Gå til innhold

Kornsirkler, fleip eller fakta?

Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Faktisk så har det det, men vet ikke 100% om det er fake eller ikke det vet jo ingen. Lyskule som fløy over som lagde sirkelen på noen få sec.

De fleste har vel sett den videoen. Det finnes vel teorier som gjør denne til fake.

6844888[/snapback]

Han som lagde de sa jo selv på tv at det var lagd av han.

6845628[/snapback]

Glemske meg. En stund siden jeg så den. Du har nok rett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja...

Det er nok veldig sannsynlig at disse romvesnene, som må ha en så avansert teknologi at det er helt ubegripelig for oss, kommer hit hver helg for å lage sirkler i åkrene i Sør-England.

6844878[/snapback]

Nå har de jo tydet meldinger i noen kornsirkler :) I en var det tydet hvor høye de var, hvordan de så ut, Hvor gamle de ble osv osv. Og vi sendte en melding tilbake ut i rommet :innocent:

6845673[/snapback]

De svarte på våres melding.. Greia var at NASA sendte ut en melding, og ikke lenge etter dukket svaret fra dem opp i en åker ikke så langt fra senderen til NASA.

Faktisk så har det det, men vet ikke 100% om det er fake eller ikke det vet jo ingen. Lyskule som fløy over som lagde sirkelen på noen få sec.

De fleste har vel sett den videoen. Det finnes vel teorier som gjør denne til fake.

6844888[/snapback]

Han som lagde de sa jo selv på tv at det var lagd av han.

6845628[/snapback]

yepp, så en dokumentar om kornsirkler og der intervjuet de han kisen som hadde lagd den videoen.

I den samme dokumentaren viste fire folk som pleide å lage kornsirkler, hvordan de lagde en veldig avansert på under 4 timer.

6845676[/snapback]

Nå sier jo de folka at det ikke tar så lang tid å lage de mest avanserte en gang da, dessuten må de vel ha noen avvik?

De viste jo bilder av noen folk som sa at de kunne lage kornsirkler på ikke så lang tid, de greide det jo.. men den ble ikke like nøyaktig som de "ekte" kornsirklene.

Og hvordan greier de å bøye stråene uten å knekke dem?

Hvordan retter de ut tuppen på stråene som ellers er bøyd?

Lenke til kommentar
Noe som også er litt rart er at militæret er på stedet få minutter etter at en kornsirkel har oppstått, vet militæret noe som vi andre ikke vet?

6844544[/snapback]

Jaha? Hvor har du fått dette fra?

6845968[/snapback]

As i said, på den filmen så viser de flere ganger at militære helikoptre er i området rundt kornsirklenen minutter etter...

Link, det er den øverste av de filmene der. De har den kanskje på nærmeste bibliotek?

Uansett så anbefaler jeg den filmen, ganske interesant.

Lenke til kommentar

De er menneskelaget, mer er det vel ikke å si om den saken.

Å tro noe annet er som å tro på julenissen.

Folk kan få til utrolige ting, og selv om det kan virke "utrolig", så blir det for dumt å tro romvesener har gjort det.

Hvis poenget var å kommunisere, så antar jeg at en såpass avansert rase ville funnet andre, litt mer sofistikerte metoder. Ikke tolk den påstanden som et "bevis" for at det må være menneskelaget. Ikke nødvending å bevise noe som helst når det dreier seg om tøv.

Lenke til kommentar

Hver eneste person som tror kornsirklene er laget av noe annet enn mennesker avviser jeg helt og holdent UTEN unntak som noen forbanna tullinger. Håper dere, og mødrene deres som ikke aborterte de, får ondartet kreft øverst inni ryggraden. Dere er en eneste stor fornærmelse mot sunn fornuft. Tvi vøre.

Lenke til kommentar
Hver eneste person som tror kornsirklene er laget av noe annet enn mennesker avviser jeg helt og holdent UTEN unntak som noen forbanna tullinger. Håper dere, og mødrene deres som ikke aborterte de, får ondartet kreft øverst inni ryggraden. Dere er en eneste stor fornærmelse mot sunn fornuft. Tvi vøre.

6846944[/snapback]

Tulling :nei:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke kornsirklene er laget av mennesker. Vel er menneskene flinke til kunst og annet som krever stor grad av presisjon, men ikke så mye som til å lage slike perfekte kornsirkler. Når man går i en kornåker vil man knekke strå, slik at det vil bli spor.Dette kun i mindre grad. Men hva, eller hvem, som har laget disse kornsirklene er umulig å si. Kanskje det er GW Bush som har makta over noe som kan lage slike kornsirkler, kanskje det er små grønne menn fra Neptun...

Lenke til kommentar

6846944[/snapback]

Tulling :nei:

Det var rette ræva som dreit. Det finnes ingenting som tyder på er en eneste kornsirkel er laget av noe utenomjordisk, din lettlurte tulling.

Lenke til kommentar

Så en dokumentar om kornsirkler på Discovery Channel en gang. Og jeg nekter simpelthen å tro på at noe annet enn mennesker og ringsopp har laget slike ting. :p

Ringsoppet startet med å drepe gress i ring, så ble noen mennesker inspirert og i dag finnes det profesjonelle kornsirkelmakere.

Mange bønder i USA og England taper flere titalls tusen dollar/pund på dette hver årlig, det bør ta slutt nå.

Tenk på alle de fattige barna i Afrika som lengter etter korn osv osv osv. :tease:

Lenke til kommentar
Mange bønder i USA og England taper flere titalls tusen dollar/pund på dette hver årlig, det bør ta slutt nå.

Tenk på alle de fattige barna i Afrika som lengter etter korn osv osv osv. :tease:

6848204[/snapback]

Kunne helt seriøst ikke brydd meg mindre :)

Er litt kult da, minner om tagging

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...