Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 kornsirkler har mistet sin sjarm. det er nå oppdaget sannheten. Når ble verdens første kornsirkel laget? Go To Bed World! 6850799[/snapback] rundt 1670 tror jeg de første ble registrert... har sikkert holdt på lengre, men kanskje man ikke har funnet kildene enda? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja.. Man skal lete lenge på diverse .tk-sider for å finne noen som påstår at det har hendt tidligere enn 1670. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Ja.. Man skal lete lenge på diverse .tk-sider for å finne noen som påstår at det har hendt tidligere enn 1670. 6850880[/snapback] Den første utvetydige kornsirkelen er beskrevet i en engelskpamflett fra 1678 med tittelen "The mowing devil: strange news out of Hartford-shire". Link Om det er en pålitelig kilde er en annen siden av saken Endret 12. september 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Den første utvetydige kornsirkelen er beskrevet i en engelskpamflett fra 1678 med tittelen "The mowing devil: strange news out of Hartford-shire". Link Om det er en pålitelig kilde er en annen siden av saken 6850905[/snapback] Hahahahhahaah, jeg siterer meg selv; For noe forbannet sprøyt. 6849579[/snapback] Og så siterer jeg Wikipedia: The Mowing-Devil: or, Strange News out of Hartford-Shire is the title of an English woodcut pamphlet published in 1678. The pamphlet tells of a farmer who, refusing to pay the price demanded by a labourer to mow his field, swore that he would rather that the Devil mowed it instead. According to the pamphlet, that night his field appeared to be in flame. The next morning, the field was found to be perfectly mowed - supernaturally perfect, in fact. This pamphlet, and the accompanying illustration, is often cited as among the first recorded cases of crop circles by cereologists. Compare the figure of Puck, a pre-Christian sprite who might be induced to do farm-work or housework. Å ho'i-lell, for en troverdig historie! SATAN DID IT!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) På den tid visste folk mye mindre enn det man gjør i dag da, derfor var det vel den mest fornuftigste måten å forklare det på. Ja, at satan eller andre av de "mørkere makter" sto bak, særlig hvis det hadde et dårlig utfall, altså at deler av jorda til bonden ble ødelagt eller noe i den duren. Endret 12. september 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Guds død... Denne groteske ignoransen provoserer meg så mye at jeg må ut og slå ihjel et lite uskyldig vesen nå. Nabokatta f.eks. I gamle dager var det Gud og Satan, tusser og troll som stod for alle fantestreker. F.eks ble kjerringer kidnappet av "underjordiske" og "seksuelle" greier ble gjort med de. I dag er det UFOer som kidnapper kjerringer og undersøker de på en like seksuell måte. "They put a probe in my vagina. Ohnoes =(" Same shit, different wrapping...og samme jævla sauene som sluker alt rått. Tror du 3 stykker kunne lagd dette her i løpet av 4 timer, midt på natta? Diameteren er 240 fot. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Nei, jeg har heller ikke sakt at jeg tror en gruppe mennesker kan lage noe sånt iløpet av noen timer heller.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så svaret er "Nei, jeg tror ikke en liten gruppe mennesker kan lage noe sånt i løpet av få timer"? I så fall; Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 På den tid visste folk mye mindre enn det man gjør i dag da, derfor var det vel den mest fornuftigste måten å forklare det på. Vi opplyste mennesker vet jo at det var små grønne menn som gjorde det, ikke djevelen. De var jammen meg bra dumme i gamle dager. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Og sa jeg "Fordi Mars er veldig lik jorda, derfor har det vært levende organismer der" ?? 6850548[/snapback] Omtrent, ja! Nei, jeg skrev også at det har vært elver der, og det betyr vann, derfor kan det ha vært liv der. Det jeg mente... Vann betyr liv. 6850548[/snapback] Feil! Nå er det jo påvist at det har i en tid vært vann og elver på Mars, og planeten er veldig lik våres. Så da har det dermed vært levende organismer der en gang. 6849781[/snapback] Selv om vann er grunnlaget for liv, trenger det ikke ha vært liv på Mars selv om det har vært vann der. Logikken din blir ikke så ulik Jeppe på Bjerget-logikken: "Mor Nille kan ikke fly, en sten kan ikke fly, altså er Mor Nille en sten." 6850744[/snapback] Men det har jo blitt sagt at de har funnet spor eller noe etter bakterier... Og ved liv, så mener jeg bakterier og mikroorganismer.. Ikke grønne menn med lasersverd. Men ihvertfall da... Prøv nå å tro litt, istedet for å være så kjedelige! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så svaret er "Nei, jeg tror ikke en liten gruppe mennesker kan lage noe sånt i løpet av få timer"? I så fall; Hvorfor ikke? 6851234[/snapback] Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Poenget er at å slepe noe langs en bakke er noe annet enn å få reist dem opp sånn at de står vertikalt..De må ha hatt noen jævli sterke konstruksjoner hvis de skulle reise blokker på opptil 45tonn.. 6850347[/snapback] Du vet at Kheopspyramiden er 150 meter høy? 6850691[/snapback] Kheops var jo Alienprosjekt no 1! Men så fant de ut at de stakkarne i nord måtte få noe å glane på de også, så da bygde de stonehenge noen år senere. Men som en avansert sivilisasjon skjønte de at hvis de bygde disse objektene med deres egene hjelpemidler, ville alle i all fremtid lett skjønne det, derfor pisket de steinalderfolkene til å trekke disse steinene langt. Står forresten mye "bra" om Stonehenge i nyeste illvit, for de som ikke har, kjøp og les nuh! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. 6851257[/snapback] Og dette vet du fordi du har lest det på kornsirkler.moo.cx.tk? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Så svaret er "Nei, jeg tror ikke en liten gruppe mennesker kan lage noe sånt i løpet av få timer"? I så fall; Hvorfor ikke? 6851234[/snapback] Seriøst, prøv å gå ut på en åker... mitt på natta... Så tar du på deg de såkalte "plankene" også prøver du å lage et mønster som er perfekt! Ingen symmetriske feil eller noe.. Gjør alt dette mitt på natta, på dagen for den saks skyld.. Det vil ta mye mer enn et par timer for å få til det Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. 6851257[/snapback] Og dette vet du fordi du har lest det på kornsirkler.moo.cx.tk? 6851326[/snapback] Gi oss et godt argument for at det er mennesker som har lagd det? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. 6851257[/snapback] Og dette vet du fordi du har lest det på kornsirkler.moo.cx.tk? 6851326[/snapback] Dette vet vet jeg fordi jeg har sett en rekke dokumentarer av det, men man kan jo ikke være 100% sikker på om det er sant Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Gi oss et godt argument for at det er mennesker som har lagd det? 6851357[/snapback] Nå er det vel strengt tatt dere som bærer bevisbyrden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fordi mange av korn sirklene er genialt bra laget, ikke en eneste feil. Aparater "dør" inne i kornsirkelen, kornene er svidd bort eller no. Som regel har de et genialt mønster som folk forsker på lenge før de forstår meningen med det, tror ikke noen vanelige folk kunne funnet opp noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg skal tro, men er ganske sikker på at mennesker ikke har laget de mest avanserte. 6851257[/snapback] Genialt bra laget? Der er jeg enig. Utrolig flotte å se på. Den kornsirkelen jeg viste isted BLE laget av 3 personer (Rod Dickinson, John Lundberg og Will Russell) i 2001. De brukte ikke mer enn 4 timer, og gjorde det i løpet av natta. Det hele ble filmet av HTV. Og nei, nei, nei...det er ingen "geniale mønster" som folk forsker på lenge før de forstår "meningen" med det. Å tegne slike mønstre krever bare at du er passe flink i geometri, og har tunga rett i munn. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Informasjonen som vi (ivertfall jeg) sitter på er tatt fra ganske pålitlige kilder da... Tror du høytstående professorer ville gått ut og sakt at her skjer det noe som vi ikke aner bæret av? Glint: har du link til den filmen? Endret 12. september 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Glint: har du link til den filmen? 6851436[/snapback] Nei. Vil du heller ha link til hjemmesiden til folka som lagde den? http://www.circlemakers.org/htv.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå