dan1el Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Forskjellig tittel fra nettsida mi, ja, jeg vet. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Forskjellig tittel fra nettsida mi, ja, jeg vet. 6844764[/snapback] Herlig bilde! Bra motiv og sterke farger. Nydelig. Endret 11. september 2006 av Seb.R Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Kult bilde Ble tørst nå... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Har kommentert det før, men må kommentere igjen; digger de ulike sirklene og blånyansene og formene de lager, og den oransje katten er det bildet trenger for å virkelig live opp og få ordentlig kontrast. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Takker folkens. Setter alltid pris på flere innspill Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Tja, jeg vet ikke annet å si enn at dette var veldig bra! Sannsynligvis et av de aller beste dyrebildene som er lagt ut her. Dette er imidlertid ikke noe vanlig dyrebilde. Du har fanget en veldig fin stemning her, hvor ringene i vannet spiller en minst like stor rolle som det pusen gjør. Jeg antar du har jobbet en del med etterbehandlingen her, for å få frem den klare blåfargen i vannet osv. Det er selvsagt fullt lovlig, men det kunne vært interessant å se hvordan originalen ser ut også? Blir mye ros her nå (blir ikke så veldig konstruktivt av det), men komplimentet fortjener du likevel. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Tja, jeg vet ikke annet å si enn at dette var veldig bra! Sannsynligvis et av de aller beste dyrebildene som er lagt ut her. Dette er imidlertid ikke noe vanlig dyrebilde. Du har fanget en veldig fin stemning her, hvor ringene i vannet spiller en minst like stor rolle som det pusen gjør. Jeg antar du har jobbet en del med etterbehandlingen her, for å få frem den klare blåfargen i vannet osv. Det er selvsagt fullt lovlig, men det kunne vært interessant å se hvordan originalen ser ut også? Blir mye ros her nå (blir ikke så veldig konstruktivt av det), men komplimentet fortjener du likevel. 6846419[/snapback] Vannet er egentlig grønt. Ja, grønt. Det er tatt i bassenget vårt, som vi ikke har rensa siden tidlig august. Jeg brukte selective color til å få den dype, nydelige blåfargen fram. Brukte en del tid på det. Måtte ha fargen *perfekt*. Her er forresten orginalen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Flott blåfarge, fine linjer. Det orange står fint til det blå. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Bilde var utrolig stilig, med fine kontraster, men for min del hadde det gjort seg å få vekk "støvet" i vannet. I tillegg syntes jeg katten var litt ute av fokus noe som er kamera sin skyld når jeg nå så originalbilde. Men var jo fint med litt ufolkusert der også, men på grunn av "støvet/møkka" i vannet som var fokusert og klart, så var det litt rart med ufokusert katt. Prøv da å få vekk det i vannet så blir det bra Lenke til kommentar
Tatti Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Digger bildet! Glimrende farger og og kontraster. Tenkte først at dette var en av pusene i syden som tusler rundt bassengområdene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå