Mikkel™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da var katta reist på juleferie til Mamma Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kattene min lar ikke julegavene være i fred! Hver gang jeg skal pakke inn gaver, eller åpner skuffen hvor gavene ligger, er de der ! De sitter å følger med, og skal gjerne hjelpe meg med tråden... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg vil hjem! 1 natt med lite søvn, 1 kjip eksamen 1 småslitsom biltur igjen før jeg er hjemme til Frøya og Virma. Endret 15. desember 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hehe. Mamma kom å hentet han en uke tidligere slik at han skal få vendt seg til å være hjemme hos de. Skal dit på juleaften å se hvordan det går med rakkerungen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Turtliiis Fy søren, så jeg savner Kirby Søstra til Turtlis. Hun ble gitt bort grunnet teit husvert, og er nå forsvunnet fra nyhjemmet !!!! Har vært borte i over en mnd Legg merke til de kule tegningene i ansiktet. Speilvendt. hihi. Så det bedre da de var små. Hylis er den mørkeste Jeg har han og Turtlis nå(var fem i kullet). Kirby og mamman ble gitt bort i høst..sukk. Endret 17. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor måtte du gi bort Kirby da ? Var litt redd for Odin en periode og siden han brukte dørkarmen som klorepinne men det ordna seg til slutt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Husverten sa jeg måtte kvitte meg meg et par katter. gr. Bestemorkatten Jeg skal kastrere Hylis asap. Han prøvde seg på søster si i dag, og har gjort det før. Turtlis skulle jeg gi en ppille til i går, men neida.. hun kloa meg noe helt ekstremt! Hun skal også kastreres, bare ikke enda. Går nok penger nå i desember.. Endret 18. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal vi se. Odin blir 7 mndr på starten av Januar. Er det på tide da å kastrere han i midten av Januar slik at han roer seg litt eller burde jeg vente lengre? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 7 mnd er vel en passende alder. De forandrer seg ikke såå mye etter kastrering heller, så du vil ikke merke noe forskjell på katten med det første Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kjøpte meg julegave i går jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Odin storkoser seg på bondegårds ferie Mamma er veldig streng på å ikke la han komme seg ut og det setter jeg pris på for det ville blitt hardt å avvende han med det igjen når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 for ikke å snakke om hvor ufattelig dumt det hadde vært å slippe ut en katt på en plass den ikke er kjent etter bare å ha vært der ett par dager Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal vi se. Odin blir 7 mndr på starten av Januar. Er det på tide da å kastrere han i midten av Januar slik at han roer seg litt eller burde jeg vente lengre? Dyrlegen sa at sålenge stellet var stort nok til at det lot seg gjøre så var det bare å kasterere han. Truls var vel ca 6 mnd når jeg gjorde det. Har ikke merket noen forskjell overhodet på oppførselen. Like sprø som alltid. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hm, tror ikke størrelsen på stellet har noe å si ? I usa kastrerer de kattungen fra de er ti uker gamle ca (det har jeg nemlig sett på dyrepolitiet på animal planet). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hann og hunnkatter skal kastreres tidligst mulig Helst før de blir kjønnsmodne. Lucifer: utrolig flott! Hva heter den? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hm, tror ikke størrelsen på stellet har noe å si ? I usa kastrerer de kattungen fra de er ti uker gamle ca (det har jeg nemlig sett på dyrepolitiet på animal planet). Nei ikke vet jeg, det var det dama sa. Jeg vil anta at det kan være vanskelig og kasterere katta hvis man har problemer med å i det hele tatt finne testiklene. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Merker godt forskjell på en syk katt å en frisk en må jeg si. Først nå jeg virkelig merker at jeg har en katteunge i huset. Spesielt om kvelden, tar helt av, han bare løper frem og tilbake og hoper opp på beiner mitt og alt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Normalt. Odin er helt tullete om kveldene :| Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Lucifer: utrolig flott! Hva heter den? Ingenting enda... Ikke funnet noe jeg er helt bestemt på enda. Men står litt mellom Anubis og Nimbus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå