Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) THE SIGNS HAVE ARRIVED Interview with Colin Andrews by Monte Leach Colin Andrews is an electrical engineer and former senior officer with local government in West Hampshire, England. He is founder of Circles Phenomenon Research, an international organization dedicated to the investigation of the crop formations. His 1989 international best-selling book Circular Evidence, co-authored with Pat Delgado, brought widespread attention to the phenomenon, and has been translated into Japanese, German, Spanish, and Italian. A more recent book, The Latest Evidence, was published in 1990 (see Share International July/August 1991). Monte Leach interviewed him. SI: What is the latest update on the crop circle phenomenon? CA: We have been showing evidence, arrived at by a German distillation process at HSC laboratory, at Stroud in Gloucestershire, that there had been a change in the crystalline structure of the [crop circle] plants. This is an unconventional process that's worried a lot of scientists, who were concerned that we were travelling up the wrong road in our research. I disagreed, and continue to disagree. But because it was an unconventional approach, we had to find a laboratory prepared and equipped to undertake more conventional analytical processes. Dr W.C. Levengood, a biophysicist and plant expert in Michigan, took up the challenge. He already has secured two major discoveries. One is that the cells at the nodal point, the point at which the plants bend, about a half to one inch above ground level, have fractured and scarred. That cannot occur by the trampling of feet, or whirlwinds, or the other processes that we hear about. Dr Levengood is not able to state precisely what causes that to happen, but is suggesting that it is due to a rapid increase in temperature within the plant. This fracturing and scarring of the cell structure supports the HSC Laboratory results. SI: What has he found with the crop circles? CA: It's looking very exciting indeed. Prior to the launch of Circular Evidence, we had an 'uncontaminated' period, a period during which -- I would pretty well put my life on it -- we were not receiving any hoaxes at all. Since the book was launched, the public became aware that something unusual was going on, and of course now we have a high number of claims of hoaxes and indeed physical hoaxes as well. But in the crop formations of that pre-contaminated period prior to 1989, what Gerald Hawkins has proven is that, well beyond a chance of over 90 per cent, we are looking at diatonic ratios within the crop circles. And perhaps we're looking at ancient geometry which could relate to sound itself, because these are the same ratios which underlie the diatonic scale in music. It's an extremely significant development. What's for sure is that I doubt if there is any hoaxer in the world who would begin to even know what it is we're talking about, let alone calculate his handiwork to compare ancient diatonic ratios of that kind. Endret 16. september 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kilde fra 14 år siden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kilde fra 14 år siden? 6875146[/snapback] And so what? Kommenter heller hva som er sagt. I tend to have an open mind on most things and if you are inclined to think we are the only ones inhabiting this galaxy you are very naive. Of the 100 billion plus stars this side of the galactic centre, why should ours be the only one to have a rock with life attached floating around it. Also, alien intelligence is likely to be considerably more advanced than ours. Humans have been around for about 15 million years, a blink of an eye in the 5 billion years the Earth has. I reckon any advanced alien race could warrant no real reason to spend their valuable time seriously interacting with us, like we don't really bother interacting much with say, ants or beetles. But there are some people that catalogue and monitor the progress of ants and beetles etc (why i don't know) so why not catalogue the Earth? Mark, England Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 1. In July, 1880 the prestigious science journal Nature (Vol. 22, pp. 290-291) published a letter from British spectroscopist J. Rand Capron in which he described his discovery and subsequent examination of multiple circular areas of flattened wheat on a farm in southern England. He describes areas of crop "forming ... circular spots [with] a few standing stalks as a centre, some prostrate stalks with their heads arranged pretty evently in a direction forming a circle round the centre, and outside these a circular wall of stalks which [have] not suffered." Capron suggested that these flattened circles were the result of "some cyclonic wind action" and enclosed a sketch of the "most perfect" of these circles which, unfortunately, Nature did not publish. 2. In 1686 an even earlier British account of geometric areas of flattened plants is found in A Natural History of Staffordshire, written by Professor Robert Plot, LLD, the first "keeper" of Oxford's Ashmolean Museum and a professor of chemistry at Oxford. Professor Plot describes not just circles, but flattened areas "obtaining three parts of a circle, others being Semicircular, some of them Quadrants." These various designs were found both in "arable grounds" and in "open pastures ... And not only in a single, but sometimes in double and treble Circle, one within the other." Drawings of two U.K. crop formations described in 1686 by Prof. Robert Plot. Plot examined multiple such formations and states that the soils "under all of them were much looser and dryer than ordinary, and the parts interspersed with a white hoar... much like that in mouldy bread, of a musty rancid smell, but to the tast[e] insipid." --A Natural History of Staffordshire (1686) The drawings which illustrate Plot's report (see above and below) are of rings, spirals and even squares within rings--all geometric forms which are appearing in the field today. And the professor's measurements of the flattened pathways ("seldom narrower than a foot, or much broader than a yard"), as well as the overall diameters of the formations ("near Fifty yards, whereas ... some of them [are] not above two yards [in] diameter") are also typical of a majority of the crop circles we find today. Her er noe skikkelig gammalt ræl ... Sikkert noen fulle cowboyer, eller krigsdansende indianere ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg lurte bare på hvorfor disse store nyhetene kom ut for 14 år siden uten at noen har publisert dem noen andre steder enn en nettside med svart bakgrunn og grønn skrift. "We have been showing evidence" betyr vel at det enda forskes på, og det vil si at dette ikke var endelige resultater. Driver de fortsatt på? Har de sluppet en offisiell rapport om kornsirkler, eller er det kun dette intervjuet som skal overtale oss? Det eneste dette beviser er at én mann mener at man ikke kan trampe ned kornsirkler på denne måten. Jeg er ikke overtalt når selv disse forskerne ikke er sikker på hva som foregår. Det siste sitatet er forsåvidt irrelevant, da spørsmålet om disse kornsirklene (som har vist seg å være enkle å lage) er ekte og om det finnes intelligent liv andre steder enn jorden er to forskjellige spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 In 1999 an elegant formation (dubbed the "Dolphin" by field-teams) occurred below the Iron Age hillfort known as Barbury Castle, a frequent site for circles over the years. This formation attracted attention for a number of reasons--not the least of which was the fact that strange balls of light were seen and videotaped flying over the formation in daylight. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Wilted Stems: A few cases of strangely dried-out, partially wilted stems have been seen in standing plants within crop formations. In several of these incidents the standing plants so affected have been part of a small, attendant "signature" formation near the larger, primary formation. These "signatures" are seen only occasionally, usually in conjunction with larger formations, and are often simply an array of small circles in a specific arrangement. Sometimes, as here, they are more elaborate, and quite intriguing. Although many people are certain that the presence of such a "signature" is a sure sign of hoaxing, they have not been systematically studied, so no final conclusions can be drawn. In this case, at Cherhill in Wiltshire (UK) in 1999, a very small tuft of standing plants inside the circular area of the "signature" were dehydrated just below the seed-heads for a distance of only a few inches, showing a loss of chlorophyll. No similar damage was found elsewhere on the plants and no other wilted stems were observed anywhere else in any part of the formation. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fikk en UFO her i hagen, vi (Var bassenget ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fikk en UFO her i hagen, vi Ja det stemmer akkurat med størrelsen på aliens :!: (Var bassenget ) 6876101[/snapback] Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fikk en UFO her i hagen, vi http://bildr.no/image/11427.jpeg 6876101[/snapback] Makan. Ikke bare skal disse romvesnene gå løs på åkrer, men hager også? Nei, nå får det være nok. Romvesen nå tildags. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Fikk en UFO her i hagen, vi http://bildr.no/image/11427.jpeg 6876101[/snapback] Makan. Ikke bare skal disse romvesnene gå løs på åkrer, men hager også? Nei, nå får det være nok. Romvesen nå tildags. 6876160[/snapback] Hva er det du syter for? Får de ikke lov til å vaske seg Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Gi meg noen kroner, en matematiker og 4-5 kompiser, så kan jeg lage en kornsirkel som er bedre enn noen av de verden har sett. Gi meg et kamera, ILM og ta fra meg tripoden, så skal jeg klare å lage en video av aliens som er mer overbevisende enn noe av det dere har sett. Jeg skjønner meg på alle som tror det er aliens som står bak. Det er gøyere om aliens står bak, det er spennende og man kan lage filmer om emnet og man kan spekulere og ha det moro og diskutere hva man synes om det. Kanskje er vi litt teite når vi viser at det tydeligvis er mennesker som har gjort det, og at det eneste mystiske med det er hvor mange som fortsatt tror på det. Det blir som "vi har aldri landet på månen" eller "GWB planla 9/11". Det er artig fordi det er stort og omfattende og spennende og mystisk; hvorfor tror dere Da Vinci-koden solgte så bra? Vi liker å tro at ting vi synes ser magisk ut, er magisk; vitenskap er egentlig kjedelig. Se bare på alle religiøse i verden. Jeg driver ikke og plager dem med "alt du tror på strider imot logikk", fordi religion er ikke for de logiske. Det er for de håpfulle, og de er mennesker de også. 6872734[/snapback] ok, samle vitenskapsmennene dine og kompisene dine, fra dere går ut i åkeren til dere har forlatt åkeren skal det ta maks 35minutter... hvis jeg er overbevist over resultatet deres, sponser jeg hele prosjektet pluss 3ganger alle utgifter du hadde... jeg skal ha det på film til min postkasse (send pm for adresse) og gi meg ditt kontonummer, så skal jeg overføre pengene direkte til din personlige konto... lykke til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Gi meg noen kroner, en matematiker og 4-5 kompiser, så kan jeg lage en kornsirkel som er bedre enn noen av de verden har sett. Gi meg et kamera, ILM og ta fra meg tripoden, så skal jeg klare å lage en video av aliens som er mer overbevisende enn noe av det dere har sett. Jeg skjønner meg på alle som tror det er aliens som står bak. Det er gøyere om aliens står bak, det er spennende og man kan lage filmer om emnet og man kan spekulere og ha det moro og diskutere hva man synes om det. Kanskje er vi litt teite når vi viser at det tydeligvis er mennesker som har gjort det, og at det eneste mystiske med det er hvor mange som fortsatt tror på det. Det blir som "vi har aldri landet på månen" eller "GWB planla 9/11". Det er artig fordi det er stort og omfattende og spennende og mystisk; hvorfor tror dere Da Vinci-koden solgte så bra? Vi liker å tro at ting vi synes ser magisk ut, er magisk; vitenskap er egentlig kjedelig. Se bare på alle religiøse i verden. Jeg driver ikke og plager dem med "alt du tror på strider imot logikk", fordi religion er ikke for de logiske. Det er for de håpfulle, og de er mennesker de også. 6872734[/snapback] ok, samle vitenskapsmennene dine og kompisene dine, fra dere går ut i åkeren til dere har forlatt åkeren skal det ta maks 35minutter... hvis jeg er overbevist over resultatet deres, sponser jeg hele prosjektet pluss 3ganger alle utgifter du hadde... jeg skal ha det på film til min postkasse (send pm for adresse) og gi meg ditt kontonummer, så skal jeg overføre pengene direkte til din personlige konto... lykke til 6876388[/snapback] Jeg er gjerne med å sponse tiltaket, send PM for all del Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Se bare på alle religiøse i verden. Jeg driver ikke og plager dem med "alt du tror på strider imot logikk", fordi religion er ikke for de logiske. Det er for de håpfulle, og de er mennesker de også. Vitenskap er ikke kjedelig, men den involverer bare venstre hjernehalvdel, derfor er den ikke perfekt. Vi har faktisk en høyredel, lurer på hvorfor Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Gi meg noen kroner, en matematiker og 4-5 kompiser, så kan jeg lage en kornsirkel som er bedre enn noen av de verden har sett. Gi meg et kamera, ILM og ta fra meg tripoden, så skal jeg klare å lage en video av aliens som er mer overbevisende enn noe av det dere har sett. Jeg skjønner meg på alle som tror det er aliens som står bak. Det er gøyere om aliens står bak, det er spennende og man kan lage filmer om emnet og man kan spekulere og ha det moro og diskutere hva man synes om det. Kanskje er vi litt teite når vi viser at det tydeligvis er mennesker som har gjort det, og at det eneste mystiske med det er hvor mange som fortsatt tror på det. Det blir som "vi har aldri landet på månen" eller "GWB planla 9/11". Det er artig fordi det er stort og omfattende og spennende og mystisk; hvorfor tror dere Da Vinci-koden solgte så bra? Vi liker å tro at ting vi synes ser magisk ut, er magisk; vitenskap er egentlig kjedelig. Se bare på alle religiøse i verden. Jeg driver ikke og plager dem med "alt du tror på strider imot logikk", fordi religion er ikke for de logiske. Det er for de håpfulle, og de er mennesker de også. 6872734[/snapback] ok, samle vitenskapsmennene dine og kompisene dine, fra dere går ut i åkeren til dere har forlatt åkeren skal det ta maks 35minutter... hvis jeg er overbevist over resultatet deres, sponser jeg hele prosjektet pluss 3ganger alle utgifter du hadde... jeg skal ha det på film til min postkasse (send pm for adresse) og gi meg ditt kontonummer, så skal jeg overføre pengene direkte til din personlige konto... lykke til 6876388[/snapback] Jeg er gjerne med å sponse tiltaket, send PM for all del 6876493[/snapback] Jeg gir 5x av det, det vil koste hvis dere greier det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Gi meg noen kroner, en matematiker og 4-5 kompiser, så kan jeg lage en kornsirkel som er bedre enn noen av de verden har sett. Gi meg et kamera, ILM og ta fra meg tripoden, så skal jeg klare å lage en video av aliens som er mer overbevisende enn noe av det dere har sett. Jeg skjønner meg på alle som tror det er aliens som står bak. Det er gøyere om aliens står bak, det er spennende og man kan lage filmer om emnet og man kan spekulere og ha det moro og diskutere hva man synes om det. Kanskje er vi litt teite når vi viser at det tydeligvis er mennesker som har gjort det, og at det eneste mystiske med det er hvor mange som fortsatt tror på det. Det blir som "vi har aldri landet på månen" eller "GWB planla 9/11". Det er artig fordi det er stort og omfattende og spennende og mystisk; hvorfor tror dere Da Vinci-koden solgte så bra? Vi liker å tro at ting vi synes ser magisk ut, er magisk; vitenskap er egentlig kjedelig. Se bare på alle religiøse i verden. Jeg driver ikke og plager dem med "alt du tror på strider imot logikk", fordi religion er ikke for de logiske. Det er for de håpfulle, og de er mennesker de også. 6872734[/snapback] ok, samle vitenskapsmennene dine og kompisene dine, fra dere går ut i åkeren til dere har forlatt åkeren skal det ta maks 35minutter... hvis jeg er overbevist over resultatet deres, sponser jeg hele prosjektet pluss 3ganger alle utgifter du hadde... jeg skal ha det på film til min postkasse (send pm for adresse) og gi meg ditt kontonummer, så skal jeg overføre pengene direkte til din personlige konto... lykke til 6876388[/snapback] Jeg er gjerne med å sponse tiltaket, send PM for all del 6876493[/snapback] Jeg gir 5x av det, det vil koste hvis dere greier det 6876572[/snapback] Okay Steffyboy my man, nå har du fått ballen plassert med og uten aliens på din halvdel. Hvordan spiller du deg ut av den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Noen som vet om noen steder på google-earth man kan se kornsirkler? Synes jeg har hørt at det finnes en plass. Endret 16. september 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jeg venter med lengsel og håp på Steffyboy med sine overdimensjonerte plattføtter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg beklager, jeg trodde jeg var kommet til et sted hvor folk forstod ironi. My bad, jeg får returnere til den virkelige verden, så får dere fortsette deres lille korstog mot logikk. Onward, march. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 du sitter jo her og hardnakket sier at kornsirkler er menneskelagd vi gir deg bare en ypperlig sjanse til å bevise det som sagt, lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå