Gå til innhold

Tråden om katter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fem. Alle var med på slutten av videoen :) Tror på fri oppdragelse av katter, derfor tigger de "litt" og er rimelig forlangende. De er så søøøøte, så klarer ikke la være å gi dem :love:

Ok :)

Katten vår tigger aldri. Men det er fordi hun er så kresen! Liker veldig lite! hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Må bare fortelle en litt sær historie som ei i klassen fortalte for ikke så lenge siden.

Det var en familie som skulle på ferie i 2-3 uker, så før de reiste så var det en katt som hadde klart å lure seg inn i huset, og ble innstegt på et rom, noe de ikke visste selvfølgelig. Når de kom hjem igjen fra ferie fant de katten som var drittynn og hadde spist deler av gulvteppet. Kan tenke meg at de fikk seg en syk overraskeøse da ja.

Lenke til kommentar

Stakkars katt =S

I vårt nabolag skjedde noe helt jævlig en gang. En familie skulle på ferie, og ingen hadde merket noe til at dyrene deres var vekke, de som hadde det gikk vel utifra at de hadde latt noen andre passe på dem imens. Noen dager senere fant bosstømmerne en ryggsekk som var slengt skjødesløs ned i bosspannet... og inni der var et kull levende kattunger :ohmy:

Lenke til kommentar
Anubis er strengt tatt en hund, da. Anubis er en egyptisk gud med sjakal-hode. Er vi inne på katter og egyptisk mytologi passer Bastet, Sekhmet, Bes, Maahes/Mihos, Pakhet, og sikkert enda flere med kattehoder.

Jeg vet at Anubis er en egyptisk mytologisk Gud med sjakal hode ;) Og i tilegg er han en døds gud som hjalp de døde over til rett side. Og litt av grunnen til at dette navnet ble valgt, er at det første stedet pus forsvant her i huset var opp på toppen av trappa (vi bruker aldri andre etasje) og inn på kottet der Schnappi-katten lå inntil han endelig fikk slippe hos veterinæren. Akkurat som han søkte seg dit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den ene katten min går på do ca hvert tiende minutt, gnir rumpa mot teppet, mjauer høyt av og til og er generelt stressa. Dette har skjedd i 2-3 timer nå, hva er galt? Sist hun var slik(for ca 6 måneder) hadde hun små ormer, men de ble knertet med panacur. Hun får panacur jevnlig 4 ganger i året (tror jeg) som skal forebygge det, og hun fikk det sist for 3 dager siden.

Så hva er galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...