Loerand Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 En annen ting jeg ikke skjønner, er at kornsirklene blir mer og mer avansert, fra de på 70-tallet til de i dag. Har aliensa fått større markeringsbehov? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så det samme selv... Ble litt usikker der men.. De eldste ser ut til å være litt amatørmessige.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg håper for guds skyld at dere som tror på "aliens" er 14 år. Til nøds 16. "Aliens" en eller annen plass i universet; ja. "Aliens" nede på jorden som saboterer kornåkre; nei. Verden er grå og kjedelig, logisk og fornuftig. Den er ikke som i X-files... Voksne folk som virkelig tror på dette og engasjerer seg er skrullinger. "Professorer". Haha, ja.. Tittel som professor innebærer ikke automatisk at en er normal. Har ikke lest det du refererer til med denne professoren, men antar at det er fra den drittsiden du linket til. M.a.o tøys. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Informasjonen som vi (ivertfall jeg) sitter på er tatt fra ganske pålitlige kilder da... Tror du høytstående professorer ville gått ut og sakt at her skjer det noe som vi ikke aner bæret av? 6851436[/snapback] Ja.. Når du sier det slik må det jo være sant. Det er bare å komme med linker og sitater. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Seffern er det aliens!! Og hallo, seff lager de kunnst på den primitive måten å tråkke ned gresset vår...Og seff vil de ikke bli sett, bare vise at de er der...Samme som grafittikunstnere, jaikes, tenk hvis det og er aliens da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg håper for guds skyld at dere som tror på "aliens" er 14 år. Til nøds 16. "Aliens" en eller annen plass i universet; ja. "Aliens" nede på jorden som saboterer kornåkre; nei. Verden er grå og kjedelig, logisk og fornuftig. Den er ikke som i X-files... Voksne folk som virkelig tror på dette og engasjerer seg er skrullinger. "Professorer". Haha, ja.. Tittel som professor innebærer ikke automatisk at en er normal. Har ikke lest det du refererer til med denne professoren, men antar at det er fra den drittsiden du linket til. M.a.o tøys. 6852539[/snapback] Ehh tror det nok er du som må være 14år. Til nøds 16 Det at Aliens er det som lager dem har jeg ikke sakt, for alt vi vet så er det noe som kommer fra jorden selv? noe fra de indre delene av planeten, kanskje alt bare er tilfeldigheter? Det er det ingen som vet... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Mange kornsirkler ser fine ut, men tror ikke på annet enn en gjeng med folk som har det moro ihelgen. Synd for bøndene, og sikkert også de fattige barna i Afrika, som sikkert hadde fått de ekstra kornene om ikke sirklene hadde blitt laget. 6848328[/snapback] Det er jo ikke lett å lage slike sirkler som ser så perfekt ut uten å se det fra oven? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ehh tror det nok er du som må være 14år. Til nøds 16 Det at Aliens er det som lager dem har jeg ikke sakt, for alt vi vet så er det noe som kommer fra jorden selv? noe fra de indre delene av planeten, kanskje alt bare er tilfeldigheter? Det er det ingen som vet... 6853275[/snapback] Det er de überkule "cropppl" som bor under jorda, på natta kommer de opp med sine spesialverktøy for å lager kornsirkler, dette har jeg sett! Om dere ikke tror på meg så .. så .. såå! Argh.. minst like sannsynlig som at det er aliens her Men tenk dere om da folkens, visst det var en intelligent rase på kloden vår utenom menneskene (og delfinene), tror dere de hadde brydd seg med å lager kornsirkler overalt? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ehh tror det nok er du som må være 14år. Til nøds 16 Det at Aliens er det som lager dem har jeg ikke sakt, for alt vi vet så er det noe som kommer fra jorden selv? noe fra de indre delene av planeten, kanskje alt bare er tilfeldigheter? Det er det ingen som vet... 6853275[/snapback] Det er ikke snakk om tilfeldigheter når det har skjedd så ofte som det har. Er formen på dem også tilfeldig? Hva med den som avbildet en person? Tilfeldighet? Noe fra de indre delene av planeten? Hva i all verden skulle det være, da? Mente du "noen"? Slike mønstre er menneskelagd og det har gått sport i å lage mer og mer imponerende mønstre. Folk har behov for oppmerksomhet, og jeg vil nesten si de oppnår det. Som noen skrev tidligere i tråden; hvorfor var sirklene så stygge før i tiden? De nyeste blir jo mer og mer imponerende. Kanskje fordi de folkene som lager dem synes det er utfordrende å overgå tidligere sirkler? Hvis "aliens" har reist helt hit (bare for å lage vakre mønstre på åkrene våre), så tviler jeg på at teknologien deres var så mye dårligere for 25 år siden kontra den i dag. Hvertfall innen feltet lage-kornsirkler. Begriper ikke hvorfor folk er så "overbevist" om at det må være utenomjordiske eller "uforklarlige fenomener i naturen".. Det har jo en så innlysende og logisk forklaring. Det samme kan sies med "aliens" som kidnapper oppmerksomhetssøkende folk. Hjernen er en mester i å få fiksjon til å virke som virkelighet, så "ofrene" tror nok selv 100% at de har blitt kidnappet. Men det var jo off topic... Endret 13. september 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Mulighet 1: AlienA: LoLolo, im bored.. We is teh top communicators! But whye uce teh phonezor when we can makezor crop sirclez?! AlienB: WTF!? U is the genius alienzor! Phones is for teh nabbz! AlienC: Teh human dogfuckers wont understandzor shit of this top secret shit! AlienD: Anyone up for CS? AlienA: STFU! Now let's go!! *Driving alien fly-thingy to earth and making teh crop shit* Mulighet 2: HumanA: I'm sick of life! Why can't anyone notice me! HumanB: I hate everyone! HumanC: Me too, lets make crop sircles! *Driving old shitty car to location, and running around like idiots* Endret 13. september 2006 av ModdeRusk Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ModdeRusk: Haha, fy faen så genialt Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skulle egentlig skrive noe her, men nøyer meg med å worde zupermensch Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fleip, gikk en dokumentar på tvnorge om en gruppe som lagde sånne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En kamerat av meg og noen andre laget et kornsirkel en gang. De ble nesten "busted". Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noe fra de indre delene av planeten? Hva i all verden skulle det være, da? Mente du "noen"? Slike mønstre er menneskelagd og det har gått sport i å lage mer og mer imponerende mønstre. Folk har behov for oppmerksomhet, og jeg vil nesten si de oppnår det. 6853491[/snapback] Og penger! Etter hva jeg kan huske, leste jeg om en bonde som selv hadde lagd en kornsirkel. Han tjente godt med penger på å la seg bli intervjuet osv., men han ble etter hvert avslørt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Modderusk, jeg elsker deg. klemz Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 mange lager beskjeder i åkeren for at det skal vises på google earth også da:P haha Men ja, jeg trur på liv et sted der ute....men jeg tviler lit på at aliens har lagd sirklene.... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Så svaret er "Nei, jeg tror ikke en liten gruppe mennesker kan lage noe sånt i løpet av få timer"? I så fall; Hvorfor ikke? 6851234[/snapback] Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. 6851257[/snapback] Vet ikke om dette er nevnt men: - Kornene er ikke brukket - men blitt elastiske og bøyd - De inneholder mer proteiner (bla.) enn de som ikke er bøyd Å tro at det ikke finnes noe annet levende i universet virker litt fjernt. Hvorvidt de har vært på jorden er mer usikkert. Kornsirkelene er i så fall blant de sterkeste indikasjonene på dette. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Å tro at det ikke finnes noe annet levende i universet virker litt fjernt. Hvorvidt de har vært på jorden er mer usikkert. Kornsirkelene er i så fall blant de sterkeste indikasjonene på dette. 6859387[/snapback] Du er blant de sterkeste indikasjonene på at intelligent liv på jorda er en myte. Endret 13. september 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vet ikke om dette er nevnt men: - Kornene er ikke brukket - men blitt elastiske og bøyd - De inneholder mer proteiner (bla.) enn de som ikke er bøyd Å tro at det ikke finnes noe annet levende i universet virker litt fjernt. Hvorvidt de har vært på jorden er mer usikkert. Kornsirkelene er i så fall blant de sterkeste indikasjonene på dette. 6859387[/snapback] Ja, for andre livsformer har reist i mange millioner år for å komme hit på denne lille planeten vår for å lage kornsirkler Det har vært flere dokumentarer der folk som har laget disse sirklene viser hvordan det gjøres og gjør de helt perfekt foran kamera (et tau og en plankebit, samt en tegning gjør underverker...). Jeg synes det er helt absurd og uvirkelig at en del mennesker kan male fotorealistiske portretter og landskapsbilder, men dette gjøres likevel hver eneste dag. Kornsirkler er en del lettere å lage enn det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå