EinarEriksen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 De store operatørene er de eneste som har råd til å subsidiere mobiltelefoner, noe som skviser ut de små, mener teleanalytiker. Konkurransetilsynet vil ikke gripe inn. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Forskjellige firmaer, forskjellige konkurransefortrinn. Det synes jeg er helt fair, noen konkurerer på ringepris, andre på sms-pris og noen igjen på pris på telefon Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 desverre har det gått mote i å ha den nyeste og gjerne dyreste mobilen fra ett eller annet firma. abbonement er mer som strømregninga noe en trenger uansett. dermed vil folk gjerne hive seg over heite mobiler med bindetid... helvet, jeg sitter selv å vurderer SE z710 til 499,- med 12 måneders bindetid fra telenor. desverre er det fri120, til 229,- pr måned skrur jeg derimot over på ett abbonement som kan meg være nyttig (djuice magnum med 100 fri sms pr måned) så spretter telefonen omtrent opp til samme pris som om jeg kjøper den uten bindingstid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg