Gå til innhold

Bildekritikk: Ved vannkanten

dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg vet ikke annet å si enn at dette var veldig bra! Sannsynligvis et av de aller beste dyrebildene som er lagt ut her. :thumbup:

Dette er imidlertid ikke noe vanlig dyrebilde. Du har fanget en veldig fin stemning her, hvor ringene i vannet spiller en minst like stor rolle som det pusen gjør. Jeg antar du har jobbet en del med etterbehandlingen her, for å få frem den klare blåfargen i vannet osv. Det er selvsagt fullt lovlig, men det kunne vært interessant å se hvordan originalen ser ut også? :hmm:

Blir mye ros her nå (blir ikke så veldig konstruktivt av det), men komplimentet fortjener du likevel. :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg vet ikke annet å si enn at dette var veldig bra! Sannsynligvis et av de aller beste dyrebildene som er lagt ut her.  :thumbup:

Dette er imidlertid ikke noe vanlig dyrebilde. Du har fanget en veldig fin stemning her, hvor ringene i vannet spiller en minst like stor rolle som det pusen gjør. Jeg antar du har jobbet en del med etterbehandlingen her, for å få frem den klare blåfargen i vannet osv. Det er selvsagt fullt lovlig, men det kunne vært interessant å se hvordan originalen ser ut også?  :hmm:

Blir mye ros her nå (blir ikke så veldig konstruktivt av det), men komplimentet fortjener du likevel. :)

6846419[/snapback]

Vannet er egentlig grønt. Ja, grønt. Det er tatt i bassenget vårt, som vi ikke har rensa siden tidlig august. Jeg brukte selective color til å få den dype, nydelige blåfargen fram. Brukte en del tid på det. Måtte ha fargen *perfekt*.

Her er forresten orginalen.

post-40758-1158012854_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bilde var utrolig stilig, med fine kontraster, men for min del hadde det gjort seg å få vekk "støvet" i vannet.

I tillegg syntes jeg katten var litt ute av fokus noe som er kamera sin skyld når jeg nå så originalbilde. :thumbdown: Men var jo fint med litt ufolkusert der også, men på grunn av "støvet/møkka" i vannet som var fokusert og klart, så var det litt rart med ufokusert katt.

Prøv da å få vekk det i vannet så blir det bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...