cbs77 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Mange kornsirkler ser fine ut, men tror ikke på annet enn en gjeng med folk som har det moro ihelgen. Synd for bøndene, og sikkert også de fattige barna i Afrika, som sikkert hadde fått de ekstra kornene om ikke sirklene hadde blitt laget. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har vel aldri tenkt noe særlig på det. Men etter jeg så en dokumentar med 4 personer som brukte plankebiter o.l til å lage en stor korntegning og det hele ble filmet med kamera som tok bilde hvert 18. Sekund. Var jeg ikke i tvil. De brukte 4 timer eller noe rundt der. Etterpå kom det "eksperter" og de var ikke i tvil, dette kunne ikke vært lagd av mennesker og var 100% sikkert noe "mystisk" som hadde laget dette. Når de lagde det med plankebiter mener jeg store planker som er festet med tau til skoene og de hadde snorer i hendene som de "styrte" med mens de gikk rundt, alt var så klart nøye planlagt og de tro aldri i bakken med skoene osv. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har vel aldri tenkt noe særlig på det. Men etter jeg så en dokumentar med 4 personer som brukte plankebiter o.l til å lage en stor korntegning og det hele ble filmet med kamera som tok bilde hvert 18. Sekund. Var jeg ikke i tvil. De brukte 4 timer eller noe rundt der. Etterpå kom det "eksperter" og de var ikke i tvil, dette kunne ikke vært lagd av mennesker og var 100% sikkert noe "mystisk" som hadde laget dette. Når de lagde det med plankebiter mener jeg store planker som er festet med tau til skoene og de hadde snorer i hendene som de "styrte" med mens de gikk rundt, alt var så klart nøye planlagt og de tro aldri i bakken med skoene osv. 6848329[/snapback] Tror det var den samme som jeg har sett Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tror det var den samme som jeg har sett Ja kanskje det :!:. Er en god stund siden du får si om jeg har husket noe feil . Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hva er korn sirkel på Engelsk? Corn circle? Edit: Ops fant det ut ganske sjapt, crop circle Btw http://youtube.com/watch?v=UdIDrCsqACY Enjoy. Endret 12. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du har det i signaturen din men.. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du har det i signaturen din men.. 6848499[/snapback] Kanskje det var derfor han lurte, for å så sette det i signaturen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kunne helt seriøst ikke brydd meg mindre Er litt kult da, minner om tagging 6848219[/snapback] Tagging er jo sjempe kult, da! YOYOY, maddafackas in da house, lissom! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Nei jeg las det der før han sa det edit: Tagging overalt i store byer er asbolutt ikke kult, men vandalisme. Folk som tagger på lovlige områder skikkelige bilder og slikt synst jeg er kult Men det er jo min meining da Endret 12. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nei jeg las det der før han sa det 6848528[/snapback] Haha, ja da så :!:. My bad! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du har det i signaturen din men.. 6848499[/snapback] Kanskje det var derfor han lurte, for å så sette det i signaturen? 6848514[/snapback] Kanskje jeg har hatt denne signaturen lengre enn som så? Lurete for å se etter en dokumentar jeg har sett før om det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Eneste jeg har sett av dokumentarer er den som gikk på TVN for noen månder siden. Holdt på å le meg ihjel midt inni der, da en dame bøyde seg ned med hendene mot bakken, og ble rød med hvite prikker. Dette her var da noe magisk tydligvis fra kornsiklene. Men alle som har litt sirkulasjon i toppen vil da skjønne at det bare er å bøye seg over for at blodet skal samles i armene og hendene, som gjør at du får en rødaktig håndflate med hvite prikker... Genialt, rett og slett genialt. må være noen små grønne menn dette her. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Kall meg en tulling, men jeg velger (håper?) å tro at det er noe annet enn mennesket som lager dem ivertfall noen. Det er så mye annet "mystisk" rundt dette, akkurat som Stonehenge og de labyrintene som man ikke aner hvor kommer fra, men som man likevell finner de fleste steder rundt om på kloden.. Men folk har forskjellige meninger, og de som velger å tro på det litt mer unormale burde få lov til å tro på det uten å bli bombadert med "jævla lettlurte tulling" og "patetiske unger som tror på dette, ja helt klart en grønn mann fra mars dette ass".. Hold det for dere selv.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kall meg en tulling, men jeg velger (håper?) å tro at det er noe annet enn mennesket som lager dem ivertfall noen. Det er så mye annet "mystisk" rundt dette, akkurat som Stonehenge og de labyrintene som man ikke aner hvor kommer fra, men som man likevell finner de fleste steder rundt om på kloden.. 6849191[/snapback] Stonehenge er da ikke mystisk. Forskere har i hvert fall blitt enige om at det verken var grønne, blå eller røde menn som flyttet steinene... med mindre jordboerne var grønne, blå eller røde før i tiden. Og hvilke labyrinter er det du snakker om? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Stonehenge er bare et at de største mysteriene i vår tid? Hvordan kan folk ha reist blokker som veier opp til 40-45tonn for mange hundre år siden? I tillegg måtte de frakte disse steinene fra et område som ligger 3mil unna? Siterer Illustrert vitenskap: I 1740 sto William Stukeley bak det første forsøket på å utføre en seriøs undersøkelse og oppmåling av Stonehenge. Under arbeidet kom Stukeley frem til at stenene var så store at det ville være umulig å stille dem opp med datidens teknikk. Derfor måtte det også ha vært umulig for fortidens mennesker. Uansett, modern arbeidet på samme skole som dama til han som har laget den dokumentaren som gikk på TVN og hun sa at det å diskutere kornsirkler og andre fenomener med folk som nekter å tro på noe annet enn kreative mennesker var som å diskutere med en vegg.. La folk få tro det de vil, hvor spennende hadde det ikke vært hvis det viser seg at det er noe annet enn mennesker som lager dem? Kanskje alle dere som kritiserer oss som tror på dette er redde for å vite sannheten og skjuler seg bak forklaringer på at det bare er mennesker som har laget dem, hvor fett hadde det ikke vært hvis det faktisk var noe annet enn mennsker som lager dem? Lov å håpe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For noe forbannet sprøyt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan kan folk ha reist blokker som veier opp til 40-45tonn for mange hundre år siden?I tillegg måtte de frakte disse steinene fra et område som ligger 3mil unna? 6849518[/snapback] Det er selvsagt mer trolig at überavanserte romvesener brukte 2000 år på sette de opp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan kan folk ha reist blokker som veier opp til 40-45tonn for mange hundre år siden?I tillegg måtte de frakte disse steinene fra et område som ligger 3mil unna? 6849518[/snapback] Det er selvsagt mer trolig at überavanserte romvesener brukte 2000 år på sette de opp. 6849600[/snapback] Det har jeg heller ikke sakt.. Og det er helt på tryne at folk forbinner grønne menn med en gang det er snakk om, noen unormale fenomener som det ikke finnes en eksakt forklaring på. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Stonehenge er bare et at de største mysteriene i vår tid? Hvordan kan folk ha reist blokker som veier opp til 40-45tonn for mange hundre år siden? I tillegg måtte de frakte disse steinene fra et område som ligger 3mil unna? 6849518[/snapback] Jeg så en nokså ny dokumentar om dette, der det ble utprøvd og påstått at det faktisk var mulig. De klarte å frakte en like tung stein fra opphavsstedet og til Stonehenge ved hjelp av store mengder tømmer og mannskraft. De flyttet steinen på land ved å rulle den på tømmerstokker. Det gikk så lenge de hadde nok folk til å dytte. Da de hadde flyttet steinen til nærmeste elv, lagde de flåter som akkurat holdt steinen flytende i vannet. Når den først var i vannet, var den mye lettere å transportere. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 EvenruD, Ill Vit aner ikke hva de snakker om. Det eneste den artikkelen du leste kan si noe om var at akkurat han forskeren, på akkurat det tidspunktet, ikke kunne fastslå at det var menneskelagt. Det har vært bevist at det VAR mulig å lage stonehenge på den tiden. Er bare snakk om rett metode. Jeg vet jeg så et bilde for ikke så lenge siden hvor de viste dette. Nå så jeg litt oppi her link til YT med NG-dokumentaren. Får ikke sett den på jobb, men hvis det er den jeg så på TV bør du se gjennom den hvis du ikke har gjort det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå