Gå til innhold

Plextor 48x24x48 vs Yamaha CRW-F1 IDE 44x24x44x T@2

twarr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny cd brenner, og da står valget mellom plextor 48x24x48 og Yamaha CRW-F1 IDE 44x24x44x retail T@2..

Jeg har alltid holdt med plextor, og den er raskest også.. Men yamaha brenneren har et kult tatoverings system :smile: Hvilken ville DU ha valgt?

Begge to kommer i svart, og begge to koster ca. 1000 kr..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-29 10:58, skrev twarr:

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny cd brenner, og da står valget mellom plextor 48x24x48 og Yamaha CRW-F1 IDE 44x24x44x retail T@2..

Jeg har alltid holdt med plextor, og den er raskest også.. Men yamaha brenneren har et kult tatoverings system :smile: Hvilken ville DU ha valgt?

Begge to kommer i svart, og begge to koster ca. 1000 kr..

Jeg regner med at du har lest testene på http://www.hardware.no/tester/cd/ ? Hva skal du med T@2 egentlig? Morsom feature, ikke noe mer. Personlig hadde jeg helt klart gått for Plextor.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke gått for noen av de to der. Du får gode 40x brennere for ca 500kr med sort front for en femtilapp ekstra.

Ser ingen grunn til å betale 100% mer for en brenner som er 10-20% raskere. 24x på CDRW kan du egentlig glemme da det ikke er mulig å finne 24x CDRW-plater. DiscT@2 er kanskje kjekt, men ville ikke betalt 500 kr for det og heller ikke for å få en merke-brenner.

Lenke til kommentar

Var selv i samme situasjon, og var usikker hva jeg ville velg.. Men siden støy er en viktig faktor for meg, så falt valget på Plextor. Det at det finnes like raskere brennere til en billigere penge, er greit nok.. men det er ikke kunn fart som bestemmer! Plextor ligger langt fremme i nye teknologier, og holder høy kvalitet...

PS: noen som la merke til hva hw.no sa om acess-tiden på plextor'n!?!? dobbelt så kjap som Yamaha'n...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...