Gå til innhold

Ei kvinne blir holdt i fangenskap? Ikke langt unna

Singh tha king

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig stort problem nå!

Det begynte med at en famile på 4 stk. bodde i Italia. De flyttet til Norge I asker/røyken området ikke så lang unna jeg bor, ca . 40min. unna.

De flyttet til faren og moren til faren i familen. Familen består av en mann, kvinne og to barn.

Altså dette handler om kvinne og barna. Mannen hennes dro til England og andre land og gjør på en måte hva han vil, han er sikkert utro også. Han driter i resten av familien.

Etter det jeg har skjønt så blir de holdt som "fange". Barna går på skolen, mens kvinne blir holdt inne.

De skjenner en familie i Italia der de bodde før som er i familie med oss, og vi skal ta ansvaret for at dette skal bli ferdig.

Men problemet er at jeg/familien min ikke vet om hun bli mishandlet eller ikke. Så om vi ringer politet, men det ikke er noe bevis blir det et problem =/

Jeg tror hun ringte fra svigermoren sin mobiltelefon til Italia, som videre ringte til oss. Hun sier at de plager henne, men ikke slår tror jeg. Hvis hun drar tilbake til Italia vil hun ikke få jobb og sannsynligvis bo på gaten.

Det verste av alt er at Drammen ikke er så langt unna der hun blir holdt som "fange", og hun vet ikke hvor Drammen er :no:

Tenkte jeg skulle be faren min møte henne et sted som er nærme der henne bor nå og få snakket med hun, mens svigerforeldrene er på jobb.

Hun er ikke muslim, heller ikke familien.

sorry at dette ble så rotete.

Some ideas? Må få orden i dette fortest mulig!

Og de svigerforldrene :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom de holdes innestengt er det et klart brudd på norsk lov, frihetsberøvelse.

6845069[/snapback]

Ja. De trenger ikke å bli slått for at politiet kommer. Hvis du sender inn et tips vil de etterforske og det at de blir sperret inne er grovt nok i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...