Gå til innhold

Tråden om katter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Turtliiis :love:

n750515373_5057293_6853.jpg

 

Fy søren, så jeg savner Kirby :( Søstra til Turtlis. Hun ble gitt bort grunnet teit husvert, og er nå forsvunnet fra nyhjemmet !!!! Har vært borte i over en mnd :cry:

n750515373_4157173_3066.jpg

 

Legg merke til de kule tegningene i ansiktet. Speilvendt. hihi.

Så det bedre da de var små.

n750515373_1668395_2487.jpg

Hylis er den mørkeste :) Jeg har han og Turtlis nå(var fem i kullet). Kirby og mamman ble gitt bort i høst..sukk.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Husverten sa jeg måtte kvitte meg meg et par katter. gr.

 

Bestemorkatten :)

n750515373_5057598_3956.jpg

 

Jeg skal kastrere Hylis asap. Han prøvde seg på søster si i dag, og har gjort det før.

Turtlis skulle jeg gi en ppille til i går, men neida.. hun kloa meg noe helt ekstremt! Hun skal også kastreres, bare ikke enda. Går nok penger nå i desember..

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Skal vi se. Odin blir 7 mndr på starten av Januar. Er det på tide da å kastrere han i midten av Januar slik at han roer seg litt eller burde jeg vente lengre?

 

Dyrlegen sa at sålenge stellet var stort nok til at det lot seg gjøre så var det bare å kasterere han. Truls var vel ca 6 mnd når jeg gjorde det. Har ikke merket noen forskjell overhodet på oppførselen.

 

Like sprø som alltid. :fun:

Lenke til kommentar
Hm, tror ikke størrelsen på stellet har noe å si ? I usa kastrerer de kattungen fra de er ti uker gamle ca ;) (det har jeg nemlig sett på dyrepolitiet på animal planet).

 

Nei ikke vet jeg, det var det dama sa. Jeg vil anta at det kan være vanskelig og kasterere katta hvis man har problemer med å i det hele tatt finne testiklene. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...