Johnx Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har selv Tundra 1557e med Radeon 9700 64mb. Hva må gjøres?, står for øyeblikket uten drivere Lenke til kommentar
02tom Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du må sannsyneligvis legge inn en egen driver fra PC produsenten eller en omega driver. Jeg har selv Dell bærbar og der fungerer heller ikke catalyst drivern e fra ATI og jeg må legge inn en spesiell driver som er laget for min dell pc. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har selv Tundra 1557e med Radeon 9700 64mb. Hva må gjøres?, står for øyeblikket uten drivere 6844857[/snapback] Har lest at omegadrivers skal fungere på alle bærbare. quote fra siden: The Omega Drivers are compatible with all ATI Radeon cards: (it doesn't matter if they are DDR, SDR, PCI, PCI-E, AGP, Mobile, Retail, OEM or 3rd Party) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hovedårsaken til at jeg skiftet var får å få til å koblet pcen til min Lcd-TV, funker det med Omega driverne? Kobler via VGA-kabel. Edit: Prøvde Omega driverne og de virket heller ikke, delvis av skjermen ble borte osv. Sitter virkelig i klemma nå Det var Omega jeg prøvde, fikk heldigvis avinstallert de. Endret 11. september 2006 av Johnx Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hovedårsaken til at jeg skiftet var får å få til å koblet pcen til min Lcd-TV, funker det med Omega driverne?Kobler via VGA-kabel. Edit: Prøvde Omega driverne og de virket heller ikke, delvis av skjermen ble borte osv. Sitter virkelig i klemma nå Det var Omega jeg prøvde, fikk heldigvis avinstallert de. 6845526[/snapback] Hvilken oppløsning testet du med til TVn? Har alltid funnet catalyst knotete når det kommer til det du prøver på nå. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 et veldig enkelt tips: last ned driver cleaner pro, la den fjerne ALT av ATi, restart og velg avbryt installasjon av noen driver naar du faar beskjed om at masnkinen har funnet kortene, da har de microsoft's basic driver, som holder til aa installere Catalyst driverene (ps, faar det problemet med 6.8 oblivion/chuck driveren, men det er nok bare Den driveren) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 :chribruu: Jeg testet med 1280x1024 og 1024x768. Changis: Jeg skal prøve tipset ditt, men har du en link til driverne du snakker om? Er det Atis Cat drivere du mener? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 drivercleaner pro fiinner du igjennom Google (husker ikke adressen) ellers er dt ATi's Cat drivere jeg mener, ja. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Yes, fant endelig en som virket! 1557 VGA Driver Takker alle for hjelpa Nå gjenstår det bare å få koblet pcen oppimot Lcd-TVen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå