jojo123 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Her kan folk diskutere katter. Jeg liker de ikke. 4 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) katter er nydelige dyr Endret 11. september 2006 av -Redhead- 7 Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Katter er jo bare de aller kuleste av alle husdyr da! Smarte små narsisister så det holder. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Frichassé, du bør skamme deg. Katter er verdens beste dyr! 1 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Katter er uendelig søte! Kattemennesker med trang til å kose og klemme med hvem som helst for kosingas skyld, er også diggbare. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Til alle kattehatere: Evil the Cat was born with out a heart. He lives on the planet, Heck, and rules with an iron paw. He is vile and sinister and makes people listen to ELEVATOR MUSIC!! Henchrat is Evil the Cat's lackey. He does what ever his master says. Henchrat has armor made from Super Cheese that is a match from Jim's Super Suit. Evil the Cat uses his brain(and henchrat) to try to defeat Earthworm Jim! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Katter er hundemat for hunden min Neida katter er koselige, ivertfal katten jeg hadde da jeg var liten. 1 Lenke til kommentar
JonH Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det kan bli for mye av det gode også. På gården jeg bor formerer de seg nesten som hybelkaniner... Siste opptelling viste mer enn 15 stykk lite tamme gårdskatter. 1 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg elsker katter! Mamma har to rasekatter! Birma! Blå-maska og Brun-maska! Den brunmaska katta er på parring nå... Savner henne! 1 Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vi har en kattunge som er litt over 3 mnd nå. Kjempedigg meg katt 80% av tiden , men den har lagt sin elsk på tastatur. Så står en av laptopene åpne, eller det er lys i skjermen til den stasjonære så går det kun få minutter før katta er der. Enten løper den rundt på tastaturet, for så å sette seg ned og har seg en grundig kattevask, alternativ en liten blund. Den blir forbanna og vanskelig hvis jeg tar den bort. 3 Lenke til kommentar
anette_s Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Katter er elsk ... har selv 4 katter! 2 Huspuser og 2 Maine Coon katter! 1 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Katter kan være grei om de er veldresserte, men når naboens katt oppfører seg som lakei av satan så ber den om å få en tresko i ræva, men når den terroriserer andre en meg så synes jeg det faktisk er litt er morsomt. En liten liste over hva katta til naboen har gjort mot meg/andre: En gang da jeg skulle på jobb så satt den på bagasjelokket på bilen min og så meg i øya og la den største kabelen noen katt har lagd, rett på bilen. Jeg kjente praktisk talt svovelen koke under "topplokket" og sendte deretter en tresko i ræva på den så det sang. Nå tørr den ikke være i nærheten av huset/bilen. Hvert år så arrangeres the NM i stående fuglehund her og det stikker nødvendigvis av en hund eller 2 i.l av konkurransen, dessverre så møtte en av disse avstikkerene på katten til naboen og uvitne om kattens relasjon til satan så sto den å bjeffet til katten og prøvde å skulle ta den, men katta satt bare der helt avslappet til bikja kom på "armlengdes avstand" og klorte den da deretter over tryne for så å jage da bort hunden som var 3 ganger større en den seg selv, da lo jeg godt. Dette er kun noe av det den forbanna kreket har på "samvittigheten" 1 Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kanskje noen av "kattefolkene" her kan hjelpe meg. Saken er at jeg har katter i kjelleren som ikke har vært ute siden begynnelsen av Juli. De har selvfølgelig tilgang på både mat og vann, samt kasse til dagens gjøremål. Det jeg lurer på er om kattene tar noen skade av å leve slik i to-tre måneder?? For de som lurer; det er ikke mine katter, bakgrunnen for at de bor der er heller ikke spesielt relevant, alt jeg kan si er at det er ett krisetilfelle, det er ikke aktuelt å ha dem i hovedetasjen. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis de ikke får se dagslys/fysisk kontakt/stimulering av et eller annet slag hver dag vil de ta skade psykisk. Høres ikke bra ut. 1 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tror det skal gå greit. Det er jo mange som har innekatter, og i tillegg er det mange som sier at katter ikke skal gå ut før de har blitt ett år, fordi de ikke har utviklet retningssans. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Okey, det var en for, og en imot. Noen fler som har noen innspill? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dete kommer helt ann på. Det kan også være at vi tolket historien din litt forskjellig. For meg hørtes det ut som om du hadde stengt to katter i en kjeller uten oppsyn. Katter trenger menneske-kontakt og stimulering ved lek etc. De vil ikke trives ved å bo i en mørk kjeller helt alene selv om de har mat og vann. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dete kommer helt ann på. Det kan også være at vi tolket historien din litt forskjellig. For meg hørtes det ut som om du hadde stengt to katter i en kjeller uten oppsyn. Katter trenger menneske-kontakt og stimulering ved lek etc. De vil ikke trives ved å bo i en mørk kjeller helt alene selv om de har mat og vann. 6854490[/snapback] De er forsåvidt stengt inne alene i kjelleren. Men med mat og vann, menneskelig kontakt blir når eierne sover nede. De er jo ikke der til vanlig... Holder det med sovende kontakt om natten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå