Dj_Arnleif Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Grunner til nullveksta i befolkninga. Er den heldig eller uheldig? Kan noen gi en side til meg som dette står på? Eller gi et veldig langt og godt svar? Takker for all hjelp, dere gjør meg en STOR! tjeneste. -Aleks. Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Teknologiens fremgang, som effektiviser og bedrer menneskehetens eksistensgrunnlag, og derfor gir oss tid til å konsentrere om oss selv, og selvfølgelig utvikle teknlogien videre. Vi trenger ikke lenger føde for føden. Ikke flere unger enn man gidder. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Feminismen er årsaken. Før jobbet kun mannen, kona var hjemme med husarbeid og unger. Nå som begge jobber, gjerne 100%, har folk knapt tid til å ta vare på en unge. Tidsklemma osv... (sier ikke at feminisme er feil, ikke halshugg meg) Men befolkningen øker jo litt i Norge, mest pga innvandring. Kilder: www.ssb.no Endret 11. september 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå