pizzafordi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) er det så lett å lage geometriske kornsirkler utfor en øde bondegård da? Endret 21. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Og hvem sier at det ikke er belaerende eller konstruktivt? 6908813[/snapback] Alle som har sett dem. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Og hvem sier at det ikke er belaerende eller konstruktivt? 6908813[/snapback] Alle som har sett dem. 6908925[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har den fulle rett til å si at jeg personlig er 100 % sikker på at slikt er laget av mennesker, som noen sier så er det høyst usannsynlig at aliens prøver å kommunisere med oss på den metoden, tviler også på at folk blir fanget av aliens og forsket på. Der jeg bor er det en fyr som påstår at han har blitt bortført av aliens, han er ikke riktig, har heller aldri vert det Og jeg har full rett til å tro det 6908761[/snapback] Du fremstår ikke så 100% sikker synes jeg, fordi når det gjelder kornsirkler er du bombastisk, mens når det gjelder aliens fangst/ forskning på mennesker så "tror" du ikke på det. Vil det si at du åpner for litt tvil i siste tilfellet? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 http://www.stevequayle.com/News.alert/Crop...bwood2002.3.jpg det er jo entusiaster som holder på med dette emnet og det finnes mange videoer der ute, bøker, så for å bli belyst på saken så kan det være en ide å gå igjennom noe av det før en tillater seg å vite alt, og godta at en ikke vet alt. 6908711[/snapback] Jeg har den fulle rett til å si at jeg personlig er 100 % sikker på at slikt er laget av mennesker, som noen sier så er det høyst usannsynlig at aliens prøver å kommunisere med oss på den metoden, tviler også på at folk blir fanget av aliens og forsket på. Der jeg bor er det en fyr som påstår at han har blitt bortført av aliens, han er ikke riktig, har heller aldri vert det Og jeg har full rett til å tro det 6908761[/snapback] Selvfølelig har du rett til å tro det, men da bør vi vel også har rett til å tro på at ikke alle kornsirkler er menneskelagd Jeg skjønner ikke hvordan dere kan være så skrå sikre på at de IKKE er menneskelagd, da det i høysesongen dukker opp flere kornsirkler hver dag! Og mange av dem dukker også opp mitt på lyse dagen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 EvenruD: Det er ikke nok at vi ikke forstår hvordan de dukker opp; vi antar ikke automatisk at det er noe utenomjordisk som står bak. Å anta at det er romvesener fordi det er mest spennende er selvsagt lov, men det er vanskelig å tro at en så intelligent rase gjør noe så bortkastet, i stedet for å ta kontakt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 EvenruD: Det er ikke nok at vi ikke forstår hvordan de dukker opp; vi antar ikke automatisk at det er noe utenomjordisk som står bak. Å anta at det er romvesener fordi det er mest spennende er selvsagt lov, men det er vanskelig å tro at en så intelligent rase gjør noe så bortkastet, i stedet for å ta kontakt. 6910495[/snapback] Det kan jo virke bortkastet for oss ja, men ikke sikkert det virker bortkastet for dem... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 men det er vanskelig å tro at en så intelligent rase gjør noe så bortkastet, i stedet for å ta kontakt. 6910495[/snapback] Lurer på hva maur "tenker" når jeg roter med en pinne i tua ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 men det er vanskelig å tro at en så intelligent rase gjør noe så bortkastet, i stedet for å ta kontakt. 6910495[/snapback] Lurer på hva maur "tenker" når jeg roter med en pinne i tua ... 6910525[/snapback] Jeg sa intelligent. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 men det er vanskelig å tro at en så intelligent rase gjør noe så bortkastet, i stedet for å ta kontakt. 6910495[/snapback] Lurer på hva maur "tenker" når jeg roter med en pinne i tua ... 6910525[/snapback] Jeg sa intelligent. 6910609[/snapback] Og mauren er ikke intelligent nå? De er jo naturens polakker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 PencilCase: Jeg forstår poenget ditt, jeg synes bare ikke de er sammenlignbare. Anyway, dette virker som et veldig rart emne å faktisk diskutere, da det er lite bevis på hver side. Det er snakk om en situasjon hvor vi vet veldig lite, linker til kilder som ikke selv oppgir kilde og spekulerer for det meste uten vilt. EvenruD: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sikkert ikke så veldig vanskelig å lage de i photoshop da.. Sier ikke at alle er det, men sikkert mange av de.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 PencilCase: Jeg forstår poenget ditt, jeg synes bare ikke de er sammenlignbare. Anyway, dette virker som et veldig rart emne å faktisk diskutere, da det er lite bevis på hver side. Det er snakk om en situasjon hvor vi vet veldig lite, linker til kilder som ikke selv oppgir kilde og spekulerer for det meste uten vilt.EvenruD: 6910760[/snapback] Takk for at du forstår poenget. Einstein har vel sagt at hvis vi kunne utnytte "hele" hjernen (altså) kapasiteten, så ville vi kunne frigjøre oss fra det fysiske ...Eller tar jeg feil? Uannsett så "tror" jeg at hvis det stemmer at vi nå utnytter ca. 1%, så er vel mulighetene våre ufattelige hvis vi fant "nøkkelen" til "resten" av bevisstheten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Teorien har jeg også hørt, men jeg tror det er 10% vi utnytter nå. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du nevner det.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Teorien har jeg også hørt, men jeg tror det er 10% vi utnytter nå. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du nevner det.. 6910866[/snapback] 10% benyttet, betyr 90% "brakk". Hvis vi kunne bruke disse "brakke" mulighetene, hvor tror du vi kunne havnet hvis vi fant "nøkkelen" til resten? Kunne vi eks. reist i tid og rom, kunne vi "leke" med maur ved å kaste en pinne i form av en kornsirkel, og observert reaksjonen, hva kunne vi klare ... finne "gud"? Hva tror du? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror de resterende 90% er hva som skiller oss og leprechauns. De bruker hele hjernen, og kan dermed lage sko myyyye bedre enn oss mennesker. Reise i tid og rævva mi! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg tror de resterende 90% er hva som skiller oss og leprechauns. De bruker hele hjernen, og kan dermed lage sko myyyye bedre enn oss mennesker. Reise i tid og rævva mi! 6911222[/snapback] Snapp! Endret 21. september 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 10% benyttet, betyr 90% "brakk". Hvis vi kunne bruke disse "brakke" mulighetene, hvor tror du vi kunne havnet hvis vi fant "nøkkelen" til resten? Kunne vi eks. reist i tid og rom, kunne vi "leke" med maur ved å kaste en pinne i form av en kornsirkel, og observert reaksjonen, hva kunne vi klare ... finne "gud"? Hva tror du? 6910924[/snapback] *gjesp* http://faculty.washington.edu/chudler/tenper.html Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dammit, det var altså bare noen av de jeg har gått i klasse med som kun bruker 10%. =( Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De gjør jo det, binær-koder er jo basert på 8bit hvis jeg ikke tar helt feil? 6906846[/snapback] Det jeg sikta til var at det er mulig for mennesker å lage det selvom det står i 8bits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå