asad Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Heisan Jeg skal begynne å trene ordentlig, og trenger et program. Jeg har treningsbenk, og curlstang + noen lette manualer. Det jeg trenger nå er vanlige benkløft, + curlstang ( biceps ). + situps. Hvor ofte mener dere jeg bør trene ( jogger også 2-3 ganger i uka ), hvor mange repetisjoner osv. Har bestilt meg protein pulver også. Setter pris på tips :=) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Sats iallefall på å ta det ganske piano den første uka. Har brent meg på å ta i for hardt i starten mange ganger selv Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Har trent en god stund nå, så det er ikke noe problem. Vil bare ta i skillelig nå Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 http://www.getbig.dk/excel/sheiko.xls Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 takk. men jeg har ikke utstyr til mange av øvelsene der. Får nok lage noe meg selv, tilpasset til det jeg har tilagang til Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hva med å lage et selv ut fra TreningsGUIDEN? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Hva med å lage et selv ut fra TreningsGUIDEN? 6846102[/snapback] Visste ikke om den. skal ta en titt der, for sikkert Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Til sheikosystemet trenger du bare dumbells, en benkpressbenk og en stang... Er tilnærmet bare basisøvelser.. Hadde du bodd i nordland, så kunne du få kjøpt benken min m. 130kg med vekter Endret 12. september 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå