Shen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ble litt inspirert av gitarsolo lista så jeg prøvde å finne ei tilsvarende liste for mitt favoritt instrument Hammond-orgelet, men fant desverre ingen. Er ikke noen fan av rangerte lister da disse fort blir for subjektive, så om det er flere en meg som digger dette fantastiske instrumentet så kom med forslag til sanger som burde være med på ei liste over Hammond sanger. (helst ikke for mange i samme post). Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Procol Harum - Whiter Shade Of Pale Deep Purple - Lazy Deep Purple - Child in Time Deep Purple - Highway Star Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mye bra fra Deep Purple ja, Uriah Heep må også nevnes: July Morning, Look At Yourself, og mange andre... Lenke til kommentar
Meisen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 http://gjerstadfunk.com/sitebody/musikken/index.htm Her er jo noen kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå