LindaChanett Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det er jo et slags budskap. det var en sirkel som jeg så i en bok jeg har om det. der var det en cd rom som var avbildet med det mønsteret som er på dem forstørra. det gikk an å lese det av som med en vanlig cd det stod noe som jeg ikke hukser 6937622[/snapback] Hørte fra søstra mi som hadde sett en dokumentar om dette på tv at kodene på cd er de samme codene som er på den chipen vi har sendt ut i verdensrommet. Jeg tror egentlig ikke på ailiens, men blir litt i tvil når man ser sånne bilder. èn ting er 3 til 7 kornSIRKLER, men har vansker for å tro at mennesker kunne klart det der på ei natt. I tillegg er det ett bilde man må stå ovenfra for å se, og lage Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
pakke Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Man trenger da ikke se ovenfra for å lage noe som helst. Ved å beregne avstander og nøyaktig hvor ting skal gjøres på forhånd kunne man helt sikkert laget betydelig mer avanserte mønstre enn dette dersom man hadde tid/mannkraft nok. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Pussig at "alienene" har laget et stereotyp bilde av "seg selv" da... Seff finnes det liv et eller annet sted rimeling langt vekk, men ey! snakker om bakterier på ciriuswtflangtvekk 15 Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Pussig at "alienene" har laget et stereotyp bilde av "seg selv" da... Seff finnes det liv et eller annet sted rimeling langt vekk, men ey! snakker om bakterier på ciriuswtflangtvekk 15 8263853[/snapback] På chipen vi har sendt ut er det bilde av en mann og en kvinne. Btw hvis du mener at det finnes liv der ute som ligger langt etter i evelusjonen enn oss, hvorfor skal det ikke være noen som ligger langt foran? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Anngående denne teorien om at alle kornsirkler er menneskeskapt. Jeg nekter å tro at noen spøkefugler i Sør-England med litt for mye fritid har greid å løse en geometrisk gåte matematikkere har slitt med å finne en enkel løsning på i århundrer. Dette geometriske problemet går ut på å kvadrere en sirkel. Det vil si lage et kvadrat som er akkurat like stor som arealet av en sirkel. Dette ble enkelt vist av opptil flere kornsirkler. Er det da mattegenier som har funnet en genial løsning på dette problemet som løper rundt og lager kornsirkler? Snorre Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 mange mener at det kan være damp fra bakken som danner de perfekte kornsirklene eller noe har jeg hørt, skal ikke kaste meg på noen sin side though ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå