presser tryne i bæsjen deres Ikke sån at de har drit over hele trynet, men at de får det litt på nesen. Det funker faktisk ganske bra. Endret 11. januar 2009 av Papirkurrv Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Papirkurv: Hadde jeg visst hvem du var så skulle jeg anmeldt deg til politiet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du virker som en utrolig dårlig katteeier Papirkurrv. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvilken katter har folket her da? Vi har en blåmasket hellig birma som er rundt 12 år, og en rødoransje, langhåret skogskatt, som er rundt 7 år. Skal se om jeg kan få slengt oppe noen bilder. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Papirkurv: husk at du ikke er anonym på nett. Avlivning slik du beskriver i første avsnitt kan være lovlig, men å la katten bli gravid så ofte og gjøre det er ikke akkurat godt dyrehold. Å dytte katter ned i sin egen avføring er forferdelig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Brukerprofil + telefonkatalogen + last.fm + skattelistene + navnestatistikken til ssb hadde nok info til at jeg er 99% sikker på at jeg har funnet rett navn, telefonnummer og adresse. Når p-piller er billig og lett tilgjengelig så er det absolutt ingen grunn til å utsette en stakkars katt for slikt. Siden du skriver "katten vår" så regner jeg med at det er en familiekatt, selv om det ikke nødvendigvis er du som bestemmer alt med katten så er det lov å ta ett standpunkt - synes du selv det er greit å gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå