asad Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tv`en vår har takket for seg, etter 10 år. Er på utkikk etter en god 32 tommers tv, ikke flatskjerm. Kanskje en 36" hvis det finnes, eller noe der. Jeg ser at elkjøp ikke selger vanlig tver lenger ( ?? ) , hvor kan man få tak i en av disse?Har hørt at man får veldig mye for pengene hvis man kjøper en sånn en. Utrolig at elkjør ikke selger de lenger, ble helt sjokka da jeg var på sidene deres. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tv`en vår har takket for seg, etter 10 år. Er på utkikk etter en god 32 tommers tv, ikke flatskjerm. Kanskje en 36" hvis det finnes, eller noe der. Jeg ser at elkjøp ikke selger vanlig tver lenger ( ?? ) , hvor kan man få tak i en av disse?Har hørt at man får veldig mye for pengene hvis man kjøper en sånn en. Utrolig at elkjør ikke selger de lenger, ble helt sjokka da jeg var på sidene deres. 6844850[/snapback] Gå i nærmest Elkjøp-butikk, sist gang jeg var i en hadde de iallefall vanlige tv-er og. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Fant en tv på sidene til eprice også, skal sjekke butikken i ski og se hva de har. Wow, flatskjerm tar over totalt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Se på butikker som Elprice, Expert og Elkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå