Gå til innhold

Kornsirkler, fleip eller fakta?

Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Jeg lurte bare på hvorfor disse store nyhetene kom ut for 14 år siden uten at noen har publisert dem noen andre steder enn en nettside med svart bakgrunn og grønn skrift. "We have been showing evidence" betyr vel at det enda forskes på, og det vil si at dette ikke var endelige resultater. Driver de fortsatt på? Har de sluppet en offisiell rapport om kornsirkler, eller er det kun dette intervjuet som skal overtale oss?

Det eneste dette beviser er at én mann mener at man ikke kan trampe ned kornsirkler på denne måten. Jeg er ikke overtalt når selv disse forskerne ikke er sikker på hva som foregår.

Det siste sitatet er forsåvidt irrelevant, da spørsmålet om disse kornsirklene (som har vist seg å være enkle å lage) er ekte og om det finnes intelligent liv andre steder enn jorden er to forskjellige spørsmål.

6875272[/snapback]

vel, det er nesten umulig at ikke en av satellittene til nasa ikke har fanget tilblivelsen av kornsirkler på film... noen vet mer enn i tør å inrømme...

og aviser, tv og andre medier vil ikke snakke spesielt mye om ting de ikke har noe korrekt svar på... det er vel største grunnen til at kornsirkel-fenomenet har fått så lite oppmerksomhet somm det faktisk har...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg lurte bare på hvorfor disse store nyhetene kom ut for 14 år siden uten at noen har publisert dem noen andre steder enn en nettside med svart bakgrunn og grønn skrift. "We have been showing evidence" betyr vel at det enda forskes på, og det vil si at dette ikke var endelige resultater. Driver de fortsatt på? Har de sluppet en offisiell rapport om kornsirkler, eller er det kun dette intervjuet som skal overtale oss?

Det eneste dette beviser er at én mann mener at man ikke kan trampe ned kornsirkler på denne måten. Jeg er ikke overtalt når selv disse forskerne ikke er sikker på hva som foregår.

Det siste sitatet er forsåvidt irrelevant, da spørsmålet om disse kornsirklene (som har vist seg å være enkle å lage) er ekte og om det finnes intelligent liv andre steder enn jorden er to forskjellige spørsmål.

6875272[/snapback]

vel, det er nesten umulig at ikke en av satellittene til nasa ikke har fanget tilblivelsen av kornsirkler på film... noen vet mer enn i tør å inrømme...

og aviser, tv og andre medier vil ikke snakke spesielt mye om ting de ikke har noe korrekt svar på... det er vel største grunnen til at kornsirkel-fenomenet har fått så lite oppmerksomhet somm det faktisk har...

6881330[/snapback]

Du er kanskje inne på noe der, la oss for eksempel si at "noen" sitter på bevis for at Jesus ikke døde og gjenoppstod, men pingla ut ... Hva ville det gjort med oss?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kommenter heller hva som er sagt.

6875205[/snapback]

Er det en grunn til at du ikke poster kildene dine?

6882036[/snapback]

Kjære Julenissen da :) , det finnes en "haug" av slike kilder, så derfor blir kilden: Goggle/facts about corn circles.

Lenke til kommentar
- Crop Circles are fake.

This is the words of Keith Andersson. Keith have studied crop circles for 20 years, and allthough many people have claimed that this is the work of something extraterrestrial, he have never found anything strange about them.

- I have heard much gibberish over the years, but have never found any basis for these claims.

One popular claim is that the actual anatomy of the plants have changed. They assert scientists and other upstanding people have found proof of this, but after 20 years of research, he know that this is no more than a urban myth.

- I have looked into countless claims of this sort, but have never seen a actual scientific report. After some research I found that in most cases this scientists or scholars don't even exist.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
- Crop Circles are fake.

This is the words of Keith Andersson. Keith have studied crop circles for 20 years, and allthough many people have claimed that this is the work of something extraterrestrial, he have never found anything strange about them.

- I have heard much gibberish over the years, but have never found any basis for these claims.

One popular claim is that the actual anatomy of the plants have changed. They assert scientists and other upstanding people have found proof of this, but after 20 years of research, he know that this is no more than a urban myth.

- I have looked into countless claims of this sort, but have never seen a actual scientific report. After some research I found that in most cases this scientists or scholars don't even exist.

6882316[/snapback]

Javel,

After some research
, i tillegg til endel morsomme skrivefeil, så blir inntrykket litt barnetv.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Såg en dokkumentar om dete en gang, da var det filmet et lite lys som flygde over kornsirklen og lagde et mønster å svært kort tid..

Ganske nifst egentlig  :confused:  :idea:  :idea:

6882361[/snapback]

Hysj, sånt må du ikke si, du kan bli ledd av, og i verste fall bli bura inne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Derfor poster man alltid kilder.

6882354[/snapback]

Jada masa, man legger alltid ved kilder. Problemet er bare at kildene er et tastetrykk unna (og alle er på et nett som ingen stoler på), og vi alle vet det. Så da blir det for meg ikke noen absolutter selv om vi poster dem. Jeg liker heller å utfordre deg uten disse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Håper ingen tror det er 'aliens', fordi det er feil. Kornsirkler ER menneskeskapt, ferdig med den saken.

6882435[/snapback]

Javel, hvis de er det så kan jeg gjerne finansiere din skapelse av en avasert en. Si ifra om tid, og sted, så stiller jeg opp.

Lenke til kommentar
Du om din mening  :)

Dette er fakta. Jeg vet at de er menneskeskapt. Tror dere noe annet enn det så tror dere feil. Dere andre for tro hva dere vil. Så enkelt er det.

6882484[/snapback]

Jeg vil gjerne at du skal lage en av de største og mest avanserte kornsirklene på under 30min så tror jeg deg :)

Som PencilCase sa, jeg betaler alle utgifter.

Lenke til kommentar

Hvor komme denne tidsfristen inn? Hvor har vi fått bevist at de har dukket opp på under 30 minutter? De fleste tilfellene er vel at de dukker opp overnight? Jeg skulle gjerne hatt tid og penger å investere i å lage disse sirklene, men når det er så mange som gjør det bedre enn meg (du vet, de i programmene som viser hvordan det gjøres) så lar jeg heller dem fortsette.

Lenke til kommentar
Du om din mening  :)

Dette er fakta. Jeg vet at de er menneskeskapt. Tror dere noe annet enn det så tror dere feil. Dere andre for tro hva dere vil. Så enkelt er det.

6882484[/snapback]

Jeg vil gjerne at du skal lage en av de største og mest avanserte kornsirklene på under 30min så tror jeg deg :)

Som PencilCase sa, jeg betaler alle utgifter.

6882771[/snapback]

så er det ikke alle kornsirkler som blir laget på 30 sek...

Jeg tror kornsirklene er menneskelaget, men jeg håper at det er vesener fra andre planeter som har laget de. :p

dessuten har jeg lyst til å prøve å lage en en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...