Turtlis Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Denne crystal clear, er er den blank med noen få blå stener? Kastet akkurat posen, og husker ikke merket Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ingen blå steiner i vår, men det er på en måte små hvite/gjennomsiktige steiner. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Man er sjelden alene når man har katt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For en nydelig katt. Flott bilde. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 takk! ja Lucifern min er skjønn han Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fantastisk flott bilde av en flott katt Var hos dyrlegen med min nå nylig. Frisk som en fisk, og malte så mye at dyrlegen hadde problemer med å høre på hjertet til pusen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er det Amalie Skrams "mennesker" du leser? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Frøya elsker å provosere: Ja, det er hundesenga, og hunden står bak ei dør og ser på gjennom vinduet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For et søtt bilde Nydelig kattepus!! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Frøya og Virma går liksom bare sånn halvveis godt ilag. Virma har litt mye jaktinnstinkter og er veldig opptatt av å vite nøyaktig hvor Frøya er til enhver tid, stemmer bra med dette fra wikipedia om Strihåret Vorstehhund: "Some may try to dominate other animals but most will get along well with other dogs and household animals." Når Frøya i tilleg elsker å få full oppmerksomhet fra Virma blir det ofte liv, og Frøya er veldig frekk til tider - hundeskålen, hundesengen osv får gjennomgå, helst når Virma ser på Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Koooose! Nå er det kattunge-sesong igjen snart... Så er det det å stå imot. Har fått meg en eller to katter hvert år på denne tiden tre år på rad. Nr. 1 er født 1. mai 05, nr. 2 er født 15 mars 06 og nr 3 og 4 er født 27. april 07. Åh jeg har så lyst på! Finner så mange grunner, som at katt nr tre og fire flytter ut med kompisen min når vi selger huset fordi nr fire er egentlig hans. Kattunger Endret 16. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har Sphynxer helt annet lynne enn en vanlig huskatt? De ser jo veldig.... annerledes ut. Skjønner de sikkert må være inne, men er det noe annet som skiller dem bortsett fra utseende med andre katter? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den der såg rett og slett ekkel ut :S Har ikkje sett styggare katt! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei den er nok ikke verdens peneste. Men har alltid hatt lyst til å hilse på en slik en. Bare klappe den å finne ut hvordan det føles. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Barber katten din, so får du vete det Har faktisk planar om å barbere mine i sommar fordi dei er so fulle i flokar... Endret 18. mars 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg klappet en som akkurat kom inn fra regnvær. Den var klam og ekkel (akkurat som en nakenhund jeg klappet. ikke frekt ment Mushi;) ). Det er vel ikke så mange av disse kattene? Jeg har møtt en. Stor personlighet, kontaktsøkende, lettlært og intelligent. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har klappen en og den var silkemyk! Tror det er det mykeste jeg noengang har tatt på Det er litt av samme mykheten på nakne dyr som på en slapp penis haha (synes det er litt digg når hunden har sovna på magen og det er litt kliss når den flytter på seg ) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Så sjelden jeg møter på en SLAPP penis, så det vet jeg ingenting om Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 bilde av katten min begynner å bli et parr år no, vil tippe rundt 8 år , noe sånt morsomt med han er at når du klør han helt bak på ryggen der med halen så begynner han å sleike av seg selv helt automatisk legger ved en liten video så dere kan se Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Heh, morsom pus. Virker som de fleste katter reagerer på en snodig måte når man klør de nederst på ryggen. Katten min bare stivner til. Og når hun ikke vil spise maten sin så trenger jeg bare klø henne litt der så begynner hun å spise. Merkelig hva? Vi burde starte en tråd; hva gjør din katt når du klør den nederst på ryggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå