LuciferLynx Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Moren til kattungene het visst Nimbus.. Og jeg har lyst på et navn som hverken er oppkaldt etter et sopelime, en motorsykkel eller båtleverandør Så det ble Anubis. Men Nubis til daglig Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det navnet Anubis tilhører noe egyptiske greier, enten farao eller noe jeg ikke kommer på.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Anubis er strengt tatt en hund, da. Anubis er en egyptisk gud med sjakal-hode. Er vi inne på katter og egyptisk mytologi passer Bastet, Sekhmet, Bes, Maahes/Mihos, Pakhet, og sikkert enda flere med kattehoder. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det finnes de som kaller katten sin for Fenris og så jeg ser ikke noe feil i å kalle han Anubis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det er ingenting det er feil å kalle katten sin, og Anubis er et fint navn. Det var ment som et tips, ikke pekefinger. Endret 20. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor det alltid går så mye kylling her hjemme http://s16.photobucket.com/albums/b14/none...nt=DSCN0009.flv (snakker forresten alltid så tilbakestående til dyra mine :!: ) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 hahah hvilket språk var det? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvor mange katter har du, mushi? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fem. Alle var med på slutten av videoen Tror på fri oppdragelse av katter, derfor tigger de "litt" og er rimelig forlangende. De er så søøøøte, så klarer ikke la være å gi dem Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kattene mine tigger også, men jeg gir dem mat der de skal spise: Ved matskålen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fem. Alle var med på slutten av videoen Tror på fri oppdragelse av katter, derfor tigger de "litt" og er rimelig forlangende. De er så søøøøte, så klarer ikke la være å gi dem Ok Katten vår tigger aldri. Men det er fordi hun er så kresen! Liker veldig lite! hehe Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Feller katter tenner? Fant plutselig ei tann i sofaen her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Må bare fortelle en litt sær historie som ei i klassen fortalte for ikke så lenge siden. Det var en familie som skulle på ferie i 2-3 uker, så før de reiste så var det en katt som hadde klart å lure seg inn i huset, og ble innstegt på et rom, noe de ikke visste selvfølgelig. Når de kom hjem igjen fra ferie fant de katten som var drittynn og hadde spist deler av gulvteppet. Kan tenke meg at de fikk seg en syk overraskeøse da ja. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Stakkars katt =S I vårt nabolag skjedde noe helt jævlig en gang. En familie skulle på ferie, og ingen hadde merket noe til at dyrene deres var vekke, de som hadde det gikk vel utifra at de hadde latt noen andre passe på dem imens. Noen dager senere fant bosstømmerne en ryggsekk som var slengt skjødesløs ned i bosspannet... og inni der var et kull levende kattunger Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Anubis er strengt tatt en hund, da. Anubis er en egyptisk gud med sjakal-hode. Er vi inne på katter og egyptisk mytologi passer Bastet, Sekhmet, Bes, Maahes/Mihos, Pakhet, og sikkert enda flere med kattehoder. Jeg vet at Anubis er en egyptisk mytologisk Gud med sjakal hode Og i tilegg er han en døds gud som hjalp de døde over til rett side. Og litt av grunnen til at dette navnet ble valgt, er at det første stedet pus forsvant her i huset var opp på toppen av trappa (vi bruker aldri andre etasje) og inn på kottet der Schnappi-katten lå inntil han endelig fikk slippe hos veterinæren. Akkurat som han søkte seg dit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den ene katten min går på do ca hvert tiende minutt, gnir rumpa mot teppet, mjauer høyt av og til og er generelt stressa. Dette har skjedd i 2-3 timer nå, hva er galt? Sist hun var slik(for ca 6 måneder) hadde hun små ormer, men de ble knertet med panacur. Hun får panacur jevnlig 4 ganger i året (tror jeg) som skal forebygge det, og hun fikk det sist for 3 dager siden. Så hva er galt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hvis den tisser så ofte har den nok urinveisinfeksjon. Det går ikke over av segselv og er veldig smertefullt. Få katten til dyrlegen snarest mulig! Endret 2. januar 2009 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå